Zobacz temat - MG ZR 200 TURBO
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - MG ZR 200 TURBO

skorpion - Nie Sie 10, 2014 16:01
Temat postu: MG ZR 200 TURBO
siema na poczatek filmik od Markzo dzieki niemu auto odpaliło :D niebawem wiecej fot

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

tuners - Nie Sie 10, 2014 19:42

troche tytuł skopałeś bo myślałem że to mg zr przerobiony na r200 xD ale ok fajnie że już poli oby po służył
Markzo - Nie Sie 10, 2014 20:26

Autko w ciągu 1-2dni będzie gotowe do pierwszej jazdy ;) co ciekawe, to rocznik 2004 a kolory kabli w wiązce auta nie pasują do rave :/ było troche zabawy + przestawiony moooocno rozrząd (wałek wydechowy o 180stopni, wał korbowy i wałek ssący po 45 stopni - a kompresja była O_o) ale finalnie motor pracuje bardzo ładnie ;)

Trzeba zwrócić uwagę, że skorpion, cały silnik wyremontował własnoręcznie - szacun!

Remigiusz - Nie Sie 10, 2014 20:46

Gratki za kolejną t serię :) tylko nie rozwalcie auta :)

Co do rave to tak to jest z poliftem im młodsze Auto niestety :(

skorpion - Nie Sie 10, 2014 22:37

tytuł taki jest bo było MG ZR 160 a teraz bedzie MG ZR 200 narazie bedzie docierane wierc rozwalac sie nie myśle :D
jrdarus1 - Pon Sie 11, 2014 17:29

Yeaa :-) gitara

[ Dodano: Pon Sie 11, 2014 17:29 ]
Kolejne turbo odpalone przez Marka do kolekcji :-)

skorpion - Pon Sie 11, 2014 17:31

a tu pare fot :)
z vvc

z turbo

tuners - Pon Sie 11, 2014 18:48

rocznik 2004 a skrzynke bezpieczników ma polift czy przed ? bo u mnie buda jest przedlift a elektryka od polifta
Kozik - Wto Sie 12, 2014 18:25

tuners, przeciez ty masz 2.0 turbo już w aucie
tuners - Wto Sie 12, 2014 20:23

wiem ;p ale nie spieszę się z oznaczeniami 200 ;p jeszcze wypluje więcej i będą heca ;d
Markzo - Wto Sie 12, 2014 21:29

MG ZR-T gotowy ;) zostało:
-założyć lampe,
-założyć zderzak,
-wyregulować sprzęgło,
-poprawić linkę gazu,

fotki:
http://www.fotosik.pl/pok...5fec323e3a.html
http://www.fotosik.pl/pok...5408ad3aaa.html
http://www.fotosik.pl/pok...ec404fd75e.html
http://www.fotosik.pl/pok...cbd6762b28.html

filmy:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

Na tą chwilę motor pracuję wg mnie bardzo dobrze, równo i miarowo ;) co do jazdy musi wypowiedzieć się Skorpion, który jutro go zabierze do siebie - ja przejechałem może z 500m żeby zobaczyć czy się w ogóle tyrka ;) mam nadzieję, że będzie dobrze służył ;) co więcej....gada, sapie, syczy - żyje ;D

skorpion - Wto Sie 12, 2014 21:44

3 fotka dla mnie mega :D hm jak ty wyjechałes z podwórka :D chyba trzeba go obnizyc jutro bo koza :D
Markzo - Wto Sie 12, 2014 21:51

Wbrew pozorom bez problemu, twardy jak beton ale zero trudnosci z wyjazdem na glowna ;D zgadamy sie jutro co jak i o ktorej ;)
Remigiusz - Wto Sie 12, 2014 22:49

Widziałem filmy i miałem się pytać czemu na nich tak dziwnie nie równo pracuje czy to wina audio kamery. Jak by coś biło w silniku takie klekotanie. W porównaniu do twojego zs całkiem głośno pracuje. Czy mi się to zdaje :)

Fajnie ze kolejny prawie gotowy :)

Markzo - Sro Sie 13, 2014 05:46

Remigiusz napisał/a:
Jak by coś biło w silniku takie klekotanie.

skorpion, rozebrał silnik do ostatniej śrubki i złożył całość do kupy ;) to stukanie to popychacze zaworowe, które mogą nie być jeszcze napełnione olejem ;) silnik łącznie pracował dopiero kilka minut, trzeba dać mu czas, żeby się wsio ułożyło ;)

jrdarus1 - Sro Sie 13, 2014 09:59

Pięknie ,kurde ja codziennie żałuje mojego MG,nie mogę patrzeć na ten temat bo sie porycze :-)
Remigiusz - Sro Sie 13, 2014 10:08

Aha :) chyba tak. Teraz czekamy na złożenie i nowedomy filmy :)
skorpion - Sro Sie 13, 2014 22:03

popychacze juz ucichły tylko slychac jak ssie powietrze :D az miło
Remigiusz - Sro Sie 13, 2014 22:04

skorpion, I chu chu :D Milo milo :mrgreen: Teraz ECU Standalone i jazda na 300+ :P
skorpion - Sro Sie 13, 2014 22:13

he he narazie to jest jazda do 2 tyś obr docieranie :D ale napewno bede chciał podniesc moc ale zeby tez auto było do jazdy bo kolega miał fiata turbo to jak podkrecił to spalanie przy bucie w 20 ledwo sie miesciło :D

[ Dodano: Sro Sie 13, 2014 22:13 ]
piatek wolny to wrzucę pare fot z projektu :)

Remigiusz - Sro Sie 13, 2014 22:18

Ja się ostanio za dużo na oglądałem o przebudowę nie wieksze Turbo i montazu ECU standalone oraz chu chu :D Jednak Benzyna to Benzyna :mrgreen:
Markzo - Sro Sie 13, 2014 22:53

Co tu dużo gadać - finisz :D

Skorpion dziś odjechał furką ;) parę fotek:
http://www.fotosik.pl/pok...9cfb62282a.html
http://www.fotosik.pl/pok...65931084ef.html
http://www.fotosik.pl/pok...449f5cc9cb.html

ZR-T + ZS-T:
http://www.fotosik.pl/pok...b3a4e6e2e7.html

filmik:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

Przejechaliśmy razem koło 6km, całkiem spoko :D Mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku ;) miło było poznać ;) a z tym IC straszny bandzior się zrobił hehe :D

Remigiusz napisał/a:
Teraz ECU Standalone i jazda na 300+
a po co komplikować całość zmieniając prosty i niezawodny system na drogie SA? det2/3 i nic więcej do szczęścia nie potrzeba, za ułamek ceny SA.
Remigiusz - Sro Sie 13, 2014 23:04

Markzo, To był tylko żart , jak wyżej napisałem za dużo się filmów naoglądałem na YT :mrgreen:

Fajny IC i przód mega to wygląda :mrgreen: A co z klima bo widzę rurki wiszą w powietrza zostaje :?:

tuners - Czw Sie 14, 2014 05:54

Scorpion jak pochodzi ładnie. To za pół roku wyciągaj znowu i rób porządek pod maską jak w tym białym angolu i wkraczamy na scene stance z MGikami
Markzo - Czw Sie 14, 2014 05:57

Remigiusz napisał/a:
A co z klima bo widzę rurki wiszą w powietrza zostaje

na razie nie podpięta - żeby ją uruchomić prawdopodobnie ta sama historia co u mnie w ZS - czujnik cisnieniowy do zmiany, możliwe, że temperaturowy też. No i rurki to połączenia ;) generalnie instalacja elektryczna do klimy jest w aucie, wszystkie mechaniczne komponenty również ;)

gammathough - Czw Sie 14, 2014 11:18

Że też się Panowie wam chce :roll:
Nie pytam już nawet o forsę w to włożoną :razz:

bociannielot - Czw Sie 14, 2014 11:41

gammathough, to weź kup za taką kasę jak kosztuje to MG + swap tak szybkie auto z możliwoscia dodatkowego podkręcenia :ok: zbyt wiele nie będziesz miał do wyboru opcji :ok:
Remigiusz - Czw Sie 14, 2014 12:46

gammathough, Ogólnie Markzo to już po ciemku potrafi montować :D A chec na takie projekty zawsze jest tym bardziej ze potem banan z buzi tak szybko nie zniknie :D

Markzo, Ok rozumiem :) Sie jeszcze zapytam, tak ciasno to chyba nie siedzi ta T-seria jak kv6 w komorze?

Markzo - Czw Sie 14, 2014 15:48

gammathough napisał/a:
Że też się Panowie wam chce
Nie pytam już nawet o forsę w to włożoną

nie jechałeś 2,0t w żadnej budzie skoro tak piszesz ;) na tę chwilę to drugi ZR-T w Polsce, niestety po kraksie Dareckiego jedyny jeżdżący :( także dość unikatowa fura ;)

Remigiusz napisał/a:
gólnie Markzo to już po ciemku potrafi montować

i tak i nie, bazowałem na tym co zrobiłem u siebie i co wydumałem dla Darka - a sporo rzeczy było zupełnie inne, zamiast 1 dnia siedziałem ok tygodnia nad tym :/

Remigiusz napisał/a:
Sie jeszcze zapytam, tak ciasno to chyba nie siedzi ta T-seria jak kv6 w komorze?

Jest luźniej, ale nie chłodniej :/ Tseria generuje więcej ciepła niż KV6 czy VVC, u Skorpiona do tego wiatrak chłodnicy jest od strony silnika, ocieka od węże przy turbinie :/ bardzo ciasno ogólnie, w ZS mam dużo więcej miejsca z każdej strony silnika.

Skorpion ma go zważyć, jestem ciekaw wyniku ;) ale w czasie jazdy zauważył, że wyraźnie czuć cięższy silnik ;)

greg-si - Czw Sie 14, 2014 17:33

Moim zdaniem intercooler wygląda strasznie kiepsko. No ale ja uważam że stock to stock.
Ciekawe co ten wielki IC da prócz ciut większego laga.

Fajnie że kolejne turbo :)

gammathough - Czw Sie 14, 2014 18:36

No i spoko :) tyle, że mogłem zostać źle odebrany- naprawdę szacun za chęci zrobienia takiego białego kruczka :)

A to na jakiej skrzyni lata? Głupie pytanie, ale wolę je zadać bo nie jestem pewien ;)

tuners - Czw Sie 14, 2014 19:21

Akurat znam problem z grzaniem się t serii svenik też ma z tym problem i ja niestety w lserii też o ile przy ostrym grzaniu jest w miarę spoko 95-100° o tyle jedno zatrzymanie na światłach czy hamowanie do 50 i temp skacze do 110

plan na to jest 4 wentylatorki fan temp kontroler zrobią tornado pod maską a chłodnica zewnętrzna oleju i elektryczna pompa wody z samochodów offroad zadbają o reszte

rafalmis1 - Czw Sie 14, 2014 19:22

Dało by się do R75 coś takiego zmajstrować??
tuners - Czw Sie 14, 2014 19:26

Niestety chyba nikt tego w r75 nie robił ze względu że w po dyskusji z markzo w r75 jest zbyt mało miejsca a na dodatek za dużo elektroniki

wiadomo jest że dać się to wszystko da ale w r75 jest to nie współmierne do kosztów zwłaszcza że tam już waga robi swoje

Markzo - Czw Sie 14, 2014 20:38

gammathough napisał/a:
A to na jakiej skrzyni lata?

PG1 + torsen

tuners napisał/a:
plan na to jest 4 wentylatorki fan temp kontroler zrobią tornado pod maską a chłodnica zewnętrzna oleju i elektryczna pompa wody z samochodów offroad zadbają o reszte

raczej żaluzja na masce by się przydała ;)

rafalmis1 napisał/a:
Dało by się do R75 coś takiego zmajstrować??

elektronikę jestem w stanie ogarnąć (silnik bedzie działa w 100% poprawnie), mocowania idzie tak samo - od 1,8t przystosować. Problem to półosie, które żadną miarą nie chcą zagrać + inny mechanizm zmiany biegów, pare różnic w ukł chłodzenia ( w 75 obieg jest cały czas przez nagrzewnicę, bardzo długo by się nagrzewał motor) no i TC, tempomat, komp pokładowy itp. No i mało miejsca - piekarnik pod maską murowany i mogło by się to skończyć ugotowaniem silnika. Dzelo23 mówi, że przy 1,8t jest sporo wyższa temp niż przy 1,8 NA :/ Najłatwiejszą bazą do przeróbki powinien być 1,8T. Mozna by spróbować wyrezać adapter do skrzyni i posadzic getraga z 1,8t, ale pytania jak to zniesie skrzynia, i napęd na 1 koło - brak szpery ;/

greg-si - Czw Sie 14, 2014 20:47

Zawsze temperatura w silniku turbo będzie większa niż w NA. To nie ulega wątpliwości. Trzeba tylko umiejętnie sterować ciepłem, zrobić przelot przez komorę silnika i można jakoś się turlać.
skorpion - Czw Sie 14, 2014 21:35

przejazd był spoko tylko matizem siedział mi na d he he co do icka moje auto nigdy nie było i nie bedzie seria po za tym mnie uczyli w szkole im wiekszy icek lepsze chłodzenie a co za tym idzie ... chyba nie musze tłumaczyć :) wydech niby ten sam a silnik całkiem inaczej chodzi słychać ,,moc " he he obawiałem sie ze beda stuki poduszek itp ale odziwo cisza tylko osłona tarczy była podgieta i obcierała
greg-si - Pią Sie 15, 2014 06:50

skorpion napisał/a:
po za tym mnie uczyli w szkole im wiekszy icek lepsze chłodzenie a co za tym idzie ... chyba nie musze tłumaczyć

Jeśli myślisz że spadek temperatury powietrza idzie wprost proporcjonalnie do objętości IC to się mylisz.

Kozik - Pią Sie 15, 2014 09:17

jrdarus1, silnik się rozbiera w przyszłym tygodniu ;)
Markzo - Pią Sie 15, 2014 11:38

Kozik napisał/a:
jrdarus1, silnik się rozbiera w przyszłym tygodniu

i zaś bedziemy się kabelkami bawić :D

Remigiusz - Pią Sie 15, 2014 13:02

Ciekawe to z tym grzaniem nie przypuszczał bym ze aż tak to wpływa :)

A chłodnice jakiejś większej nie myślicie. Chyba jak dobrze kojarzę Angole takie grube własnorobki pakują do tych swapow :)

Co do ic to i tak jeszcze mały jest i lag tym bardziej przy tserii mały powinien być :)

Można by porobić pomiary temp i sprawdzić efektywność.

gammathough - Sob Sie 16, 2014 14:36

Czekamy na filmiki... Z konkretnego hardkoru :) Czyli przyspieszonko i trochę bączków...

Napęd został na przodzie?

Markzo - Sob Sie 16, 2014 14:58

gammathough napisał/a:
trochę bączków...

bączki fwd?

gammathough napisał/a:
Napęd został na przodzie?

a nie widać, że motor poprzecznie siedzi? ;>

gammathough - Sob Sie 16, 2014 18:06

Panie, ja się na mechanice nie znam. Wiem co to silnik wydech zawias sprzęgło skrzynia hamulce. Enough :D
skorpion - Sob Sie 16, 2014 19:44

filmik z jazdy do 2 tyś nie bedzie raczej ciekawy :D przedni napęd z szpera i małym bonusem
gammathough - Sob Sie 16, 2014 19:45

No ja czekam aż właśnie jak zaczniecie go konkretnie kręcić :)

No i czas na 1/4 :)

jrdarus1 - Nie Sie 17, 2014 08:31

Markzo napisał/a:
Kozik napisał/a:
jrdarus1, silnik się rozbiera w przyszłym tygodniu

i zaś bedziemy się kabelkami bawić :D
jeszcze nie robisz tego z zamkniętymi oczami ? :-)
Markzo - Nie Sie 17, 2014 09:05

jrdarus1 napisał/a:
jeszcze nie robisz tego z zamkniętymi oczami ?

:mrgreen: taki dobry jak cableguy nie jestem :D

skorpion - Nie Sie 17, 2014 09:51

tak wygadał dawca :)

tu czyszczenie silnika :D












[ Dodano: Nie Sie 17, 2014 09:51 ]
a tu takie bonusy zeby auto chciało sie zatrzymac

Markzo - Nie Sie 17, 2014 09:52

popraw fotki, bo nie otwierają się w pełnym rozmiarze ;)
skorpion - Nie Sie 17, 2014 10:23

juz coś ogarniete :D a wyjaśnie wam dlaczego go docieram :D
bo zostały wykonane prace i wymienione czesci
-honowane zostały tuleje cylindryczne
-nowe pierscienie tłokowe
-szlifowany wał
-nowe panewki korbowodowe
-nowe panewki głowne
-frezowane gniazda zaworowe i zawory
-planowana głowica
-sprawdzana szczelnosc głowicy
-dorabianie gwintów w głowic
-polerka kanałów
-nowe uszczelniacze zaworów
-nowa uszczelka pod głowica
-nowe szpilki
-uszczelniacze
i wogole milion rzeczy he he

pelson91 - Nie Sie 17, 2014 10:51

o kurna jak nisko siedzi :mrgreen:
greg-si - Nie Sie 17, 2014 11:03

Będzie nitro czy LPG :D
Markzo - Nie Sie 17, 2014 13:01

Kapitalka, konkret robota z tego co sobie go pooglądałem ;) LPG mam nadzieje jednak wyleci do końca :P a co do wysokości... odemnie z garażu gdzie próg ma może z 7cm wysokości wyjeżdżaliśmy po deskach :D
dzelo23 - Nie Sie 17, 2014 16:02

Świetna robota, pogratulować pracy i wytrwałości
:mrgreen: genialną podstawkę pod silnik masz ;-)

BigBoyPL - Pon Sie 18, 2014 19:36

Miska oleju przeszlifowana/wyczyszczona czy cięta i powiększona ?
skorpion - Wto Sie 19, 2014 21:34

podstawka moze i prowizoryczna ale ciekawe ze sie wogole nie złamała :) a miska jest standardowa z 600 i nie wystaje jest na równo z belka wiec nie powiniemem jesz szybko zgubic no i wczoraj reszta instalacji LPG wyleciała tylko zbedny cieżar :D
Markzo - Wto Sie 19, 2014 22:04

skorpion napisał/a:
no i wczoraj reszta instalacji LPG wyleciała tylko zbedny cieżar

słuszna decyzja :ok:

Jak śmiga furka? wsio ok?

Remigiusz - Wto Sie 19, 2014 22:07

Zeby LPG wywalać no wiesz co :D

BTW masz ta instalacje LPG ? Byl bym chetny zakupienia ;-)

flapjck1 - Sro Sie 20, 2014 00:02

dzelo23 napisał/a:
Świetna robota, pogratulować pracy i wytrwałości
:mrgreen: genialną podstawkę pod silnik masz ;-)


biedna deskorolka :P

skorpion - Sro Sie 20, 2014 19:28

zbedny ciezar nie wskazany :D hm dzis musiałem przenieść aku do przodu wiec zrobiło sie troche ciasno a tak to śmiga straszy ludzi jest ok :) wydaje mi sie jak by nie wł ssania ale to juz drobnostka instalcje mam LPG cała butla ma chyba jeszcze z 4-5 lat waznosci wiec jak chcesz moge cała Ci sprzedac :) ale od razu mowie ona w vvc nie wyrabiała tzw nikt jej nie mogł ustawic jak trzeba auto dziś poszło o kolejne 2 centy w dół :D
Remigiusz - Sro Sie 20, 2014 20:41

skorpion, Mi trzeba instalacje do Diesla mojego w 45 :P Badania i tego typu są mi nie potrzebne, będzie to raczej opcja demontowalna. Parownik i butla i te resztę tych rożnych rzeczy by mi się przydało ;)

Jak straszy i jeździ to jest dobrze :P Jak byś miał jakieś fotki i cenę to podeślij na PW :wink: Ja mam tylko problem na razie bo siedzę nie ruchomy, urwanie przednie wiązadło kolana i złamanie kości :neutral: Jak pójdzie dobrze może po operacji kolejnej, będę mógł jakoś chodzić końcem września to wpadnę to Polski :wink:

marcinmarcin - Czw Sie 21, 2014 13:12

Fajny projekt! i chyba nawet znam niektóre części... ;) oby dobrze się MGik spisywał!
skorpion - Wto Sie 26, 2014 21:25

siema no pany powiem wam ze troche go ostatnio przycisnałem to !@!$#.. idzie kreci na dwa kola ( nie w miejscu tylko przy zmianie biegu odchudzone koło robi wszystko na+

[ Dodano: Sob Sie 23, 2014 23:59 ]
siema ;) trakcja TRAKCJA GDZIE JESTES :D bez sciem bmw 7 z 5.0 nie dało rady dzis scig 1000 co prawda nie ma szans na wyprzedenie ale krecac do 3 tyś siedze mu na d :D

[ Dodano: Wto Sie 26, 2014 21:25 ]
zapraszam do słuchania :) https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

Remigiusz - Wto Sie 26, 2014 21:30

Ta Turbina jest szczelna :D Oglos jak w naszych L-seriach jak waz spadnie :P Ale sapanie niezłe jest haha.. Killers :mrgreen:
skorpion - Wto Sie 26, 2014 21:44

ślimak szczelny tylko stożek siedzi niestety bezpośrednio na turbo bo akumulator wleciał znowu pod mache dzieki wielkie :D
Markzo - Wto Sie 26, 2014 22:33

Stożek tak gada ;) a blow dalej tak śmiesznie świszczy :D
Remigiusz - Sro Sie 27, 2014 02:02

Filmik jest mocny jak sie jeszcze oglądnie twoje poprzednie filmiki z VVC to normalnie brutal machine teraz pod maska siedzi :mrgreen: Trzeba się bać :P

Sapie jak smok wawelski :mrgreen:

skorpion - Sro Wrz 10, 2014 20:27

siema nie spac projekt zyje :D olej wymieniony i sie śmiga :D https://www.youtube.com/watch?v=P4243ixoT_E
Markzo - Sob Wrz 13, 2014 22:55

sapie dobrze :D jak pozatym autko smiga?
skorpion - Pon Wrz 15, 2014 17:13

smiga tylko tankowac trzeba jeszcze tego obrotomierza nie zrobiłem ale to bedzie na to i czas:) dziś była pierwsza awaria :(
Markzo - Wto Wrz 16, 2014 05:51

skorpion napisał/a:
dziś była pierwsza awaria

co popsułes? :D

skorpion - Wto Wrz 16, 2014 19:50

ciulowe paliwo zatankowałem i na środku rynku zgasł i nie chciał odpalic :-| ale po dłuzszej chwili dało sie bestie uruchomic nigdy wiecej nie tankuje w intermarche
Markzo - Nie Lis 09, 2014 13:37

no i jak tam ZR? :)
skorpion - Pią Lis 14, 2014 21:08

rozwija sie:) narazie tylko zrobiłem przelot komorówka z 600 była cicha ale mega trzymała

[ Dodano: Pią Lis 14, 2014 21:08 ]
witam doładowanie jest na 0.9 i odziwo pompa wyrabia nawet jak wezyk pękł od waster.... komp odcinał przy 1.2 i pompa bez problemu dawała rade od 1.8 160 ogolnie małe autko i jest mały proble z trakcja a jak popada to masakra szpera łapie na dwa koła na 1/4 ideał ale na zakretach troszke gorzej sie prowadzi :) wpadły kierunki dymione od focusa:)

Kozik - Sob Lis 15, 2014 08:51

skorpion napisał/a:
na 1/4 ideał ale na zakretach troszke gorzej sie prowadzi :)


no trzeba uważać, bo auto szybko się rozpędza

Markzo - Sob Lis 15, 2014 09:00

No to się ciesze, że wsio ok :D wrzuć jakiegoś filma jak podaje fura :D
gammathough - Sro Lis 26, 2014 00:27

Ja też chcę! Ja też chcę!
skorpion - Sro Gru 03, 2014 17:09

sprzedac Ci ? :D udało mi sie kiedys doprowadzic kolektor wydech do czerwonosci :Dciekawy widok :)

[ Dodano: Sro Gru 03, 2014 17:09 ]
witam MG dzis było na wadze :D wkoncu 1160 killlo połowa baku i z podłoga ze sklejki i innymi pierdołami wiec mysle ze dałoby rade zejsc do 1100 jesli ta waga dobrze wazy :D jestem zaskoczony bo na 1.8 ze mna w środku było 1200 ale + instalacja gazowa

Markzo - Sro Wrz 23, 2015 00:40

Dobra waga, moj ZS 1220 z 10l paliwa w baku, czyli sporo lżej..
maniu48 - Czw Wrz 24, 2015 21:12

A mój 1250kg z 12 litrami beny i 3/4 zbiornika LPG. Samo LPG to około 70 KG
addb1 - Czw Sie 11, 2016 22:22

MAły refresh :)
posiadam ZRke z VVC i niestety coś z silnikiem jest nie tak.
prawdopodobnie planuje SWAP na 2.0T ale Będe miał pare pytań do Markzzo :)
BTW projekt zajebisty. jestem ciekaw co z nią teraz w roku 2016 :D jakieś wieści ?

skorpion - Pon Sie 22, 2016 21:59

jak narazie sie maluje :)