Zobacz temat - [Kupno] Roverka 214 i brak wiedzy na temat instalacji LPG
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - [Kupno] Roverka 214 i brak wiedzy na temat instalacji LPG

walter5 - Nie Kwi 07, 2013 23:04
Temat postu: [Kupno] Roverka 214 i brak wiedzy na temat instalacji LPG
Witam jestem nowy na forumi mam pyt. chce jutro podjechać kupić roverka 214 Rover i chciałbym się zmieścić w cenie inst. do 1500 czy da radę do tego modelu taką instalacje 2 gen. moje pierwsze auto szukam juz od dwoch miesiecy cos zagazowanego na terenie śląska do 5500 i niestety po 5 ogledzinach nic nie znalazłem więc myślę żeby kupić do 4000 auto PB i reszte na gaz przeznaczyć. Prosił bym o pomoc co o tym myślicie Już pół roku mam prawko i nie wiedziałem że tak ciężko coś kupić myślałem o puncie też albo coś podobnym ale najbardziej roverek mi się podoba zaje... autko !! ! I dziękuje wszystkim za odp bo niestety się na tym nie znam .

Link do auta
Rover


Znalazłem na allegro taką instalacje jak myślicie weszło byto te 300 bym może skombinował choć ciężko dlatego prosił bym czy da rade jakomś ins 2 gen do tego autka w linku. Jeszcze raz dziękiLPG

ArO - Nie Kwi 07, 2013 23:13

wstaw link i zdjęcie do odpowiedniego dzialu to Ci go ocenimy :) z ceny zawsze mozna zejsc, tu pomarudzic i tu :) a z sekwencja do r 200 mysle, ze sie zmiescisz w 2000 zl :)
Adrian - Pon Kwi 08, 2013 12:49

Kupuj diesla. W benzynie pewnie będziesz musiał zainwestować w układ zapłonowy (a to jakieś 250 PLN) i pewnie zaraz uszczelka pod głowicą będzie do zrobienia. Instalacja LPG to Roverka to jakieś 2300-2500 PLN.
leszczu - Pon Kwi 08, 2013 18:48

walter5 napisał/a:
czy da radę do tego modelu taką instalacje 2 gen

Nie da rady, W tym silniku tylko sekwencja.
Adrian napisał/a:
W benzynie pewnie będziesz musiał zainwestować w układ zapłonowy (a to jakieś 250 PLN)

Nie przesadzajmy, że od razu musisz wymieniać cały układ zapłonowy.

A co do autko to na fotach źle nie wygląda. :wink:

Gacor - Pon Kwi 08, 2013 20:03

leszczu, Da rade da. Ale kosztem utraty mocy i stosunkowo wyskokiego spalania(10-12 gazu w miescie). Wadą zasadniczą są częste strzały w filter :/ Ja filter powietrza wymieniałem już 3 razy :/ teraz pokleiłem i mam spokój odpukac któryś miesiąc. W najgorszym wypadku strzeli w kolektor a to już większy wydatek.
Bodziek85 - Wto Kwi 09, 2013 14:29

a ja mam 2 gen i nic sie nie dzieje - za rok butla bedzie miała juz 10 lat wiec pojdzie do wymiany,

co do instalki - w kolektorze mam 2 takie przeciwwybuchowe dekielki i one wywalają nadmiar cisnienia na zewnątrz (pod maske), instalka ma komputer i cos tam niby korzysta z TPS i czujnika lambda, ale parownik/mikser jest standard wiadoma sprawa.

spalanie mam 10-11l gazu w mieszanym (deptam chętnie i często), a na trasie nawet poniżej 9l, benzyny nie pale bo szybko mi sie na gaz przełącza (od przekroczenia obrotów i nagrzania płynu chłodniczego)

co do spadku mocy - zależy od ustawień parownika w dużej mierze oraz zaworu przed mikserem, ale generalnie to jakos strasznie nie odczuwam różnicy (zwłaszcza po mieście)

pozdro

Gacor - Wto Kwi 09, 2013 22:11

U mnie kwalfikuje się do wymiany reduktor więc spadek mocy jest zauważalny. Ale da się jeździć ;) Spalanie 10-12 litrów zimą przy zabawach na śniegu lub przy ostrym naginaniu około 15-16 więc źle nie ma ;) Za 30 zł wychodzi około 100 km teraz gaz staniał + temperatury większe są więc pewnie ze 120-130 zrobie ;)

[ Dodano: Wto Kwi 09, 2013 22:11 ]
Bodziek85, Jakbyś mógł wrzucić fotke jak masz zamontowane te klapki to byłbym wdzięczny ;)

Bodziek85 - Sro Kwi 10, 2013 20:29

prosze bardzo ;)
Gacor - Czw Kwi 11, 2013 15:38


szoso - Czw Kwi 11, 2013 16:11

nie spamować, na pw sobie pogadajcie :twisted: