Zobacz temat - [Rover 25]1.4 16V, 88 tyś. przebiegu ! Prośba o opinie
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - [Rover 25]1.4 16V, 88 tyś. przebiegu ! Prośba o opinie

Albert - Sob Lis 08, 2014 13:29
Temat postu: [Rover 25]1.4 16V, 88 tyś. przebiegu ! Prośba o opinie
Witam znawców tematu,

ciekawa oferta, co sądzicie?

http://en.otomoto.pl/rove...-C33349123.htmlhttp://en.otomoto.pl/rove...-C33349123.html

bociannielot - Nie Lis 09, 2014 12:38

ten przebieg za ta cene, i oczywiscie z komisu, nawet go nie ogladaj :roll:
Albert - Wto Lis 11, 2014 06:22

bociannielot napisał/a:
ten przebieg za ta cene, i oczywiscie z komisu, nawet go nie ogladaj :roll:


Czyli za niska cena?

Lysack - Wto Lis 11, 2014 11:16

Bocian miał na myśli, że handlarz kupił to auto za max 700 euro, a skłaniałbym się ku kwocie z przedziału 300-500 euro.

R25 w stanie i parametrach opisywanych przez sprzedającego na niemieckich stronach jest wart około 1800 euro. Najtańszy sprawny z przebiegiem zbliżonym do 100 tysi jest 1200 euro. A gdzie jeszcze transport do polski, przygotowanie dokumentów, zarobek handlarza?

Wszystko zależy od tego co było uszkodzone i jak zostało naprawione. Jak blacharka - odpuścić. Jak HGF - odpuścić (naprawiony po kosztach żeby tylko wytrzymał do sprzedaży). Jak np. wymiana skrzyni biegów czy całego silnika, to warto, bo sprzedający mógł kupić auto za grosze, a naprawa polegała jedynie na podmiance części - bez ruszania elementów konstrukcyjnych i bez większego pola manewru dla prowizorycznych rozwiązań :)

Albert - Pią Lis 14, 2014 09:47

Czyli naciągają, a co sądzisz o tym aucie?

http://en.otomoto.pl/rove...-C35058608.htmlhttp://en.otomoto.pl/rove...-C35058608.html

bociannielot - Pią Lis 14, 2014 13:08

Albert, skoncz szukac aut o tak niskim przebiegu bo na dzien dobry chcesz byc nabity w butelke :roll:
Jagi - Pią Lis 14, 2014 14:01

To co kolega up .Ale i tak nie ma na to zasady , poniżej 100 to nawet nie zwracaj uwagi , Sam celowałem w 200 tyś i już mam wydatek "uszczelka".
Albert - Pią Lis 14, 2014 14:03

wiem, ze w Alfa Romeo można sprawdzić jakoś, czy ktoś przekręcał licznik, nie chodzi mi o komputer. Szukam takiego auta o niskim przebiegu, bo jak kupię np 150 000 to od razu zacznie się sypać :|
bociannielot - Pią Lis 14, 2014 14:18

Albert, w lancii niby tez, co nie zmienia faktu ze jak kupisz 150 w tym wieku to na 99% tez krecony, powiem tak (mam nadzieje ze sie nie obrazisz) ze przez takich klientów jak Ty to ludzie u nas kreca liczniki, przemysl to i wyciagnij wnioski :) bo 10 letnie auto ponizej 100000 to rarytas i rzadkosc nie do dostania u handlarza z DE (w DE to auto stało by duzo wyzej cenowo niz u handlarza juz w PL )
Albert - Pią Lis 14, 2014 14:24

Nie obrażę się :roll: , mój kumpel dorwał Alfę 147 z 2005 z licznikiem 80,000 - nie kręconą, więc ja wierzę, że też znajdę coś godnego :idea: ale jest czy nie ma opcji sprawdzenia wiarygodności licznika, jak podłączę pod komputer w stacji diagnostycznej, to powinno wykazać wszelkie niedociągnięcia, czyż nie?
bociannielot - Pią Lis 14, 2014 14:27

Albert napisał/a:
ale jest czy nie ma opcji sprawdzenia wiarygodności licznika,
nie ma takiej opcji panie :) z alfa o tym przebiegu to bardziej realne bo moze czesciej stala u mechanika ;-) taki żarcik motoryzacyjny ;D
Albert - Pią Lis 14, 2014 14:45

No to teraz nie wiem już nic, przecież nie kupię 25 z 200,000 na liczniku :(
bociannielot - Pią Lis 14, 2014 14:48

moj ma 270k+ a nie zamienil bym go na benzynę z 90k :)
Vigoslaw - Pią Lis 14, 2014 15:01

Człowieku drogi,

Jak samochód ma mały przebieg... czytaj dużo stał, a nie jeździł, to:

np. był uszkodzony (blacharsko, bądź mechanicznie)

Poza tym jak samochód nie był często używany, to parcieją elementy gumowe, powstają zatory w układach, pojawia się rdza...

Przy kupnie samochodu, liczy się stan i systematyczność wymiany podzespołów, a nie cyferki z d..y

Mam w SW 140 tyś na blacie niby mało, ale na pewno był uderzony, więc coś za coś...

Widać, że dla Ciebie liczy się tylko spokój psychiczny na wyświetlaczu, bo dzięki temu można się pochwalić, ze trafiłeś perełkę... :|

Wychodzi na to, że szukaj czegoś zadbanego, a licznik sobie skorygujesz wg uznania :)

Pozdrawiam,

V.

Albert - Pią Lis 14, 2014 15:10

Dzięki za 1 część wypowiedzi, co do drugiej mylisz się, nie jestem lamusem, który wozi się tym co ma, samochodem za kilka tysi w szczególności :-| ... staram się jedynie dociec ocb by znaleźć najrozsądniejsze rozwiązanie
Vigoslaw - Pią Lis 14, 2014 15:14

Albert,

Czyli prosta rada...

Jeździj oglądaj, sprawdzaj, porównuj... może się jeszcze okazać, że pomimo tego, że podoba się Tobie R25, to nie będzie Tobie pasowało coś w ergonomii, bądź walorach jezdnych...

Im więcej przetestujesz, tym więcej doświadczeń posiadasz... to tak jak z kobietami ;)

I.

bociannielot - Pią Lis 14, 2014 15:16

Cytat:
staram się jedynie dociec ocb by znaleźć najrozsądniejsze rozwiązanie
mam je dla Ciebie :) : nie kupowac auta z tych rocznikow za tak smieszne pieniadze i z takim przebiegiem bo to na pewno nie bedzie to czego szukasz :)
j0zek - Nie Lis 16, 2014 21:23

Czytając posty Albert nasuwa mi się tylko jeden cytat:

- Panie jakie przebieg ma to auto?
- A jaki Pan chce?

BlackD - Pią Lis 21, 2014 18:10

Kurcze sprry ale nie wytrzymałem. Myślenie typowego Polaczka. Najlepiej maly przebieg stan idealny za śmieszne pieniądze. Weźcie się ludzie zastanówcie. Dziwicie sie ze handlarze kręcą liczniki. A czemu? Bo znajdzie sie taki jeden z drugim co wybrzydza że 15letni diesel ma 300tys z książką serwisową. Te auta takie mają przeloty. I ty patrz na jego stan a nie na przebieg. Ja jak auta sprzedawalem mialem 2 golfy w dieslu. Jeden 390 tys salon polska serwisowany non stop a drugi strucel po dzwonie kazdy element malowany podluznice naciagane itp ale skrecony na 130 tys. Na gieldzie kolo tego serwisowanego zero zainteresowania bo przebieg duzy. Ten drugi w godzine poszedl pomimo zrytego wnetrza przedmuchow i chmury z tylu ALE PANIE 130 TYSIĘCY PRZELOT. W DIESLU 99 ROK.szukaj tak auta dalej to skonczysz z trupem za kupe kasy i se licznik na ścianie powiesisz z niskim przelotem.
j0zek - Pią Lis 21, 2014 21:29

Dokładnie jak BlackD powiada. Najważniejsze ocenić stan wizualny i techniczny auta i sprawdzić ile tys. km żywotny jest motor i podzespoły danego modelu, bo okazuje się że taki dieselek spokojnie do 500tys dociągnie, a ktoś się spina, że ma 280 tys i więcej najechane.
Często te auta z przebiegiem 280 tys. są w o wiele lepszym stanie niż 140 tys. ponieważ są już po wymianach wielu części a i tak w zanadrzu mogą przejechać spokojnie drugie tyle. Więc załóżmy auto na takie kolejne 280tys. na ile CI wystarczy lat jeżdżenia?