Zobacz temat - [75] blad 4496 control deviation over engine speed too great
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [75] blad 4496 control deviation over engine speed too great

finalshare - Sro Maj 13, 2015 21:00
Temat postu: [75] blad 4496 control deviation over engine speed too great
witajcie:-) Co dokladnie oznacza opis tego bledu?
sTERYD - Sro Maj 13, 2015 21:31

witaj!
Pisz po polsku.
Skąd jest ten błąd? przepraszam, "blad"?

finalshare - Sro Maj 13, 2015 22:04

Nie da sie napisac tego inaczej na telefonie:-P z komputera w roverze

[ Dodano: Sro Maj 13, 2015 22:04 ]
System common rail chodzi o wytlumaczenie tego zdania co jest po angielsku

sTERYD - Sro Maj 13, 2015 22:15

czym go odczytałeś?

tłumaczenie dokładnie to :odchyłka sterowania nad prędkością silnika za wielka.

finalshare - Sro Maj 13, 2015 22:36

Inpa nie moge zrozumiec o co chodzi z tego opisu:/
sTERYD - Sro Maj 13, 2015 22:48

wygląda na to, ze masz za dużą różnicę między prędkością zadaną a obrotami silnika. do sprawdzenia czujnik położenia wału.
finalshare - Sro Maj 13, 2015 23:28

A jak go sprawdzic bo myslalem ze jak taki czujnik padnie to auta sie nie da odpalic:/
sTERYD - Sro Maj 13, 2015 23:33

podmienić na sprawny.
z tym padaniem, to w zasadzie masz rację ale jak od każdej reguły regularnie zdarzają się wyjątki.

finalshare - Czw Maj 14, 2015 00:17

Oki tak zrobie tylko wiesz jak jest nie wiadomo co kupisz chyba ze ktos bylby na tyle mily ktory pozyczylby mi bo ja jestem z okolic lotniska pyrzowice
MaReK - Czw Maj 14, 2015 00:42

Ten błąd to regulacja ciśnienia paliwa w/g błędów EDC15 dla ROVER 75 DIESEL.
Należy sprawdzić jak wyglądają odczyty parametrów w INPA. Może to kwestia wtrysków, a może czujnika wysokiego ciśnienia. Ten błąd ma powtarzalność? Po wykasowaniu pojawia się od razu?

finalshare - Czw Maj 14, 2015 07:17

tak błąd wyskakuje w momencie jak podczas przyspieszania auto samoczynnie zgaśnie
a po odpiciu wtyczki z czujnika na listwie powinien wyskoczyć jakiś błąd w inpie? Bo tak własnie zrobiłem ale błędu nie wywaliło Oo

MaReK - Czw Maj 14, 2015 13:25

Piszesz o listwie wtryskowej (CR) ?
Odpięcie powinno zarejestrować błąd, ale musisz spróbować bez tej wtyczki odpalić auto.

finalshare - Czw Maj 14, 2015 14:17

na odpietej wtyczce nie odpala wcale tak samo jak popiołem ją z powrotem a odpiąłęm wtyczke na zaworze pompy, zero odzewu nie odpala.
longer86 - Czw Maj 14, 2015 14:22

Może zaworek wysokiego cisnienia do wyczyszczenia...
finalshare - Pią Maj 15, 2015 11:00

zaworek czyściłem ale opis błędu nie jest przypisany do niego tylko ... własnie do czego?

[ Dodano: Czw Maj 14, 2015 15:17 ]
Gdyby było coś z zaworkiem to opis tego błędu byłby raczej np.4496 max pressure lub 4496 low pressure a jest 4496 control deviation over engine speed too great

[ Dodano: Pią Maj 15, 2015 11:00 ]
dodatkowo nie rozumiem dlaczego parametry na cylindrach różnią sie tak diametralnie względem siebie

MaReK - Nie Maj 17, 2015 19:21

Czyli jednak kolega longer86 miał rację ;)
Ten błąd dotyczy regulacji ciśnienia paliwa - zwykle związany jest z zaworkiem na pompie. To że wyczyścisz zaworek lub wymienisz go na nowy nie znaczy że problem zniknie. Ja musiałem dodatkowo wymienić filtr paliwa i nalać specyfiku do czyszczenia układu diesla na pełny bak. Dopiero wtedy problemy z gaśnięciem auta się skończyły.

Opis błędu masz przy jego numerze.

Pozdrawiam,