Zobacz temat - [MGF] Sprzęgło
 
Forum Klubu ROVERki.pl

MGF i MG TF - [MGF] Sprzęgło

GOLY94 - Pon Lut 10, 2014 17:33
Temat postu: [MGF] Sprzęgło
Witam mam pytanie , ponieważ czeka mnie wymiana sprzęgła w mgf czy takie sie nadaje ? http://allegro.pl/srl-spr...3884429138.html , jest to dość okazyjna cena jak za komplet nowego sprzegła do tego auta bo LUK kosztuje ok 500zł. Czy wymiana wymaga demontażu jakis dodatkowych elementów czy jak w zwykłym aucie wystarczy pozbyć sie skrzyni itp?
troyanek - Sro Lut 12, 2014 16:17

Według mnie niema co na oszczędzać na sprzęgle. za 500 z hakiem kupisz LUK wiadomo że dobre sprzęgło i przynajmniej nie będziesz wymieniał znowu za 15.000km.
Mina666 - Sro Lut 19, 2014 01:31

Jestem podobnego zdania co troyanek, rok temu wymieniałem sprzegło, za luka zapłaciłes cos około 600zł.
dawid257 - Czw Lut 20, 2014 16:21

ewentualnie jakbyś wiedział co tam w tym srl jest w pudełku bo to jest taka firma co pakują i możesz trafić tam tarcze luka też i docisk nawet
flapjck1 - Czw Lut 20, 2014 20:40

a roboty od pioruna, wlacznie ze spuszczeniem plynu z hydragazow

ps: srl to nie pakowacze, to tanie chińskie sprzegla robione dla polcaru, ale nawet sensownej jakości ( zakladalem zarówno do skrzyni pg1 jak i do r65 )

Patryk1893 - Nie Lut 23, 2014 23:18

wymieniłem ostatnio sprzęglo na nowe LUK-a, rewelacja więc warto, a co do spuszczania płynu to nie prawda, największym problemem jest odkręcenie łapy silnika bo musisz jakimś podnośnikiem przytrzymać bo nie spadł silnik na dół. Wymieniałem sprzęgło 11h więc życzę powodzenia :)
flapjck1 - Pon Lut 24, 2014 00:49

a opiszesz co mniej więcej trzeba zrobić? jak spojrzałem na sanki to nijak mi ta skrzynia nie wychodzila w dol :)
Patryk1893 - Wto Lut 25, 2014 12:44

wyjmujesz od góry wszystko od filtra powietrza, odkręcasz łape silnika razem z tym całym metalem na którym leży łapa, przy okazji możesz wyrzucić puszke rezonansowa bo i tak musisz ją wyciągnąc, oczywiście na początku odkręcasz pół osie i je wyciągasz, odpinasz linki i inne bzdury takie jak wysprzęglik, rozruszki wszystko musi byc tak wyjete by skrzynia od dolu i od gory byla bez niczego zebys spokojnie mogł ja widziec na okolo, wtedy odkrecasz skrzynie i przesuwasz ją w szczeline pomiedzy sankami a nadkolem, odkrecasz docisk i go wyciagasz razem ze sprzegłem wtedy po wielu próbach skrzynia wyjdzie bo mi tak wyszla :) i pamietaj zeby wykrecic ze skrzyni impulsator bo ja go niechcacy połamałem gdy wyciagalem skrzynie :)
flapjck1 - Wto Lut 25, 2014 21:26

fajnie wiedzieć! dzięki!