Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200] Tlumik wymiary
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200] Tlumik wymiary
Autor Wiadomość
radocha 



Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 75
Skąd: glogow



Wysłany: Sro Sty 02, 2008 13:11   

tzn jaki tlumik?srodkowy?jaki polecasz?
_________________
radzio
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 02, 2008 13:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sty 02, 2008 13:37   

Środkowy przelotowy
średnicy 115mm
długość 400mm

taki mogę polecić największa puszka jaka tam wejdzie z kwasa dobrze wytłumiona przelotowa najlepszy kompromis.

jak ktoś będzie zainteresowany to mogę trzasnąć fotki na czwartek.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
radocha 



Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 75
Skąd: glogow



Wysłany: Sro Sty 02, 2008 14:06   

wejdzie do rovera 214 coupe? ty masz ten tlumik na zamowienie czy jak?ile kosztuje?zarzuc fotami
_________________
radzio
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sty 02, 2008 14:11   

wydaje mi sie ze środkowy oraz końcowy idealnie wejdą do każdego modelu silnika w R200.
fotki tak jak pisałem najwcześniej na czwartek.

http://img229.imageshack....umikkwasma1.jpg

ceny końcowy 450zł, środkowy 300zł

może jak by sie udało zebrać więcej zainteresowanych to była by jakaś grupowa zniżka :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
srbenda 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 191
Skąd: Chorzów



Wysłany: Sro Sty 02, 2008 17:12   

Jest taki zakład pod Krakowem robiący wydechy z stali aluminiowanej jak i z nierdzewnej w BARDZO dobrych cenach. Robiłem tam cały wydech do innego samochodu i jestem bardziej niż zadowolony - ceną, jakością i terminem. Sprawa jest tylko taka że ichnie produkty nie są piękne ale są solidnie wykonane ;)
_________________
Już nie mam Roverka...
 
 
raper1987 



Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 21
Skąd: Przemyśl



Wysłany: Sro Sty 02, 2008 21:58   

dobryziom co do silencera masz racje ze oslabie auto ale zwieksze jego moment obrotowy w srodkowej strefie obrotowej zwiekszajac kompresje. Pozatym zalozylem ten temat w tunigu wizulanym a nie mechanicznym a to samo za siebie mowi ze nie chce zwiekszac mocy a jedynie nadac autu ladny wyglad z tylu a o sonde lambda pytalem z ciekawosci bo moze kiedys w przyszlosci cos bede robil w tym zakresie ale poki co nie mam zbytnio na to czasu ani pieniedzy
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Sty 03, 2008 10:51   

raper1987 napisał/a:
masz racje ze oslabie auto ale zwieksze jego moment obrotowy w srodkowej strefie obrotowej zwiekszajac kompresje.

A to jest tak na 100% pewne i empirycznie udowodnione? :roll:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Sty 03, 2008 10:55   

mi sie wydaje ze to Qwno prawda:) ponieważ taka kompresje uzyskuje sie na down pipie ewentualnie przy użyciu kata a nie na końcowym tłumiku... jedyne co możesz uzyska na takim ala mugenie to przeraźliwy ryk plus wygląd jeśli komuś sie to podoba...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
srbenda 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 191
Skąd: Chorzów



Wysłany: Czw Sty 03, 2008 14:11   

piter34 napisał/a:
raper1987 napisał/a:
masz racje ze oslabie auto ale zwieksze jego moment obrotowy w srodkowej strefie obrotowej zwiekszajac kompresje.

A to jest tak na 100% pewne i empirycznie udowodnione? :roll:


W kilku przypadkach sprawdzone na hamowni że jest większa moc z silencerem niż bez ;) Dotyczy tylko samochodów N/A bez radykalnych przeróbek.
_________________
Już nie mam Roverka...
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Sty 03, 2008 14:34   

widocznie ktoś przesadził ze średnicą wydechu... bo raczej sie robi wydech pod odpowiednia pojemność silnika i przewidywalna moc a nie później zakłada silencer bo sie okazało ze przesadziliśmy :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Sty 03, 2008 14:37   

srbenda napisał/a:

W kilku przypadkach sprawdzone na hamowni że jest większa moc z silencerem niż bez

No ale teza była wcześniej, że auto jest przy nim osłabione (co rozumiem jako mniejszą moc maksymalną), ale ma "zwiększony moment obrotowy w środkowej strefie obrotowej zwiększając kompresję" (cokolwiek oznacza ta "strefa obrotowa" ;-))
Te pomiary przeczą tezie zamiast ją potwierdzić.

Gdzie te wykresy?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

  Wysłany: Pią Sty 04, 2008 00:21   

Dla zainteresowanych fotki tłumików :)







_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Sty 05, 2008 17:12   

Ten zestaw tłumików to na potrzeby twojego tomcata ?
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Nie Sty 06, 2008 16:19   

zgadza sie wczoraj zostały wspawane obydwa tłumiki :) down pipe na razie niezmieniony z uwagi ze niedługo będzie wstawiana nowa sprężarka wiec szkoda roboty:) Co sie zmieniło hmm trochę lepiej sie wkręca zauważalna różnica w mocy (nie do końca moglem porównać ze stanem wczesniejeszym z uwagi na pogodę biało:p) co do głośności praktycznie na tym samym poziomie co mnie bardzo cieszy :)

nowe foty





:rotfl:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
raper1987 



Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 21
Skąd: Przemyśl



Wysłany: Sro Sty 09, 2008 13:07   

No więc po długim oczekiwaniu no i znalezieniu chwili czasu założyłem tłumik który prezentuję się tak nie czuję żadnych spadków mocy, a dźwięk jest przyjemny dla ucha i nie jest uciążliwy do jazdy.



Jak za taką cenę jestem bardzo z tego zadowolony. I wszystkim tym którzy nie są zapalonymi tunerami i "nie szukają dodatkowych 2-3 KM" w układzie wydechowym mogę go śmiało polecić.

P.S. do tych ktorzy beda sie zaraz czepiac.

Te 2-3 konie to tylko przyklad bo jest mi wiadomo ze mozna sporo uzyskac montujac caly uklad w profesjonalnych zakladach tuningowych ale napewno nie za te pieniadze.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [ALL] Wymiary felg, otworów i opon
Wszystkie auta oraz Zalecane Szerokości Opon do Szerokości Felgi
memphisto Tuning wizualny 5 Wto Lut 10, 2015 09:19
Kozik
Brak nowych postów [R200 99'] Nakladki na tlumik czy lepiej tlumik sportowy ?
kubawasko Tuning wizualny 5 Pią Lip 02, 2010 21:38
VanOrtega
Brak nowych postów [R200] 98' Jaki emblemat? Jakie wymiary?
Gość Tuning wizualny 4 Czw Sty 22, 2009 15:41
bula21
Brak nowych postów Tlumik Do Rovera
luk7 Tuning wizualny 21 Czw Cze 04, 2009 18:31
camaro17
Brak nowych postów Wymiary
prośba
michone Tuning wizualny 4 Pon Paź 20, 2008 09:52
michone



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink