Zobacz temat - [MG ZT T] Czasami nie spadają obroty
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [MG ZT T] Czasami nie spadają obroty

Ricardus - Pon Gru 02, 2013 21:31
Temat postu: [MG ZT T] Czasami nie spadają obroty
Dziwna przypadłość która pojawia się od czasu do czasu.
Podczas jazdy ze stałą prędkością i wrzuceniu na luz lub wciśnięciu sprzęgła, obroty silnika nie ulegają zmianie ( nie spadają)
Pomaga chwilowe dodanie gazu lub wrzucenie mniejszego biegu.
Jakieś pomysły?
linka?
odma?
krokowy?
visy?

rafalmis1 - Pon Gru 02, 2013 21:40

wymocz krokowy całą noc w benzynie i udrożnij odmę. Rób większę przebiegi :mrgreen: a włąśnie, przepustnica też do mycia
Ricardus - Pon Gru 02, 2013 21:50

Dużo roboty z tym krokowym i gdzie on dokładnie jest? Jakieś foty może ;-)
Jeśli wymontuję przepustnicę to muszę wymieniać jakieś uszczelki przy okazji i czy z tym też dużo roboty?

turbina - Pon Gru 02, 2013 22:51

coś mi nie wychodzi z tym zdjeciem:) nieważne. na górze przepustnicy masz czarny mały silniczek do niego idzie wtyczka nie sposób pomylić.
zedziczek - Wto Gru 03, 2013 18:55

jak wyżej, przepustnica do umycia, po za tym u mnie obroty nie spadały lub rosły jak wymieniłem czujnik położenia przegrody przepustnicy czy jak się to zwie :) i pozostałem przy starym :) który po przeczyszczeniu przepustnicy działe bez zarzutu, czasami obroty szaleją jeśli gdzieś układ jest nieszczelny, jeśli będziesz mył przepustnice zaleca się wymiane uszczelki pomiędzy przepustnicą a kolektorem ja nie wymieniałem ale chyba jest ok bo nie widzę zmian :)
Ricardus - Wto Gru 03, 2013 21:40

Powoli przygotowuję się do czyszczenia, ale to przy okazji innych prac. Dzisiaj zakupiłem nowy termostat z rurkami i uszczelkami, wcześniej zakupiłem czujnik temperatury. Jak będę miał zdjęty kolektor to więcej miejsca i łatwiejszy dostęp do reszty. Dzisiaj zmieniłem poduszki pod skrzynią na poliuretany i spora różnica w jeździe, nic już nie szarpie ;)
lesny - Sro Gru 04, 2013 19:25

Miałem to samo, po wyczyszczeniu przepustnicy objawy zniknęły. Opis samego czyszczenia jest na forum. Ja chciałem tylko dodać że w moim MG obroty potrafiły się blokować przy wysokich obrotach, a sama usterka nasilała się w mrozy, przez co objaw ten był dość niebezpieczny.