Zobacz temat - ROVER 220 SD a SDi
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - ROVER 220 SD a SDi

esbjoern - Sob Cze 29, 2013 08:29
Temat postu: ROVER 220 SD a SDi
Myślę o zakupie Rovera 220 SD. Dokładnie tego:

http://tablica.pl/oferta/...html#d1965cfca8

Jestem niedoświadczonym kierowcą.

Mam pytanie i będę wdzięczny za odpowiedzi.

W czym SD jest lepszy lub gorszy od SDi, poza liczbą KM.
Przede wszystkim, co oznacza brak intercoolera dla komfrotu jazdy i eksploatacji.

bociannielot - Sob Cze 29, 2013 09:03

esbjoern, brak ic oznacza teoretycznie mniejsza awaryjnosc, dodatkowo sd mam mniej awaryjna pompe wtryskową, mozesz w sumie spoko domontowac ic do sd i podkrecic smialo jego moc nawet do 130km, takze nie jest to tak do konca mulasty silnik jesli chce ktos troche porobic, przy czym w sdi niby latwiej bo walisz chip i gotowe
tronsek - Sob Cze 29, 2013 09:38

bociannielot napisał/a:
brak ic oznacza teoretycznie mniejsza awaryjnosc,
a co w intercoolerze się tak psuje, że ma większą awaryjność ?? :) Większej bzdury nie słyszałem, że przez IC auto jest bardziej awaryjne :załamka:

esbjoern napisał/a:
co oznacza brak intercoolera dla komfrotu jazdy i eksploatacji.
dla komfortu zupełnie nic, a dla eksploatacji tylko mniejszą moc.
bociannielot - Sob Cze 29, 2013 09:46

Rura od IC często pada, może w 400 to nie jest duży wydatek, ale w 200 jak nie połatasz to prawie 300, Tronsek zawsze jeden element więcej w kilkunastoletnim aucie to jeden element więcej w który może wytąpic usterka, i nie rób ze mnie takiego gamonia co niby bzdury pisze, trochę też już o naszych autkach wiem ;-) .
tronsek - Sob Cze 29, 2013 11:38

bociannielot napisał/a:
nie rób ze mnie takiego gamonia co niby bzdury pisze,
Nie robię tego. Chodzi o to, aby zawsze konkretnie uzasadnić swoją wypowiedź, a nie tylko rzucić hasło, które nic konkretnego nie mówi.
seba1x - Nie Cze 30, 2013 20:28