Zobacz temat - [R75] Przekładnia/maglownica cieknie z jednej strony.
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Przekładnia/maglownica cieknie z jednej strony.

Apolyon - Pon Wrz 08, 2014 19:49
Temat postu: [R75] Przekładnia/maglownica cieknie z jednej strony.
Cześć,

otóż problem jaki zaistniał w moim R75 ostatnio to ubywający płyn wspomagania, znajomy mechanik zlokalizował usterkę, z prawej strony cieknie z przekładni, widać kawałek jakby niebieskiej gumki wystający, jakby uszczelka się gdzieś zawinęła.

Pytanie czy z taką usterką tylko pozostaje regeneracja całej przekładni? Szukałem jakichś zestawów naprawczych, ale nie mogłem nic konkretnego znaleźć... Miał ktoś z Was styczność z tym problemem, jak go rozwiązać w wiadomo, jak najmniejszych kosztach?

Drugie pytanie, czy jak by jakoś podkleić z zewnątrz tę dziureczkę, gdzie uszczelka wystaje jakimś klejem typu poxipol etc. koszta znikome, ale może jakoś by to działało? Bardzo dużego ciśnienia tam nie ma, przynajmniej z pozoru, bo płyn wycieka powoli.

kalafior - Pon Wrz 08, 2014 19:59

tu masz podobny temacik https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=46295 a klejenie to sobie daruj szkoda czasu i kitu
AdaskoC - Pon Wrz 08, 2014 20:03

Klejenie Odpuść, przerabiałem za dawnych czasów kilka razy z marnymi skutkami.

Najlepiej regeneracja

Jeśli chcesz taniej kupić uzywany w 100% sprawny magiel np za 330zł to odezwij się, mam duzo magli :)











___________________
Posiadam wiele częsci do R75/MG ZT. Kontakt PW lub 694 107 208

Apolyon - Pon Wrz 08, 2014 21:06

Wyciek jest tak mały, że myślałem to czymś zakleić na jakiś czas... mówicie, że to zły pomysł hmm...

Generalnie jestem skłonny oddać do regeneracji, jednak to taka ostateczność, szukam możliwie najtańszej alternatywy, bo u mnie w Poznaniu to 500 zł sama regeneracja, gdzie jeszcze mechanik weźmie za demontaż, montaż, geometrie etc kolejne 300.

A używane hmm, może i bym kupił, gdybym nie poczytał wcześniej, że używane mogą być w gorszym stanie niż moja :P Nie chce twierdzić, że Twoje @AdaskoC są akurat nie do końca sprawne, tylko chodzi mi po prostu o sam fakt, jak auto kupowałem to też było ok, później zaczęły wychodzić takie smaczki jak m.in. przeciekająca maglownica, która de facto cieknie od około tygodnia, wcześniej plam pod samochodem nie zauważałem...
Kto wie co mnie jeszcze czeka :)

AdaskoC - Pon Wrz 08, 2014 21:25

Spoko, ja wiem jak to jest z używkami :) Ale osobiście ja zawsze wkładam używki części po małych przebiegach. Po pierwsze oryginał, a po drugie taniej :) Z regeneracją to też jak im się uda. Tanio biorą za regeneracje. Myślałem że drożej będzie.
dawidd - Wto Wrz 09, 2014 07:10

no 500 to i dużo i nie dużo. Kilka dni temu wyciągałem maglownice z berlingo + naprawa zaworu sterującego i czyszczenie paru elementów + montaż - zajęło mi to jakieś 8 h w pojedynkę z przerwami na kawę - za 500 zl sama regeneracja to niezły zarobek
Apolyon - Nie Sty 08, 2017 18:44

Odświeżę swój własny, problemy lubią wracać :)

Znowu cieknie - mechanik patrzył, auto na lewarku (stoi na podwórku), olej leci ciurkiem gdzieś z okolicy kolumny kierownicy. Diagnoza - maglownica do wymiany/regeneracji. Mróz ją dobił (u mnie -10 max było) czy spodziewać się dodatkowych niespodzianek?

Pytanie nr 1. Ktoś z okolic Poznania poleci jakiś dobry warsztat gdzie regenerują i zakładają na miejscu w stosunkowo atrakcyjnej cenie? Ostatnia regeneracja wytrzymała zaledwie 25k km - 2 lata i parę miesięcy temu jak widać po dacie tematu.

Pytanie nr 2. Uda mi się dojechać do warsztatu czy tylko laweta (automat) albo poświęcenie pompy?

Pytanie nr 3. Może ktoś ma maglownicę na sprzedaż? :)

karol77787 - Pon Sty 09, 2017 10:28

miałem podobnie aż puszczało dosc sporo płynu. zregenerowałem za ok 700-750 z robocizną i do dzis spokój