Zobacz temat - dj_darco MG ZT 190 (STOCK) "Mruczuś"
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Nasze auta - dj_darco MG ZT 190 (STOCK) "Mruczuś"

dj_darco - Nie Sty 19, 2014 13:49
Temat postu: dj_darco MG ZT 190 (STOCK) "Mruczuś"
Witam wszystkich na FORUM :) Jestem Daro i jestem tutaj nowy :)
Jestem szczęśliwym nabywcą samochodu marki MG które już dosyć dawno chodziło mi po głowie a z racji wypadku (nie z mojej winy) nadarzyła się okazja do wymiany na coś większego i wygodniejszego (poprzednio VW Golf 4 2.3 V5)
MG już za czasów szkolnych bardzo mi się podobało zwłaszcza wykończenie w środku :) A po przejażdżce MG ZR 160 z kolegą po prostu się zakochałem :)
Ze względu na wiek ( i stan cywilny ) musiałem kupić jednak coś większego i wybór padł na MG ZT 190.
Pierwsze wrażenia po zakupie bardzo pozytywne. Dobrze wyciszony, Fotele trzymają wyśmienicie, klimatronik działa perfekcyjnie, Ale samochód nie jest bez usterek niestety, podczas hamowania można odczuć lekkie drgania więc już zamówiony nowy zestaw tarcz TRW wraz z klockami. Następnie uszczelka na dwururce wydmuchana więc też już leci kurierem. Mam problem z mechanizmem do otwierania i zamykania tzn drzwi się zamkną na pilota ale otworzyć już muszę kluczykiem. ale to nic kiedyś do tego zajrzę. Na koniec najbardziej denerwująca usterka. Problem z VIS.
Brzęczy pod maską to wszystko jak pudełko z Tic Tac-ami i auto ma kopa dopiero powyżej 4000 obr. Mam nadzieję że szybko wrócę do Polski i wrzucę jakieś ładne fotki :)

pelson91 - Nie Sty 19, 2014 13:52

parę razy widziałem go na allegro, w dobrych pieniądzach był ten ZT ;)
dj_darco - Nie Sty 19, 2014 14:04

w dobrych pieniążkach ale ma dużo bolączek :-| Nie tylko mechanicznych. Maskę trzeba będzie pomalować, lotkę na klapie. Ale jak się do niego wsadzi trochę serduszka to będzie wdzięczny samochodzik. Na dzień dzisiejszy chcę zrobić tak żeby na sezon wiosenny latał bez zarzutów.
pelson91 - Nie Sty 19, 2014 14:12

I oby to wszystko udało się w miarę szybko ogarnąć ;) kolor mega
Ricardus - Nie Sty 19, 2014 20:05

Gratuluję zakupu. Niech się sprawuje i cieszy właściciela.
tronsek - Nie Sty 19, 2014 20:24

Kolorek pierwsza klasa :ok: :D

dj_darco napisał/a:
Na koniec najbardziej denerwująca usterka. Problem z VIS.
http://www.vis.woox.pl/
dj_darco - Nie Sty 19, 2014 22:40

Cytat:
http://www.vis.woox.pl

czy ta firma regeneruje cały układ przepustnic bo podejrzewam że z elektroniką sobie poradzę gorzej z plastikami :)

tronsek - Nie Sty 19, 2014 22:47

Na stronie masz podany kontakt, więc dzwoń, pisz a będziesz wiedział co i jak.
rafalmis1 - Pon Sty 20, 2014 00:01

dj_darco, na jakich felgach stoi twój MG?? Ponieważ wyglądają na 17", a z tego co czytałem, to nie da się założyć do MG ZT 190 felg 17 bez piłowania zacisku, ponieważ tarcze są rozmiaru 325 i zacisk jest na tyle duży, że 18 to obowiązek. Ostatnio spotkałem 2 MG ZT 190 które z tyłu miały tarcze coś koło 285 wentylowaną
dj_darco - Pon Sty 20, 2014 17:38

Tak to 17'' firmy Ronal Pasują do Roverka bezproblemowo bez szlifowania :) ale między zacisk a felgę nawet zapałki nie wciśniesz. Z tyłu mam zwykłe tarcze nie wentylowane. Nie wiem od czego to zależy może od rocznika ?? ?? ja mam 2002
Ricardus - Pon Sty 20, 2014 20:03

rafalmis1 napisał/a:
dj_darco, na jakich felgach stoi twój MG?? Ponieważ wyglądają na 17", a z tego co czytałem, to nie da się założyć do MG ZT 190 felg 17 bez piłowania zacisku, ponieważ tarcze są rozmiaru 325 i zacisk jest na tyle duży, że 18 to obowiązek. Ostatnio spotkałem 2 MG ZT 190 które z tyłu miały tarcze coś koło 285 wentylowaną


Też mam 17" i pasują bezproblemowo.

dj_darco - Wto Sty 21, 2014 00:00

uszczelka na wydechu wymieniona :)
Teraz słychać że tłumik pracuje jak należy :)
Jutro dojdą tarcze i klocki i będą podstawowe rzeczy zrobione :)
Teraz trzeba będzie znaleźć mechanizm do otwierania zamka drzwi lewy przód będę miał ewentualnego dawcę silniczka do VIS-a. Diagnoza wykazała BALANCE ale do POWER też zerknę czy nie jest zalany olejem.

[ Dodano: Wto Sty 21, 2014 00:00 ]
przeglądałem internet i znalazłem taką oto symulację
Opinię proszę :P
Felgi BBS LM

Markzo - Sro Sty 22, 2014 05:30

kosa!
tuners - Sro Sty 22, 2014 08:18

Żyleta, nic dodać nic ująć
emes - Sro Sty 22, 2014 09:32

Mniejsze niż 17'' do ZT 190 nie wejdą - zaciski przód :D
toksyn - Czw Sty 30, 2014 22:50

Markzo napisał/a:
kosa!

tuners napisał/a:
Żyleta, nic dodać nic ująć

dokładnie..

pelson91 - Czw Sty 30, 2014 23:26

tylko bez gleby ani rusz :D
dj_darco - Pią Sty 31, 2014 19:19

Tak tylko jak zrobić glebę nie tracąc komfortu jazdy :) ZT ma bardzo milutko zestrojone zawieszenie :)
pelson91 - Pią Sty 31, 2014 22:00

dj_darco napisał/a:
Tak tylko jak zrobić glebę nie tracąc komfortu jazdy :)
przekonam się osobiście już niedługo ;)
dj_darco - Nie Lut 23, 2014 18:27

VISy tymczasowo naprawione silniczki zapożyczone z zamka tylnej klapy od BMW i od mechanizmu zamka drzwi od rovera 200 :mrgreen: W visach trzeba będzie wyrzucić płytki i wstawić nowe ale tymczasowo ścieżki są naprawione. Mam Pytanie odnośnie oleju ile mój silniczek konsumuje go przy ciężkiej nodze bo zrobiłem OK 800 km i widzę spory spadek

[ Dodano: Nie Lut 23, 2014 18:27 ]
Prezent od żony :D

rafalmis1 - Nie Lut 23, 2014 18:34

dj_darco napisał/a:
Mam Pytanie odnośnie oleju ile mój silniczek konsumuje go przy ciężkiej nodze bo zrobiłem OK 800 km i widzę spory spadek


ja zrobiłem już 11000 na oleju i może ze 150 ml zniknęło. Delikatny nie jestem dla niego

dj_darco - Wto Kwi 22, 2014 22:22

to gdzieś musi ten olej znikać, tylko jak to zdiagnozować? silniczek ma już 220k więc swoje w życiu widział możliwe że to uszczelniacze na zaworach? i do tego jeszcze jeden dziwny objaw raz mi się zdarzyło że jak MG dostał po garach to po jeździe na wolnych obrotach jakiś czas zaczęły stukać zawory ale ucichło po chwili i już się nie powtórzyło. Olej był w 1/3 stanu

[ Dodano: Wto Kwi 22, 2014 22:09 ]
Olej wymieniony na Valvoline Max Life zrobione 1300 km bez ubytków :ok:
Wymieniony akumulator bo stary pamiętał czasy II Wojny Światowej :mrgreen:
Założona nóweczka Varta Silver. Palniki w ksenonowe również nóweczki Optimy za 50 zł sztuka na próbę :P Jak się nie spiszą kupię Osram lub Philips
Czujnik parktronika wymieniony, Pasuje z BMW E46 :D
Odkryłem nowy problem, mianowicie wentylator chłodnicy nie działa :( będzie trzeba coś pokombinować bo nowy 1300 PLN :shock:

[ Dodano: Wto Kwi 22, 2014 22:22 ]
Słoneczko miło grzeje więc trzeba odświeżyć Autko :D

rafalmis1 - Wto Kwi 22, 2014 22:56

Palniki kupiłeś po 50 zł? :mrgreen:
O jakich odznaczeniach olej wlałeś?

[ Dodano: Wto Kwi 22, 2014 22:56 ]
Kolor samochodu jest cudny!!

dj_darco - Pon Kwi 28, 2014 20:37

Tak palniki po 50 złociszy ale to z polecenia znajomego w sumie się skusiłem, skoro tak zachwalał więc coś w tym musi być :) Jeśli wytrzymają rok to będę zadowolony :)
Olejek zalałem Full Syntetyk 5w40 Max Life. Samochodzik bardzo pozytywnie zareagował na niego :) może to auto sugestia ale mam wrażenie że silnik ciszej pracuje :mrgreen:

[ Dodano: Pon Kwi 28, 2014 20:37 ]
Nowy towarzysz w podróży :D

rafalmis1 - Pon Kwi 28, 2014 20:41

pokaż jak będzie założone w samochodzie
dj_darco - Nie Sie 10, 2014 23:03

Swoją drogą big problem z głośnikami. Niby Blaupunkty ale grają paskudnie wręcz :???: jakoś trzeba będzie ten problem rozwiązać bo tego się słuchać nie da !! ! wiem że w VW została wykorzystana przestrzeń za głośnikiem jako pudło rezonansowe a tu w moim MG głośnik lata na wolności :-| żadego oporu i lekki bas i zdaje się że wyleci z zawieszenia i go rozerwie. Trzeba to jak najszybciej ogarnąć :)

[ Dodano: Pon Kwi 28, 2014 20:49 ]
rafalmis1 napisał/a:
pokaż jak będzie założone w samochodzie

Narazie wszystko w proszku :) i wydaje mi się że polecą wszystkie boczki do rozbiórki :mrgreen:

[ Dodano: Nie Sie 10, 2014 23:03 ]
Boczki rozebrane wyciszone i poskładane. Zatrzaski powymieniane te które było trzeba kupione po 1zł sztuka. Radio na miejscu ale przydałoby się sterowanie z kierownicy. To jeszcze do zrobienia, ale kwestia audio jest już zamknięta na dłuższy czas. Jeśli chodzi o stacje chińskie to odradzam, wyglądają fajnie ale dźwięk do bani bez porównania z Pioneerem. Maska i spoiler pomalowane. Na dzień dzisiejszy pozostały tylne tarcze i łącznik stabilizatora ale to przed zimą. Sprawdzony na autostradzie 220 km/h na LPG (licznikowe)

rafalmis1 - Nie Sie 10, 2014 23:38

Radio ładnie się w ramce schowała. Możesz więcej zdjęć zrobić z większych odległości? Na pierwszy rzut oka, chciałbym z większym wyświetlaczem.
Markzo - Pon Sie 11, 2014 05:47

Szpojler nie jest za blisko auta założony? wydawało mi się zawsze, że one są na samym skraju klapy :)
dj_darco - Pon Sie 11, 2014 18:23

Markzo napisał/a:
Szpojler nie jest za blisko auta założony? wydawało mi się zawsze, że one są na samym skraju klapy :)
spojler jest fabrycznie chyba montowany :) Przynajmniej tak mi się wydaje :) Ogólnie to nie zastanawiałem się nigdy nad jego położeniem zawsze tam był :mrgreen:
Niebawem planuję naprawić pęknięcia na ramce wokół nawiewu i zrobić ładną hydrografikę wzór może Carbon ale to jeszcze się zastanowię

AdaskoC - Pon Sie 11, 2014 19:28

Jaki masz kolor podświetenia zegarka i licznika? Ja mam podobny lakier i mam niebieskie, nie wiem czy oryginał czy ktoś zmienił.
dj_darco - Pon Sie 11, 2014 20:06

Zegary podświetlone mam na biało liczniki i klimatyzacja na pomarańczowo
AdaskoC - Pon Sie 11, 2014 20:32

Aha spoko :) To musze zmienic na białe :)
dj_darco - Pon Sie 11, 2014 21:09

Ale Ty masz po liftingu więc zapytaj kolegów co mają ten sam model co Ty :)
rafalmis1 - Pon Sie 11, 2014 23:12

Kolor auta jest cudowny :!: :!: ale bym chciał takim przejechać :mrgreen:
Co do radia, to bardziej podoba mi się moje oryginalne "2 dim" bądź chińskie dedykowane do R/MG

dj_darco - Wto Sie 12, 2014 06:04

rafalmis1 napisał/a:
Co do radia, to bardziej podoba mi się moje oryginalne "2 dim" bądź chińskie dedykowane do R/MG
Mi też bardziej podobają się dedykowane prosto z Chin :) Ale dla mnie dźwięk jest ważniejszy. Mój znajomy ma chińskie radio w BMW e46 i dźwięk nie był taki jakbym chciał :P
Bodzio - Pon Sie 25, 2014 20:44

na pierwszy rzut oka prawie jak moje tylko ze nowszy model niz moj i masz wiekszy wyswietlacz - zdejmuje sie czy nie ?

AdaskoC co do podswietlenie ja mam niebieskie w moim

AdaskoC - Pon Sie 25, 2014 21:11

Ja wywaliłem niebieskie ;) Za bardzo niebieskie już te auto dla mnie było :) Zastanawiam sie jeszcze czy oświetlenia w podsufitce nie zmienić na białe zimne.
dj_darco - Pon Sie 25, 2014 22:30

Wyświetlacz nie jest zdejmowany
AdaskoC - Wto Sie 26, 2014 20:33

rafalmis1 napisał/a:
Kolor samochodu jest cudny!!


A widziałeś na żywo? Wtedy to kopara opada :D

dj_darco - Czw Cze 02, 2016 09:08

AdaskoC napisał/a:
rafalmis1 napisał/a:
Kolor samochodu jest cudny!!


A widziałeś na żywo? Wtedy to kopara opada :D

Dokłanie :razz: tu wgniotka tam obtarte tu blacharz kiepsko maskę ustawił :mrgreen: kopara opada :glupek2: Jak wrócę z zagranicy to o niego zadbam bo czasu na niego mi brak :( Przynajmniej AUDIO hula jak należy :D Myślałem o zabudowie bagażnika po obu stronach jakiś niemały głośniczek np Sony Xplode XSL121P5 taki jak na fotce. Stary model ale podobno dźwięk super. Ktoś widział może? A raczej słyszał :P

[ Dodano: Czw Cze 02, 2016 09:08 ]
Po długiej nieobecności wracam :)
Na pierwszy ogień lampy idą w rozbiórkę.
Będę wymieniać odbłyśniki i lakierować klosze.
W drodze jest silnik. Okazało się że któryś z poprzednich właścicieli wymienił go na wersję 177 konną :-| :-| :-|

rafalmis1 - Czw Cze 02, 2016 10:06

dj_darco napisał/a:
W drodze jest silnik. Okazało się że któryś z poprzednich właścicieli wymienił go na wersję 177 konną

a jak do tego doszedłeś ??

dj_darco - Czw Cze 02, 2016 11:01

zdekodowałem numer silnika

[ Dodano: Czw Cze 02, 2016 11:01 ]
25K4FM47

rafalmis1 - Czw Cze 02, 2016 11:31

Ogólnie co tak naprawdę oprócz wałków rozrządu jest innego między 177 a 190, to nie jest jasno wytłumaczenie, taniej by cie wyszło zmienić same walki, przy okazji wymiany uszczelniaczy zaworowych, bo chyba na to narzekałeś
dj_darco - Czw Cze 02, 2016 12:13

Silnik i tak jest do remontu generalnego. Nie ma ciśnienia dwóch cylindrach. A te silniki różnią się wałkami, tłokami, programem, ustawieniem rozrządu, nie wiem czy to by było oplacalne. Znalazłem silnik z przebiegiem 70 k mil
Markzo - Czw Cze 02, 2016 16:17

Tłokami? Nie bardzo :) wałki sa takie same, tylko inaczej ustawione :) najwieksza roznica to wsad w ecu.
dj_darco - Czw Cze 02, 2016 21:33

w przyszłym tygodniu będę mieć oba silniczki na stole i będziemy wszyscy wiedzieć czy wałki są takie same czy inne :) a dziś przyszły odbłyśniki :mrgreen:
lampki będą jak nowe :)
Udało mi się również naprawić przetwornicę. jak znajdę fotki to powiem co i jak w następnym poście

[ Dodano: Czw Cze 02, 2016 21:33 ]
Przez jakiś czas lampa ksenonowa nie chciała odpalić za pierwszym razem a na sam koniec już nie odpalała wcale. Okazało się że puściło lutowanie tranzystora zaznaczonego na zdjęciu. Oderwał się od płytki i nie widać tego gołym okiem dopóki nie spróbujemy go podnieść. Polecam przylutować go z powrotem metodą hot air.
Ale umiejętnie lutownicą też się da :)

rafalmis1 - Czw Cze 02, 2016 22:19

Wałki są inne, bo nie da się ustawić 177 na 190 używając blokad
dj_darco - Czw Cze 02, 2016 22:25

więc sprawa się wyjaśniła :)
Toaf Tool mnie interesuje tylko nie wiem jaki do tego będzie najlepszy kabelek. Może ktoś podrzuci link?

Markzo - Pią Cze 03, 2016 05:52

rafalmis1 napisał/a:
Wałki są inne, bo nie da się ustawić 177 na 190 używając blokad

z tego co gadałem z człowiekiem, który tych silników rozebrał kilkaset sztuk, wynikało, że wałki mają te same parametry - różnią się tylko położeniem. Któryś jest przyspieszony bodajże ;) dlatego nie założysz blokad tak jak piszesz ;) zresztą ciągle to powtarzam... jaka jest różnica w mocy? 5KM? przebiegi są prawie identyczne ;) u siebie po innych wałkach mam ok +15KM względem serii i całkiem inne przebiegi moc/moment. A moje wałki nie są jakoś hardkorowo inne niż seria, lekka zmiana ;)

dj_darco - Sob Cze 04, 2016 00:48

Cytat:
u siebie po innych wałkach mam ok +15KM względem serii i całkiem inne przebiegi moc/moment. A moje wałki nie są jakoś hardkorowo inne niż seria, lekka zmiana ;)

opowiedz coś więcej proszę o tych wałkach

[ Dodano: Sob Cze 04, 2016 00:48 ]
Silnik wyciągnięty i rozebrany. Wiem że nie wolno przeklinać na forum ale jak ja zobaczyłem tą rzeźbę to JPRDL.
Ten co zakładał gaz to powinni mu zabronić prowadzenia warsztatu. Kable luzem, izolacja w ogóle nie trzymała, luty na wierzchu, wtryski nie przymocowane, wężyki do wtrysków na trytytkach zamiast opasek, ogólnie to wszystko co mogło być zrobione źle było zrobione źle.Parownik zasilany przewodem 6mm to też trochę za mało jak na taki silnik. Jeśli chodzi o silnik to mało gdzie były oryginalne śruby, obudowa rozrządu uszkodzona (brak gwintu dla śruby) dolna osłona odkształcona ocierał pasek micro.
Jeśli chodzi o ustawienie rozrządu to podejrzewam że na przedniej głowicy był przeskoczony o 1 ząb, napinacz był już wysunięty do końca. Benzyna ekstrakcyjna przepływa przez zawory jak przez sitko ogólnie silnik ruina pomijając to że to nie jest wersja 190 KM. Długo mi zeszło żeby się za niego zabrać ale nie spodziewałem się takich fuszerek... jakbym wiedział co się w tym samochodzie kryje to nie kupiłbym tego egzemplarza ale skoro już jest to trzeba mu dać szansę :)
jeśli ktoś będzie chciał namiary na tego gazownika to piszcie na priv :) serdecznie go nie polecam :)

Markzo - Sob Cze 04, 2016 07:38

dj_darco napisał/a:
opowiedz coś więcej proszę o tych wałkach

masz wszystko w moim temacie, wałki seryjne przerobione przez krakowski rewar ;)


A co do rzeźby... witamy w Polsce? :)

dj_darco - Pon Cze 06, 2016 23:52

Mam takie pytanie. Czy taka poduszka może spasować do naszych roverków? Będzie to ciekawa alternatywa jeśli tak :)

[ Dodano: Pon Cze 06, 2016 23:52 ]
Temat wałków mam nadzieje że zostanie zamknięty raz na zawsze
MG ZT 190 ma podobne ale NIE TAKIE SAME wałki
Różnica jest m.in na krzywkach w mg są 0.2 mm wyższe i jest wałek jest przestawiony
około jednego do dwóch stopni względem tego z R75. nie mam kątomierza ale różnica jest widoczna gołym okiem.
Jedyne co je łączy to numer odlewki.
Poniżej mały mod kolektorów :mrgreen:

dawidd - Czw Cze 09, 2016 07:27

dj_darco, odbłyśniki kupiłeś nowe czy regenerowałeś? Możesz dac jakieś namiary na sklep/sprzedawce
dj_darco - Nie Cze 26, 2016 22:03

Odbłyśniki dałem do regeneracji ale w Norwegii. Nie dowiedziałem się gdzie są regenerowane poza tym że w Polsce :razz:
Dziś mody w wiązce i mała naprawa izolacji. Była bardzo potargana. ale swoje latka ma więc ma wybaczone :)
Zmodyfikowałem kabel przyłącza VIS-ów tzn powędrowały gniazda bezpieczników. Takie małe zabezpieczenie i wcześniejsza reakcja kompa na problem w VIS-ach.
Bezpiecznik 1 A
Myślę że będzie w porządku jeśli nie to założymy 1,5 A

MGZTOWNER - Nie Cze 26, 2016 22:08

Co dają te taśmy na kolektorach?
j0zek - Nie Cze 26, 2016 23:34

MGZTOWNER napisał/a:
Co dają te taśmy na kolektorach?

Temperatura w komorze moze spasc o kilkanascie stopni celajusza

dj_darco - Pon Cze 27, 2016 00:09

Obniża temperaturę w komorze to raz a dwa w siniku :) miska olejowa jest osłonięta, maglownica, silnik nie ma sauny na postoju, spaliny płyną szybciej same zalety nawet może to dodać troszkę mocy ale nie taki jest zamiar. Jest tylko jeden warunek, zero absolutnie zero wycieków! zwłaszcza oleju.
Poza tym silniczek już poskładany czeka na graty, z nudów zrobiłem customowy wydech końcowy bo starego to ruda zjadła dokumentnie :P

MGZTOWNER - Pon Cze 27, 2016 00:27

dj_darco,
Cytat:
zalety nawet może to dodać troszkę mocy

Jakim cudem taśma może dodać mocy ? :P
Sorry ale jestem świeżo po nabyciu samochodu i taka magia jest mi trochę obca :D

[ Dodano: Pon Cze 27, 2016 00:27 ]
Ale silnik taki piękny że szkoda go do samochodu wkładać :cool:

sknerko - Pon Cze 27, 2016 08:35

Poczytajcie trochę na forum o tych silnikach żadne owijanie i szybsze pozbycie sie spalin nie da ci mocy w wolnossącej V6. markzo przetestował chyba wszystkie mody na tym silniku i żaden nie podniósł mocy poza fabryczną a wręcz większość osłabiła auto a już przede wszystkim uwolnienie wydechu odebrało mocy a hałasu narobiło sporo, mało tego wszystko mierzył na hamowni więc jest to zbadane.
dj_darco - Pon Cze 27, 2016 09:08

Dlatego piszę że owinięcie nie ma na celu podnoszenia mocy a zwiększenia komfortu pracy dla silnika i innych podzespołów m.in alternatora który ma ciężki żywot pod maską. Niższa temperatura to jedyny cel owinięcia początkowej części wydechu.
MGZTOWNER - Pią Lip 01, 2016 23:53

Fajny pomysł z tymi taśmami. Rozmawiałem z kolegą który jeździ na KJS i mówił że owijanie wydechu ma sens jeśli zależy komuś na obniżeniu temperatury w komorze. W jego nissanie sunny można było bez obaw dotknąć kolektora na rozgrzanym silniku :o
Nie jestem specjalistą ale sądzę że zamierzony efekt będzie osiągnięty skoro taki grzejnik a w zasadzie dwa będą zaizolowane.
Mam takie małe pytanie co dają te bezpieczniki na wiązkach bo nie do końca rozumiem. Czy w samochodzie nie ma bezpieczników od wszystkich urządzeń i osprzętu?

dj_darco - Sob Lut 18, 2017 23:05


Nowy nabytek :) Śruba do miski olejowej z magnesem. Przydatna rzecz koszt niecałe 30 zł :)

[ Dodano: Sob Lut 18, 2017 23:05 ]
kamera cofania dodana w miejsce lampki oświetlenia rejestracji