Forum Klubu ROVERki.pl :: [Forum] Wiecej działów?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Ley
Sro Lut 17, 2010 19:33
[Forum] Wiecej działów?
Autor Wiadomość
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Lip 26, 2007 12:41   

Hmmm przecież jest rozbudowany dzial Tuningu :roll: masz do wyboru mechaniczny, wizualny, car audio. Wybierasz dział, tworzysz nowy temat i .... gotowe ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 26, 2007 12:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Lip 26, 2007 15:10   

Brt, kolin napisał wyżej:

"Jeśli bedzie topic w TM to sądze ze on będzie sie walał posród postów jaki stożek,czy chip z allegro+20KM coś daje? "

Ja przyznaję mu rację. Nie widzę problemu, aby utworzyć dodatkowy podkącik o nazwie np. "Nasze modyfikacje".
Można byłoby tam zamieszczać nie tylko info dot. tuningu mechanicznego, ale także wizualnego.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Lip 26, 2007 16:41   

Daj na kacik adminow, moze do zarzadu i tworz ;)
Z moich modyfikacji na pewno drewienko pod sprezyna bedzie wiodlo prym ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Lip 26, 2007 16:51   

heh :) nie wiem dlaczgo ale nie doczytałem dalszej części topica :oops: Z takim podejściem to się zgodzę i nie widze problemu, żeby coś takiego utworzyć.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4527
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Lip 26, 2007 20:53   

Ja nie widzę problemu, zwłaszcza, że do działu tuning zaglądam rzadko - chyba wszyscy wiedzą jakie mam do tego podejscie. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
emes 


Członek Zarządu
skarbnik


Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 2349
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Lip 26, 2007 21:34   

maciej napisał/a:
chyba wszyscy wiedzą jakie mam do tego podejscie


Dodam tylko, że nie wszyscy, bo ja nie wiem :-)
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4527
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 27, 2007 11:31   

emes napisał/a:
Dodam tylko, że nie wszyscy, bo ja nie wiem

Uważam, że odrobina stylingu jest fajna i ewentualnie lepsze tarcze i klocki, spręzyny, amorki, a jeśli trzeba przerabiać coś więcej, to znaczy, że ktoś się pomylił i powinien kupić inne auto, bo jak inżynier w fabryce coś zaprojektował, to pan Miecio w garażu tego nie poprawi tak, żeby to miało ręce i nogi. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
kolin 




Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Sob Lip 28, 2007 12:45   

maciej napisał/a:
a jeśli trzeba przerabiać coś więcej, to znaczy, że ktoś się pomylił i powinien kupić inne auto, bo jak inżynier w fabryce coś zaprojektował, to pan Miecio w garażu tego nie poprawi tak, żeby to miało ręce i nogi.



idzie poprawic zeby to miało rece i nogi wystarczy $$ i dobre chęci...bo wiadomo składając samochód na pół środkach to wyjdzie kupa...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3631
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Sie 08, 2007 00:19   

maciej napisał/a:
a jeśli trzeba przerabiać coś więcej, to znaczy, że ktoś się pomylił i powinien kupić inne auto, bo jak inżynier w fabryce coś zaprojektował, to pan Miecio w garażu tego nie poprawi tak, żeby to miało ręce i nogi.


hmm, a moj kredens ma rece i nogi ??
ma troche wiecej zmienione niz hamulce :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4527
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Sie 08, 2007 10:25   

No dobra, ale:
a) jesteś hobbystą, robisz to sam i wydaje mi się, że masz również frajdę z samej pracy nad autem, a nie tylko z jego osiągów
b) nie zrobiłeś tego jak "pan Miecio" - "tu poszerzę tłumik, tu dołożę stożek, a tu wstawię strumienicę, bo kolega powiedział, że to fajnie działa", tylko ztcw przełożyłeś kompletne układy zaprojektowane dla innego auta nie modyfikując go w miarę możliwości, a ja bardziej myślałem o modyfikacjach konkretnego silnika, żeby dawał więcej mocy, bo ktoś przyoszczędził i kupił 1.4 zamiast 2.0t
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink