Zobacz temat - [fiat 125p] Brak mocy na wysokich obrotach odcinka
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) - [fiat 125p] Brak mocy na wysokich obrotach odcinka

saperx - Pią Mar 06, 2015 13:07
Temat postu: [fiat 125p] Brak mocy na wysokich obrotach odcinka
Witam!

Fiat 125p Rover 1.6 16V na elektronice 1.6

Nie ma mocy powyzej 4 czy 4.5 tys. Odcina przy okolo 5500 czasem 6000. Wczoraj walczylem z rozrzadem i niby jest dobrze ustawiony. Z tym ze jest taka sytuacja ze jak dolne jest na znaki o gory sa rozjechane o poł zęba. dosyc dziwne ale sprawdzalem kika razy.

flapjck1 - Pią Mar 06, 2015 13:13

moze tak byc, ale sprawdz czy dolne kolko nie ma scietego klina na ktorym sie opiera kolo pasowe

sprawdz filtr paliwa / cisnienie paliwa na listwie

masz silnik bez czujnika polozenia walka ssacego?

MultecFSO - Pią Mar 06, 2015 14:46

Chyba wydechowego. Ssącego miał tylko VVC.

Jakie masz wtryski ? Jak beżowe 0 280 150 749 to do wymiany, bo zalewa go. Polecam 0 280 155 884 z 1.6 na cewkach.

saperx - Pią Mar 06, 2015 14:55

Wiec tak: nowe sa przewody, zbiornik, filtr.

Wtryski bezowe i regulator z 1.6 kupilem komplet. Komp jest z 1.6.

Czujnika na walku brak. Na wydechowym jest palec u rozdzielacz zaplonu.

Pompa nowa podobno calkiem niezlej firmy.

MultecFSO - Nie Mar 08, 2015 10:29

Jakieś dziwne te wasze Rovery... :) Kopułka z palcem to raczej na ssącym.
Silnik w jakim stanie ? Kompresja zmierzona ? Rozrząd dobrze ustawiony ?

saperx - Nie Mar 08, 2015 21:26

Wiec tak:
Rozrzad sie przestawia bo sie standardowo kolo male wy...robilo. Naprawilem to na patencie poxipolem i blaszka i jest poki co ok. Troche to odmulilo silnik. Kompresja po 13.2 wiec chyba zdrowy. Ale dalej jest dziwnie bo jedzie tak do 5.5k a widze ze kseria to jezdzi od 4 do 6. Ale zeby byla jasnosc opisze w pelni jak to jest zbudowane.

Swap z poloneza.
Blok z 1.6, glowica po portingu planowaniu i docieraniu zaworow od 1,4
kolektor ssacy z 1.4, przepustnica mniejsza od 1.6 filtr z poloneza 1.4
walki od 1.6
kolektor wydechowy 4-2-1 na dlugiej dwururce, strumienica i dwa tlumiki przelotowe, rura po calosci 2 cale
kolo zamachowe sprzeglo i komp z 1.6
wtryski listwa i regulator z 1.6
rozrzad nowy i caly uklad paliwowy

polofix - Sob Mar 14, 2015 21:52

saperx napisał/a:
Wiec tak:
Rozrzad sie przestawia bo sie standardowo kolo male wy...robilo. Naprawilem to na patencie poxipolem i blaszka i jest poki co ok. Troche to odmulilo silnik. Kompresja po 13.2 wiec chyba zdrowy. Ale dalej jest dziwnie bo jedzie tak do 5.5k a widze ze kseria to jezdzi od 4 do 6. Ale zeby byla jasnosc opisze w pelni jak to jest zbudowane.

Swap z poloneza.
Blok z 1.6, glowica po portingu planowaniu i docieraniu zaworow od 1,4
kolektor ssacy z 1.4, przepustnica mniejsza od 1.6 filtr z poloneza 1.4
walki od 1.6
kolektor wydechowy 4-2-1 na dlugiej dwururce, strumienica i dwa tlumiki przelotowe, rura po calosci 2 cale
kolo zamachowe sprzeglo i komp z 1.6
wtryski listwa i regulator z 1.6
rozrzad nowy i caly uklad paliwowy

Zastanawiam się czemu postanowiłeś założyć komp od 1,6. To więcej roboty [immo itp] a wychodzi na końcu że mocy ci przez to nie przybędzie. Jak dla mnie to wtryski założyć musisz zamiast beżowych to te [turkusowe/niebieskie czy jak tam] i zobaczysz.
Ja zrobiłem swap na osprzęcie od PN 1,4 ,dałem tylko wtryski od 1,6 i samochód po połowie dnia roboty śmigał jak głupi.