Zobacz temat - [freelander] tuleje zawieszenia
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) - [freelander] tuleje zawieszenia

duklos - Pią Maj 08, 2015 21:31
Temat postu: [freelander] tuleje zawieszenia
Witam,
Kolega, który sądził, że freelander jest niezniszczalny poprosił mnie, abym zajął się jego autem. Wymagał trochę pracy. Pewne rzeczy porobiłem sam( łożyska alternatora, linki mechanizmów otwierania drzwi, hamulce i inne pierdoły). Zostało do zrobienia zawieszenie. Raczej nie czuję się na siłach wymienić tulei zawieszenia (nie jestem mechanikiem i nie mam warsztatu, po prostu takie hobby).
Czy może orientuje się ktoś ile może kosztować wymiana kompletu tulei z przodu i z tyłu? Może ktoś zna jakiś warsztat w okolicach Lublina, który ,może polecić do tego typu naprawy.

Jakie tuleje kupić? Bo widziałem, że dostępne są poliuretanowe i metalowo-gumowe. Które są lepsze?

Czy przy wymianie dolnej poduszki tylnego mostu jest dużo pracy? Można rzec, że jej nie ma i wymaga natychmiastowej wymiany. Zastanawiam się czy jej sam nie wymienić.

sknerko - Pią Maj 08, 2015 22:09

Tylko poliuretan albo oryginały, zamienniki to wywalanie hajsu w błoto. Na korzyść poliuretanu przemawia lepsze trzymanie auta w zakrętach i są wytrzymalsze nawet od oryginalnych. Ja płaciłem 100pln za robotę na tylnej osi i stabilizator + wymiana łączników.
Nie wiem o która poduchę dyfra ci chodzi, jak o tą pojedynczą od strony wału, to koniecznie wymienić i jak dobrze poszukasz to tanio oryginalna wyrwiesz bo tu też zamiennika nie polecam. boczne można w zamienniku dać. Roboty może dużo nie ma ale mechanik mi powiedział że upierdliwa jest ta wymiana czyli zbyt łatwo nie jest.

duklos - Sob Maj 09, 2015 08:02

A jakiej firmy tuleje polecacie?
sknerko - Sob Maj 09, 2015 14:23

Polskie poliuretanowe z Olkusza albo Land Rover oryginały
piokow01 - Sob Maj 09, 2015 20:31