Zobacz temat - MG ZS
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Nasze auta - MG ZS

daniello - Sob Paź 25, 2014 15:22
Temat postu: MG ZS

greg-si - Sob Paź 25, 2014 17:20

Auto fajne ale nie jest to ZS 180 a 120.
ZS 180 ma silnik 2.5 V6.

Zgrabnie ukryta instalacja LPG to nie jest :P

MultecFSO - Sob Paź 25, 2014 17:42

Pasują z Rovera cewki. To jest dokładnie ten sam silnik, tylko nie ma napisu ROVER na pokrywie... :) Grunt by były z czarnym gumkami, które nakłada się na świece.
daniello - Sob Paź 25, 2014 19:16

To jest 180- tak mam na papierach i w dowodzie ;p . Chyba przy pierwszej rejestracji w kraju ktoś był niedoinformowany i tak już zostało, bo swapa raczej nie było. Co do instalacji- wlew mam przy paliwie, w środku natomiast wszystko jest w schowku pod kierownicą- pod maske nikt mi nie patrzy więc mnie nie interesuje jak jest.

Co do cewki- porównywałem ze swoją 400-setką, gdzie cewka obsługuje wszystkie 4 świece.

greg-si - Sob Paź 25, 2014 19:19

Szukaj cewek z R45/ZS z silnikiem 1.8.
Precello - Sob Paź 25, 2014 20:57

Ładna 120stka polift :-) pewnie przy rejestracji tak wyszło że w dowodzie jest 180. Bo jak będziesz się rozgladał za częściami w sklepie to w tabelce musisz patrzeć na 120 bo to jest oznaczenie twojego silnika/mocy (180-177KM, 120-117KM)
pelson91 - Nie Paź 26, 2014 00:09

daniello napisał/a:
ten wysoki ciężko znaleźć- jaki inny podejdzie???


kup razem z klapą, kiedyś było tego trochę na alledrogo ;)

a co do auta, to wygląda bardzo fajnie ;) jedyne czego mu brakuje to tego v6 pod maską ;)

Markzo - Nie Paź 26, 2014 09:31

no raczej V6 pod maską nie masz ;) całkiem fajny, ale nie wrzucałbym tej dużej lotki na klape, trochę obciach przy 118KM wyglądać jak subaru ;)

pelson91 napisał/a:
jedyne czego mu brakuje to tego v6 pod maską

albo 2,0t :P

daniello - Nie Paź 26, 2014 11:21

Markzo, 117 KM dokładnie ;p
Tydzień temu uciekła mi lotka z mg zt, już w kolorze była i się spóźniłem...
Na allegro jest jedna klapa poliftowa z lotką, ale bordowa. Rozważam jej zakup, z tym że z malowaniem wyszłoby minimum 600 zł, czyli spory wydatek jak za spojler.

Powiedzcie mi czy z ZT podejdzie, bo rozglądam się i tych jest znacznie więcej niż ze 180-ki.

tronsek - Nie Paź 26, 2014 13:20

daniello napisał/a:
Powiedzcie mi czy z ZT podejdzie,
Nie podejdzie, a jeśli nawet byś zamontował, to będzie kiepsko to wyglądać.
maniu48 - Nie Paź 26, 2014 21:52

Piękne autko, piękna baza pod T16. Powodzonka i frajdy z użytkowania tego małego potworki ;)
daniello - Pon Paź 27, 2014 06:46

Dzięki maniu48, no uciekł mi kiedyś ten przedlift z V6, którego sprawdzałeś w Staszowie i fotki mi wysyłałeś, ale chyba wyszło mi to na plus :twisted:
maniu48 - Pon Paź 27, 2014 12:56

tamtego v6 jeszcze niedawno widziałem na allegro czy olx -handlarz kupił od handlarza i chciał jakieś chore pieniądze cos około 12k na początku później widziałem go już za 8900 jeżeli dobrze pamiętam.
szylozbi - Pon Paź 27, 2014 13:21

daniello, no no gratuluję :) Może się kiedyś spotkamy na drodze, bo w Mysłowicach bywam w okolicach Reala/Wielkiej Skotnicy :)
ps. błąd E4 na klimatroniku to odpięty kabel czujnika temperatury na zewnątrz, sprawdź czy zaraz za zderzakiem po stronie kierowcy nie wisi luzem kabel, to będzie to ;-)

daniello - Pon Paź 27, 2014 18:50


pelson91 - Pon Paź 27, 2014 19:06

too much HGF on one picture :D
szylozbi - Pon Paź 27, 2014 19:48

daniello, Akurat do tego nie mam instrukcji. Korzystam z RAVE'a i instrukcji do polifta R45 dostępnej na forum. Wyświetlał mi się ten sam błąd i trochę przez przypadek do tego doszedłem, bo ciekawił mnie ten kabel. Wpadam do Mysłowic raz w miesiącu, przeważnie dziesiątego na 2-3 godziny, także w spotkaniu nie widzę problemu. :smile: Jak coś to PW. To ten ZS co był do sprzedania koło Krakowa? Bo takiego kojarzę.
daniello - Wto Paź 28, 2014 14:24

pelson91, żadnego HGF nie przewiduję, albo inaczej- nie planuję ;p
ale wiadomo- będzie co będzie.
szylozbi, dzięki- ja myślałem że ma to związek z tym wypadaniem zapłonów niby, ale tak właściwie to auto idzie jak przeciknak, obroty trzymie, nie skacze więc nie wiem czy wymieniać te cewki. Kable i świece profilaktycznie przed zimą wymienie i tak.
No i będe śledził i czytał rave skoro ma wiele wspólnego z naszymi ZS'kami ;)

maniu48 - Sro Paź 29, 2014 10:17

szylozbi podaj link do tych RAVE do polifta jak możesz
daniello - Pon Lis 03, 2014 18:13

Mała aktualizacja- dziś miałem chwilkę i troszke rozejrzałem się pod maską- na pierwszy ogień poszedł czujnik temp. zewnętrznej, który mi chyba niedomaga (ten nieszczęsny E4 mi się ciągle wyświetla). Otóż po stronie pasażera patrząc od przodu auta za tym mniejszym wlotem powietrza znalazłem taki kabel- czy to ten jest od czujnika?


prócz tego przymierzam się do wymiany kabli i świec, które zresztą wyglądają mi na nowe. Ale zaciekawiło mnie, czy kable zaznaczone na foto poniżej na czerwono mają być tak poizolowane, czy jest coś kombinowane? No i ten kabelek przy strzałce- co to jest?



A chcąc się pochwalić powiem, że spojler na tył juz do mnie leci, jutro będzie. Pytanie teraz, czy wiercić klapę, czy na kleju do szyb zda to egzamin (a naczytałem się różnych opinii- jedni wieszają się na spojlerach klejonych, innym one odpadają w czasie jazdy...)

Kozik - Pon Lis 03, 2014 18:28

ten kabelek to pewnie sygnał cewki do instalacji gazowej, a zaizolowane bo było rozcinane przez gazownika zapewne, prześledź gdzie idzie ten kabelek
daniello - Wto Lis 04, 2014 16:54

Spojler dotarł, kolor pasuje. Co prawda z R45 hb, ale z nim myślę i tak lepiej jak bez niego- wkońcu tył nabierze jakiegoś pazurka bo nie przypadł mi szczególnie do gustu.
Wstępne przymiarki:

pelson91 - Wto Lis 04, 2014 19:46

daniello, nie obraź się, ale ten pasuje tu jak świni siodło. klapa płaska, a spojler wygięty jak pałąk...
daniello - Wto Lis 04, 2014 20:16

Może i racja. Chciałem ten wysoki, a takich mało na sprzedaż, innych nie widzę. Zobaczymy jak to będzie po montażu wyglądać, dałem za niego 120 zł i to juz w kolorze, bez zarysowań, więc tyle mogę zaryzykować- jak nie siądzie, pewnie inny forumowicz zamontuje go w 45 hb, do którego jest dedykowany.
MatiNitro - Wto Lis 04, 2014 20:21

pelson91, nie przeginaj :p nie jest źle, mi się podoba i na pewno poprawiło to w moim zdaniu wygląd tej wyciągniętej du*y sedana :p
Markzo - Wto Lis 04, 2014 22:06

Sedanowa lotka jest inna, niższa w miejscach mocowań i bardziej zachodzi na błotniki. Ta jakoś dziwnie sterczy... do 1,8 założyłbym ori lip'a na rant klapy - daruj sobie to wielkie skrzydło ;) będzie "wanna be subaru" ;D
Kozik - Wto Lis 04, 2014 22:56

trzeba by ją podciąć żeby równo leżała na płasko a nie tak sterczała, jak zamierzasz na kleju ją wsadzić to przytnij ją na równo i przyklej. Tak wygląda słabo
szylozbi - Sro Lis 05, 2014 16:44

maniu48, do polifta nie ma RAVE'a, opieram się na tym co jest jak coś potrzebuję. I tak trzeba go szukać na torrentach bo na stronie klubowej już nie ma, ani na necie też nie znalazłem. Instrukcja do polifta jest tu:
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=89914&highlight=instrukcja

daniello - Sob Sty 17, 2015 16:57

ZS dzielnie jeździ, takie małe 2 fotki na odświeżenie tematu:



To już 5 tys km przygody z MG i instalacją LPG, póki co i jak dotąd bezawaryjnie i bez najmniejszego problemu.
No i po myciu, w wersji zimowej niestety na stalusach 15.

[ Dodano: Sob Sty 17, 2015 16:57 ]
Małe porządkowanie wczesnowiosenne wnętrza:




I działanie wosku na mokro zaraz po spłukaniu wodą umytego auta i spryskaniu woskiem:



Przy okazji- taki plastik potrzebuję od strony kierowcy z tyłu- ten przy drzwiach:


MatiNitro - Sob Sty 17, 2015 17:21

daniello, jaki masz ten wosk na mokro?
daniello - Sob Sty 17, 2015 18:01

To jest mój pierwszy wosk na mokro kupiony na próbę- w tesco chyba za 7 zł :mrgreen:

Jakoś nie byłem przekonany do takich półśrodków, tak samo jak to woskowanie na myjni bezdotykowej, jakoś wolę się namachać przy aucie zwykłym woskiem (w buteleczce). Ale rzeczywiście chyba warto ten na mokro stosować- auto zdecydowanie szybciej schnie i nie ma śladów po wodzie, choć oczywiście potem i tak woskowałem Turtle-waxem do metalików.

_markos - Sob Sty 17, 2015 18:38

Najfajniej i tak działają sealanty, łatwo/szybko się nakłada, efekt jest bardzo dobry, auto ładnie wygląda, lakier zyskuje połysk, kropelkuje i długo się trzyma. Sprawdź, nie pożałujesz :)
daniello - Nie Cze 21, 2015 11:11

Powoli przymierzam się do wiosennego odświeżania auta i upiększania go, w planach między innymi:
-wymiana lamp tylnych na te z białymi kierunkami i ich ściemnienie;
-oklejenie grafitowych wstawek we wnętrzu na szczotkowaną stal albo coś podobne do oryginału- te są w dwóch miejscach porysowane niestety;



A co do geometrii- jakie wartości podać żeby mi ustawili- chodzi o zbieżność i karosaż- gdzieś wyczytałem że w ZT nieco więcej się ustawia niż zalecane i auto lepiej się prowadzi.



Podobno juz stoi trochę, anglik nieprzełożony, stan na pierwszy rzut oka bez zastrzeżeń, aż stanąłem i się wpatrywałem ;) Ktoś już go widział?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

[ Dodano: Pon Mar 23, 2015 10:24 ]
Mamy wiosnę, więc i czas podziałać. W tym momencie autko wygląda juz w połowie tak, jakbym sobie tego życzył. Mianowicie wiadomo- jak to na wiosnę, wymienione płyny, olej Maxlife Valvoline 10w40, filtry, czyszczenie nawiewów i klimy, aluski, wpadły przy okazji nowe oponki, zaciski w kolorze miedzi, szyby ściemnione (ale do poprawki jeszcze, nie dawałem do ściemnienia, samemu nawet wyszło), szare elementy wnętrza oklejone folią w kolorze szczotkowanego aluminium,, nawoskowany wstępnie. W niedługiej przyszłości troszkę dam go do malowania- tylny zderzak od momentu zakupu się o to prosi, dach folią w czarny połysk, trochę detailingu, polerka całości, tylne lampy ciemne- właściwie chyba ta jasna część.

No i w sumie chciałbym powoli coś z motorem podziałać, uturbienie wchodziłoby w grę, tak jak to większość kolegów poczyniła z ZSami, albo V6...

Kilka wiosennych fotek w promieniach słońca:

maniu48 - Nie Cze 21, 2015 18:47

Wczesniej pomyśl cos nad hamulcami :)
daniello - Nie Lis 08, 2015 09:28


Markzo - Nie Lis 08, 2015 10:19

Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia ;) no i Zedzior się prezencił :ok:
takanchi - Nie Lis 08, 2015 12:01

Piękny , czyżby miłość od pierwszego wejrzenia? :D
daniello - Nie Lis 08, 2015 16:47

takanchi, pytasz o żonę czy samochód? ;)
Na ZS-a polowałem dość długo mając R400, a na żonę...hmm, tak wyszło i jest dobrze :razz:

takanchi - Nie Lis 08, 2015 18:33

haha :D oby i mi się poszcześcilo ... z zs'ka jak tobie :D bo bede polować na dokladnie taka sama :D moze inny kolorek
daniello - Sob Lis 28, 2015 12:10

ZS dostał w końcu niwe śruby do kół- takie jak w osobnym temacie koledzy polecili:
Poza tym udało się samochodzik przygotować do zimy- tzn plyn do sprysków, gruntowne mycie, detailing, wosk syntetyczny i na to marketowy do metalików chyba Turtle Waxa- efekt jest, kropelkuje pięknie.
Ale żeby nie było że wiecznie jest cudownie- wczoraj zapaliła mi się kontrolka niskiego poziomu płynu do chłodnicy- co prawda na chwilę, ale dzis podnosząc maskę w zbiorniku było tylko do 1/3 płynu- a zawsze do maxa miałem...nie, nie HGF- to "tylko" mocowanie chłodnicy górne poszło- nie wiem jak, ale zrobiła się dziurka wielkości łebka od szpilki. Awaria doraźnie usunięta, ale trzeba będzie się rozejrzeć za nową chłodnicą bo strach jeździć z taką.







[ Dodano: Sob Lis 28, 2015 12:10 ]
KOLEDZY, POMÓŻCIE!!!
Otóż miałem problem z chłodnicą- mała dziurka u góryprzy mocowaniu które nie wiem jak, ale pękło. Całość naprawiona już, chłodnica szczelna, ale pewnie układ się zapowietrzył- odpowietrzałem poprzez uciskanie węży, odkręcanie śrubki na przewodzie- powinno być OK.

Problem w tym że mając dziennie do pracy 12 km, nie otworzy mi się duży obieg- temperatura w normie, płyny czyste i nie ubywa, moc ma, grzanie jest.

Jedyne co mnie niepokoi to pod korkiem delikatny nalot, brak tego dużego obiegu po przejechaniu takiego kawałka no i raz zamrugała mi "check engine"- migała przez jakieś 10 sekund, a auto jakby chodziło na 3 gary- nie wiem czy ma to związek z lpg, bo wydaje mi się że było to w momencie przełaczenia na gaz.

Nie chcę głowicy robić bez sensu a pomysłu nie mam czy coś mu dolega czy wszystko jest w porządku- w końcu mróz trzymie, więc może stąd ten majonezik pod korkiem???

maniu48 - Sob Lis 28, 2015 14:47

Zainwestuj 15zl i na początek wymień uszczelke kolektora ssącego. nalot pod korkiem moze być dlatego, że silnik nie jest dogrzany, poza tym teraz mamy taka a nie inna aurę, wilgotnosc w powietrzu jest duża i gdzies tam troszke pary moze sie zebrac. Ale to ze duzy obieg nie wlącza sie po 12km to dziwne, to jest k seria która grzeje sie bardzo szybko.
daniello - Pon Lis 30, 2015 10:24

No i stało się...CUD!
Wczoraj zaglądając po przyjeżdzie do pracy przez wlew oleju do silnika, zauważyłem że cała góra jest z majonezowym osadem...HGF jak nic, korek usyfiony trochę, no to już na bank. Wieczorem jednak twierdząc, że raz się żyje wyłaczyłem sekwencyjny gazior i przybutowałem trochę auto do Oświęcimia i spowrotem...swoją drogą powrót zajął mi 7 minut (normalnie 25) :mrgreen: Ale uszczelka nie padła.

Rano chcąc pokazać Wam tą maź ide z aparatem do garażu, a tu osadu ani śladu. I tym sposobem uszczelkę naprawiłem ;)

Wychodzi na to, że jednak ZS'a warto od czasu do czasu pobutować, aż się wiatrak załączył. Na minus niestety to, że mam wrażenie jakby nadal duży obieg nie właczał się- płyn wczoraj był letni w zbiorniczku, mimo tego że wiatrak chodził...

sknerko - Pon Lis 30, 2015 11:56

daniello napisał/a:
Na minus niestety to, że mam wrażenie jakby nadal duży obieg nie właczał się- płyn wczoraj był letni w zbiorniczku, mimo tego że wiatrak chodził...
Jak by ci duży obieg nie chodził to przy butowaniu byś go zagotował inaczej nie ma możliwości.
leszczu - Pon Lis 30, 2015 12:46

W tych warunkach pogodowych to norma, że zbiera Ci się osad pod korkiem. Musisz robić krótkie odcinki i nie zdąży woda odparować.

[ Dodano: Pon Lis 30, 2015 12:46 ]
daniello napisał/a:
płyn wczoraj był letni w zbiorniczku, mimo tego że wiatrak chodził...

Zbiorniczkiem pełni tylko funkcję odpowietrzającą układ, więc tam nigdy nie będzie najwyższa temperatura płynu.

daniello - Czw Sty 28, 2016 11:16

Dopiero dziś oddałem samochód na zrobienie uszczelki.

Co najzabwaniejsze- zamówiłem lawete- a ZS-ik stawił opór i nie wszedł na nią- jest zbyt niski zarówno z przodu, jak i z tyłu...

Wyjścia nie było- na wolniutkich obrotach zajechalem na serwis- jakieś 3 km, temperatura nie podskoczyła nawet do połowy, więc myślę że nic się poważnego nie wydarzyło w serduchu.

Cenowo wstępnie robocizna 500, planowanie 120 plus wszelkie części.
O szczegółach napiszę jak odbiore (mam nadzieje) mój samochód.

alpntrb - Czw Sty 28, 2016 13:55

To jak już głowice są w górze to zrób od razu pełny ich remont...zawsze tak robię i przynajmniej jest pewność że wszystko jest nowe...pomijam to że lubię zaglądać też do pierścieni...niby koszta, ale ja uważam że jak coś robić to robić dobrze...żaden klient nie narzeka po odebraniu auta tylko jak dzwonią to zadowoleni...
Markzo - Czw Sty 28, 2016 16:57

alpntrb napisał/a:
To jak już głowice są w górze to zrób od razu pełny ich remont...zawsze tak robię i przynajmniej jest pewność że wszystko jest nowe...pomijam to że lubię zaglądać też do pierścieni...niby koszta, ale ja uważam że jak coś robić to robić dobrze...żaden klient nie narzeka po odebraniu auta tylko jak dzwonią to zadowoleni...

to jest 1,8 ;) 4 baniaki i standardowo hgf ;) to nie KV6 :D

alpntrb - Czw Sty 28, 2016 18:31

To tym bardziej bym zrobił wszystko...jedna robota a koszta dodatkowe znikome...no i jest pewność że auto pojeździ :P
daniello - Pią Lut 12, 2016 15:30

Panowie, jutro w końcu, po ponad 2 tygodniach odbieram samochód po HGF-ie. Okazało się, że gumowe wzmocnienie na uszczelce starego typu (bo taka była założona) puściło, dodatkowo na głowicy było peknięcie.

Teraz mam głowicę po pełnym remoncie wraz ze spawaniem- ale nie w przydomowej stodole a w firmie dającej 2 lata gwarancji na papierze na to, uszczelkę elringa- 3 razy grubsza od poprzedniej, jakoś wziąłem najdroższą jaka była bo naprawdę z tego co widzę to bardziej od sposobu montażu zależy jak długo potem auto pojeżdzi, rozrząd z pompą valeo i wszelkie inne uszczelki.

Co do kosztów- remont głowicy 480 zł, robocizna w warsztacie 500 zł, do tego części...mam nadzieję że w 2000 się zamkniemy....

[ Dodano: Pią Lut 12, 2016 15:30 ]
Koledzy, pomóżcie. Mechanik niby fachowiec, każdy go poleca- a z moim autem sobie nie radzi.

Z HGF-em auto stoi u niego już prawie 3 tygodnie, dziś mialem odbierać, ale po złożeniu, zalaniu MOTULem okazało sie że kompresja na każdym cylindrze tylko po 3 bary. Jako że zakładana była uszczelka elringa nowego typu, mechanik twierdzi że ona jest winowajcą- jest sporo grubsza i rozprężyła silnik- twierdzi też że gdyby założyć turbo, byłoby ok...

No i zgodziłem się, bo wyboru nie miałem, na ponowny rozkład silnika, na poniedziałek będe miał uszczelke wzmacnianą starego typu VR, poskłada na niej i jest w 100% pewien że silnik odzyska moc, daje mi 2 lata gwarancji na wszystko.

Jest to wgl realne z tym rozprężeniem? głowica była planowana, więc przecież na grubości cos pewnie straciła

maniu48 - Pią Lut 12, 2016 16:54

Mechanik idiota, ile podniosłes głowice?? 1cm zeby tak odprężyć??coś zwalił, ew. wskaźnik mu sie popsuł.
daniello - Pią Lut 12, 2016 17:53

Samochód nie odpala mimo zapewnień że jest zrobione super wszystko, a nie ma to nic wspólnego z kołami rozrządu??? Coś czytałem że jeśli są odwrotnie to ciśnienie będzie ok. 4 barów na każdym cylindrze
piotrek1000 - Pią Lut 12, 2016 19:27

Jeśli będą odwrotnie to raczej tłoki się z zaworami spotkają
slax - Pią Lut 12, 2016 19:30

Bez jaj przez te uszczelkę bankowo kompresja tak nie spadła :D Pewnie rozrząd jest spitolony i dlatego taki wynik kompresji, szkoda ze pozwoliłeś rozbierać silnik ponownie. a pomysł z turbo śmieszny co najmniej, teraz motor nie odpala, a jak zamontujesz mu turbinę to odpali cudownie?
daniello - Pią Lut 12, 2016 19:47

A co mam zrobić skoro oddałem auto na chodzie, dojechało i moc miało, więc odbiorę je tylko i wyłacznie w 100% sprawne, z gwarancją.
Markzo - Pią Lut 12, 2016 23:53

Tylko nie płać za ponowną rozbiórkę ;) lepiej było samemu zrobić... wydrukuj mu skany z RAVE'a i niech na tej podstawie ustawi rozrząd.
daniello - Wto Lut 16, 2016 13:06

Auto w końcu odebrane- 1560 zł w sumie, nie licząc moich 500 za części. Razem lekko ponad 2k, spoooro jak na HGF-a, ale mam 2 lata gwarancji na całość, głowicę zregenerowaną w całości, wszystkie uszczelki wymienione, rozrząd SKF-a, zalany motulem i śmiga jak na początku stycznia, kiedy to straciłem prawo jazdy na 3 miesiące :mrgreen:

no i na pokładzie szczelka koniec końców starego typu wzmacniana, więc mam nadzieję że teraz juz mam spokój na dłuuugo i moge jeździć bez obaw i nie zaglądać co 2 dni pod maskę.

Czas na przygotowanie wizualne auta do sezonu- polerka po ubiegłorocznym lakierowaniu, hokejka z laguny na przód i będzie malina

Khonju - Pon Lut 22, 2016 22:24

Ja tak jeszcze wrócę na szybko do kwestii tej pierwszej uszczelki. Żeby kompresja była na 3 bary to byś chyba musiał mieć z 2 centy tej uszczelki.

Swoją drogą ja też założyłem u siebie Elringa starego typu i póki spisuje się znakomicie jak na przejechane 30 tysięcy.

Liczę, że u cb także będzie cud miód.

I przede wszystkim: WIĘCEJ WIARY

daniello - Wto Lut 23, 2016 20:21


Markzo - Wto Lut 23, 2016 21:55

pokaż jakieś inne fotki jak to wygląda ;)
AndrewS - Wto Lut 23, 2016 23:54

daniello napisał/a:
Auto w końcu odebrane- 1560 zł w sumie


No ale dowiedziałeś się dlaczego nie palił na tamtej uszczelce ?? , bo tłumaczenie tego grubszą uszczelką faktycznie jest zabawne :-)

daniello - Pią Lut 26, 2016 19:54

AndrewS, niby grubsza uszczelka- faktycznie była jakieś 2,5mm grubsza od tej starego typu wzmacnianej, a kompresję mi pokazał- była wtedy od 3 z groszami do 6 jakoś. W sumie nie drążyłem tematu, mam 2 lata gwarancji, auto jak nowe.
W tamtym roku był lakier, teraz silnik- jest dobrze ;D

Poniżej więcej zdjęćMarkzo, jedyny obecnie problem to wjazd przodem do garażu :cool:

Gekus - Pią Lut 26, 2016 21:03

Fajne to, chyba ukradnę patenta, bo ostatnio myślałem o dokładce w takim kształcie. Tylko będę musiał trochę nacudować bo kanciak ma dość kwadratowy zderzak :D
Jak z jej elastycznością?

daniello - Sob Lut 27, 2016 05:01

Kształtem bardzo przypomina zderzak MG, dlatego nie musialem jej jakoś bardzo kształtować i nadwyrężać. W lagunie była co prawda odwrócona i służyła nie tyle jako dokładka co łagodne zakończenie zderzaka, ale tutaj moim zdaniem siedzi bardzo fajnie, nigdzie nie odstaje i nie wystaje.
Pomyśl jeszcze nad dokładką z leona cupry- ja miałem ją brać najpierw ale średnio by siadła tym bardziej że w ZS-ie środkowa część zderzaka jest nieco wyżej względem boków (u mnie ta w czarnym kolorku).
Kanciak mi kształtem zderzaka E36 przypomina- może w tą stronę trzeba kombinować???

Markzo - Sob Lut 27, 2016 07:19

Wygląda to całkiem fajnie :ok:
longer86 - Sob Lut 27, 2016 09:07

daniello napisał/a:
Kanciak mi kształtem zderzaka E36 przypomina- może w tą stronę trzeba kombinować???


Nie chce nikogo obrazić, ale może golf3 albo coś z seata Toledo 1gen jesli o Kanta idzie

Khonju - Sob Lut 27, 2016 13:09

Prezentuje się zacnie. Czekam na ocenę wytrzymałości po krawężnikach ;]
daniello - Sob Lut 27, 2016 18:52

A tam krawężniki- aczkolwiek bez dokładki też już zdarzyło się kilka razy zahaczyć, szybko zjechać było ciężko z krawężnika. Mam nadzieję że letnie siedemnastki uniosą znacząco całość w porównaniu do zimowych 15stek :P
AndrewS - Nie Lut 28, 2016 13:54

Fabryczne felgi 15 i 17 w 800 zdaje się że mają ten sam obwód, wiec może być tak że wysokość się nie zmieni.
daniello - Wto Kwi 19, 2016 11:50

Zmieni się nieco- kiedy stoją dwie obok siebie- 15 i 17- letnia jest razem z oponą jakieś 1,5-2cm wyższa



Niby niewiele, ale na żywo różnica kolosalna.
Z rzeczy zrobionych to praktycznie koszta przerosły kwote zakupu, m. in. nowy lakier, remont silnika, pierdoły wizualne typu ciemne szyby, lotka, dokładka, wywalone oznaczenia itd itp.

Przeglad przeszedł bez zarzutu poza spaloną żarówą przeciwmgłowego, której nie widziałem :mrgreen:
Ostatnio była również mała korekta i polerowanie lakieru, po praktycznie roku od lakierowania troszkę świrli już było tym bardziej, że od tego czasu nie był na mechanicznej polerce. Zabezpieczony poorboyem- podkład pod wosk ściemniający i wybłyszczający, na to EX-P.
Kilka luźnych fotek tutaj:

longer86 - Wto Kwi 19, 2016 12:21

Slij zdjęcia do kalendarza ;) fajnie sie prezentuje
daniello - Pią Kwi 22, 2016 11:35

Wnętrze nabrało mam nadzieję nie odpustowego, ale pasującego do nadwozia charakteru- szarość ustąpiła odcieniom czarno- niebieskim. Kolor moim zdaniem mega- wyszedł z połączenia niebieskiego metallicu+ czarny mat + bezbarwny połysk.

W słońcu pięknie się mieni.


Markzo - Sob Kwi 23, 2016 11:54

bardziej mi leży grafit/piano black, ale jak Ci się podoba to jest git ;) wygląda estetycznie ;)