Zobacz temat - [R75] pompa paliwa w baku - problem z wymiana
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] pompa paliwa w baku - problem z wymiana

hardwin - Sob Cze 28, 2014 21:22
Temat postu: [R75] pompa paliwa w baku - problem z wymiana
zabralem sie za wymiane pompy paliwa w baku
wiec wyciagam cale to ustrojstwo, rozkrecam do czesci pierwszych, wymieniam sama pompe
ok wszystko porobione
wsadzam pompe z calym tym UNITem spowrotem
i nie moge zakrecic metalowego ringu

czy to tego trzeba jakies pieronskiej siły?
ten caly UNIT ktory wyglada jak czesc do kibla po wlozeniu wystaje mi ciutke
ale tam sa sprezyny wiec dociskam na dol, próbuje zakręcić ring i NIC
nie moge nic nim zlapac
i krece i krece i przyciskam mocniej
juz sie zaczalem zastanawiac czy to w lewo nie trzeba krecic eh

ktos to robil ?

Kamil79 - Sob Cze 28, 2014 22:06

Sprawdzasz czy kosz z pompą wszedł na swoje miejsce, jeśli tak to bierzesz drugą osobę która ci dociska np. trzonkiem od młotka, a ty zakręcasz to w prawo. Ważne żebyś złapał choć jeden obrót, a potem możesz dokręcić stukając młotkiem przez jakieś drewienko w te wystające zaczepy na pierścieniu.
ps dobrze wsadzasz uszczelkę? Upewnij się.

longer86 - Sob Cze 28, 2014 23:40

Ja robilem.. jak wszystko prWidlowo siedzi na swoim miejscu to nie ma bata nawet 1 osoba zakreci
phuss - Nie Cze 29, 2014 16:20

Nic nie trzeba pukać, porządnie dopchnij uszczelkę i samo się ułoży.
hardwin - Pon Cze 30, 2014 10:44

wszyscy mieliscie racje

przedewszystkim zle zakladalem uszczelke
wydawalo mi sie ze uszczelka do UNITa i wtedy w dół
a tu sie okazało , że uszczelka tam na dole, dopiero UNIT cały wkladamy w dół, pieknie wchodzi, zakreca sie spokojnie reka bez drugiej osoby
pozniej oczywiscie mloteczkiem zeby dobic

dzieki jeszcze raz!!


teraz mam inny problem
juz nie bede innego tematu zakladal

teraz auto mi gasnie podczas jazdy!
typowy objaw na zawor wys. cisnienia
w dodatku auto po wylaczeniu zaplonu chodzi jeszcze 1-2s

juz widzialem opisy jak to wyczyscic tylko pytanie dlaczego to sie stalo?
powinienem wymienic wraz z pompą filtr paliwa?
czy coś innego sie stało, np. zapowietrzyłem uklad?