Zobacz temat - [VW] zerwany pasek wieloklinowy
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) - [VW] zerwany pasek wieloklinowy

kezmanq - Sro Maj 14, 2014 13:36
Temat postu: [VW] zerwany pasek wieloklinowy
Mam problem z rodziców Passatem B5 1.8 20V ADR 97r.



Otóż pękł pasek wieloklinowy i przy okazji wkręcił się w wał, uszkadzając pasek rozrządu (pasek poszarpany jak przez psa ale nie pękł. Przeskoczył o 3 ząbki).

Mechanik założył nowy rozrząd ale niestety brak kompresji. Teraz pytanie co robić ?


Ten silnik ma już 246 tys. do tego jakieś 65 tys. na lpg, oleju symbolicznie też znikało ale raczej przez wycieki).



Używkę z małym przebiegiem idzie kupić za ~900zł jest sens robienia tego silnika ?

flapjck1 - Sro Maj 14, 2014 20:40

zwalac glowice :) zawory same się nie naprostuja :)

co do oplacalnosci - zależy na ilu garach nie ma komprechy, zasadniczo jak jesteś pewny swojego silnika to go remontuj, wiesz na czym stoisz, używany slupek to wielka niewiadoma

w drugim silniku poza tym roboty więcej a i tak rozrząd przynajmniej w nim jeszcze zrobisz

kezmanq - Sro Maj 14, 2014 20:45

18 zaworów jest pogiętych :/
flapjck1 - Sro Maj 14, 2014 21:07

no to decydujaca jest cena zaworow
kezmanq - Sro Maj 14, 2014 21:20

mechanik mówi, że aby naprawić tak jak się powinno to trzeba wymienić

zawory ~40zł
szklanki 35-40zł
uszczelka głowicy
sprawdzić głowice na szczelność
koło wałka rozrządu (nie wytrzymało)

paolinio - Pią Maj 16, 2014 16:59

kezmanq, z drugim silnikiem to loteria, możesz kupić padline. Jak rodzice chcą jeszcze autem pojeździć to niech robią remont. Fakt ,że z większością naszych mechaników to też loteria :boisie: