Zobacz temat - [2,0 cdti] 135 KM>>>200 KM
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - [2,0 cdti] 135 KM>>>200 KM

szklany - Wto Sie 19, 2014 14:59
Temat postu: [2,0 cdti] 135 KM>>>200 KM
Witam
Planuje wycisnąć z mg zt-t jakieś 200km i 400nm i proszę was o poradę co tam powymieniac:)
Ja myślałem o zmianie wtryskowe na te z bmw od silnika3.5l zmianie turbiny na zmienna geometrię przeróbce odlotu i wydechu a a na koniec to ładnie zestawić:)
A jak Wy to widzicie proszę o jakieś porady propozycje itp.
Od razu mówię że pieniądze.zbytnio w.grę nie wchodzą tak ze tu niema się Czym martwić i swap tez w.grę niewchodzi to ma być mocny diesel:)
Z góry dzieki

[ Dodano: Wto Sie 19, 2014 14:59 ]
Miało być dolotu i zestroic :)

Remigiusz - Wto Sie 19, 2014 15:09

szklany, Czyli co budżet jest mały :?: Dolot i wydech nie wiele tutaj da :wink: Kata się pozbyć i przerobić na przelotowy wydech jedynie :P

Problem się zacznie chyba przy dwu masie powyżej 160KM :neutral: Tutaj slaby punkt jest.

Najlepszy mod jest jednak Turbinę zamienić na większa czy VNT to juz jak ktoś chce, ja osobiście polecał bym jednak większy Wastegate bo mniej kompilacji ze sterowaniem :wink:

Problem jest z tego co wiem w CDTI ze brak miejsca na Turbo większe :neutral:

szklany - Wto Sie 19, 2014 15:23

Budżet mały nie.jest tak.ze.to nie problem jeśli chodzi o sprzęgło to plan jest wywalic dwumas najlepiej jeszcze jak by szlo jakas skrzynie 6 biegowa wrzucić było by malina no.ale takiej chyba niema

[ Dodano: Wto Sie 19, 2014 15:22 ]
A jeśli chodzi o brak miejsca na turbo to najwyrzej trzeba będzie ciąć:)

Remigiusz - Wto Sie 19, 2014 16:24

szklany, Problem w tym ze nigdy tak dokładnie 75/Zt nie oglądałem ale dość ciasno było od góry jak się patrzyło :neutral: Tam Turbo jakoś już seryjnie blisko chyba ściany grodziowej jest :neutral:

Dwu masę jak się wywali trzeba będzie zrobić mapkę bo tam jak pamiętam z map 75 jest rozłożenie momentu pod dwumase wklepane ale to nie większy problem raczej ;)

longer86 - Wto Sie 19, 2014 16:31

kiedyś na forum UK był poruszony temat odnośnie turbo z freelandera bo tam zdaje się zmienna geometria jest i stanęło na tym że tam nie ma miejsca.
szklany - Wto Sie 19, 2014 16:49

Jeśli chodzi o mapkę to tak jak mówisz problemu Niebedzie, gorzej z miejscem na turbine ale jak to się mówi niema rzeczy niemożliwych. A co Wy byś cie jeszcze zmienili żeby dodać troszkę mocy.
Remigiusz - Wto Sie 19, 2014 16:51

szklany, Restrykcja jest jedynie Turbo i dwu masa :wink: Common Rail raczej spokojnie powinien 200 kucy pociągnąć :wink: Jak L-seria to potrafi to tym bardziej CDTI :wink:
szklany - Wto Sie 19, 2014 16:57

Dwumas to problemu niesprawi gorzej turbo zastanawiam się jeszcze jakie tam wcisnąć:)

[ Dodano: Wto Sie 19, 2014 16:57 ]
Myślałem nad taką GTB175V chyba że jakaś fajna westgate by się trafila

Remigiusz - Wto Sie 19, 2014 17:52

GT2056 Wastegate lub jak juz to cos z GT1852V lub wieksze :)
szklany - Wto Sie 19, 2014 17:59

No to już ciekawe :) a masz jeszcze jakieś propozycje co tam pokombinować bo te 200 km to takie minimum jakie bym chciał osiagnac
Remigiusz - Wto Sie 19, 2014 18:29

szklany, Ja 75/MG jeździłem tylko dwa razy a silnik widziałem tylko od góry :wink:

Ja bym zaczął od decat i przelotowy wydech i potem od Turbiny oraz remap :wink: Choć myślę ze wyżej jak 200Km się nie pójdzie za bardzo bo Angole twierdza ze te silniki są słabsze jak L-seria i te od BMW :neutral: