Zobacz temat - TomaTeam - kontakt
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Offtopic - TomaTeam - kontakt

welder - Pią Sty 09, 2015 17:23
Temat postu: TomaTeam - kontakt
Witajcie
Czy ma ktoś aktualny kontakt do Tomateam? Chodzi mi o numer telefonu, bo ten co mam i ten co jest na stronie "nie istnieje"

walkie - Pią Sty 09, 2015 22:15

Na stronie firmowej jest informacja:

W związku z przenoszeniem numerów do innego operatora, numer telefonu 603 121 772 jest tymczasowo nieczynny. Prosimy o kontakt pod numerem 695 45 85 95.
Za utrudnienia przepraszamy.
Zespół TOMATEAM

Skrzypek - Czw Sty 21, 2016 14:02

walkie napisał/a:
Na stronie firmowej jest informacja:

W związku z przenoszeniem numerów do innego operatora, numer telefonu 603 121 772 jest tymczasowo nieczynny. Prosimy o kontakt pod numerem 695 45 85 95.
Za utrudnienia przepraszamy.
Zespół TOMATEAM


Witam,

Czy podany numer telefonu jest aktualny? Nikt go nie odbiera. Oraz pytanie czy sklep w dalszym ciągu działa?

Micros - Sro Lut 03, 2016 15:37

695 45 85 95 od tygodnia wyłączony... Czy ktoś wie co się tam dzieje? Od grudnia czekam na części....
j0zek - Sob Lut 06, 2016 19:52

Micros napisał/a:
695 45 85 95 od tygodnia wyłączony... Czy ktoś wie co się tam dzieje? Od grudnia czekam na części....

Nie martw się, ja od maja 2015 czekam na zwrot kasy za uszkodzone amortyzatory :)

longer86 - Sob Lut 06, 2016 20:15

J0zek to niedługo okazja do picia przy grillu, pierwsza rocznica :)
j0zek - Sob Lut 06, 2016 21:27

Niby mam dostać zwrot połowy wartości, oby na dniach doszło.
Mlody-Polak - Pon Lut 08, 2016 14:21

Telefon faktycznie wyłączony. Też czekam na kierunki boczne. Spróbujcie przez komunikator GG. Numer to: 6542033 . Mi od razu odpisali;)
AdaskoC - Pon Lut 08, 2016 20:40

j0zek napisał/a:
Niby mam dostać zwrot połowy wartości, oby na dniach doszło.


A czemu tylko połowy wartości?

Mlody-Polak - Pon Lut 29, 2016 20:56

Czy ktoś dał radę w końcu jakoś się z nimi dogadać? Po zapewnieniu przez Panią z Tomateam że wyśle przesyłkę, czekam już na nią miesiąc.
bociannielot - Wto Mar 01, 2016 09:59

Bez obrazy ale pełno postów o tym żeby tam nie zamawiać a wy dalej zamawiacie, to może jeszcze idźcie na mecz Cracovii w szaliku Wisły jak macie takie mądre pomysły ??
NoPE - Wto Mar 01, 2016 23:19

walkie napisał/a:
Proponuję jednak na odwrót

A ja proponuję pozew zbiorowy.W końcu z torbami pójdzie nieuczciwy sprzedawca. Rozłożone koszta na poszkodowanych nie szarpną Waszych kieszeni. Uważam, że warto. Żaden problem się zwołać.
Ale wiadomo jak to jest z Polaczkami. Przyjdzie co do czego, to odezwą się głosy typu:
-eee, tylko 50zł - nie warto
-szkoda nerwów za 150zł
-za dużo zachodu
Tylko czy Wam te pieniądze tak łatwo przychodzą jak właścicielowi TT?

j0zek - Wto Mar 01, 2016 23:42

NoPE, Jak do tego czwartku nie dostanę zwrotu kasy od nich to jestem za :)
sobierw - Czw Mar 03, 2016 10:54

będę w TomaTeam w piątek 11.03. mogę się w Waszych / naszych tematach przypomnieć - dajcie info co dla kogo.
Ja jadę po olej do skrzyni i czujnik położenia wałku.

może trzeba im się przypomnieć :|

Mlody-Polak - Pon Mar 07, 2016 20:33

sobierw napisał/a:
będę w TomaTeam w piątek 11.03. mogę się w Waszych / naszych tematach przypomnieć - dajcie info co dla kogo.
Ja jadę po olej do skrzyni i czujnik położenia wałku.

może trzeba im się przypomnieć :|

Poszło PW.

sobierw - Nie Mar 13, 2016 22:19

Olej załatwiłem.
czujnik położenia wału też.

Temat multistacji wciąż wisi nie załatwiony :(

niestety nie spotkałem się z Tomkiem i Małgosią w warsztacie tylko na parkingi w mieście - mieli ważne wyjście - nie wnikam jakie ale jak się domyślacie nic nie załatwiłem.

Mogę tylko wspomnieć że powiedziałem im jaką mają opinie na formu - nie wiem czy to coś pomoże.

Proponuję dzwonić mega dużo a ci co mają blisko mogę podjechać.

Powiem tylko że ja też już mam dość takiej sytuacji i atmosfery.

120wojtek - Pon Mar 14, 2016 22:24

na facebooku ostatnio podali tymczsowy numer 537 579 171
Pawkaz - Wto Mar 22, 2016 14:01

Byłem kilka dni temu w ich serwisie.Z obsługi, czasu naprawy oraz jej kosztów jestem zadowolony i śmiało mogę polecić.
bociannielot - Wto Mar 22, 2016 14:20

Pawkaz, co to zmienia w kwestii kontaktu o który to ludzie proszą?
Pawkaz - Wto Mar 22, 2016 14:30

bociannielot napisał/a:
co to zmienia w kwestii kontaktu o który to ludzie proszą?

Do kontaktu nic, ale sobierw narzekał, więc wyraziłem swoje zdanie.

bociannielot - Wto Mar 22, 2016 15:56

Pawkaz, wątek jest o kontakcie, rozwinęło się o reklamacje, nie wiem czy jest sens tu chwalić, nic to nie wnosi do tematu, nie będę wyrzucał, przenosił itp, jednak moim zdaniem zupełnie bez sensu to tu dopisałeś, są polecane warsztaty, zawsze możesz tam napisać jaki to super serwis :ok:
j0zek - Wto Mar 22, 2016 23:19

bociannielot napisał/a:
Pawkaz, wątek jest o kontakcie, rozwinęło się o reklamacje, nie wiem czy jest sens tu chwalić, nic to nie wnosi do tematu, nie będę wyrzucał, przenosił itp, jednak moim zdaniem zupełnie bez sensu to tu dopisałeś, są polecane warsztaty, zawsze możesz tam napisać jaki to super serwis :ok:


Tym bardziej, że dochodzą słuchy, że jako serwis są bardzo zaangażowani i wszystko jest w porządku.

Problemem jest natomiast kontakt telefoniczny/mailowy - na odległość oraz sytuacje kiedy ktoś czeka na zwrot pieniędzy lub reklamuje jakąś część u nich kupioną.

Jeśli koniecznie już coś się u nich ma zamiar kupić na odległość, to najlepszą opcją jest zakup i płatność za pobraniem i nadzieja, że dana część nie będzie musiała być reklamowana w przyszłości bezpośrednio przez TomaTeam.

Takie są fakty, amen.