Forum Klubu ROVERki.pl :: Czy to są wałki z głowicy VVC?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Czy to są wałki z głowicy VVC?
Autor Wiadomość
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Sty 24, 2008 11:32   

Trochę OT, ale nie chcę zakładać nowego wątku dla jednego pytania. Czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi czy to są wałeczki do vvc czy nie? Czy jest jakaś widoczna różnica (domyślam się że powinna być od strony kółek vvc) i jak można poznać które są które?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 24, 2008 11:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3633
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Sty 24, 2008 14:00   

hhmm ten gorny walek ma tak jakby grubsze lozyska na bokach, ma tez wyjscie na palec kopulki, i to w/g mnie dyskwalifikuje go
ten dolny wyglada na zwykly taki jak w serii K
na nich powinny byc jakies oznaczenia wklep tu, albo poszukaj na necie moze google cos wypluje

z tego co pamietam to walek ssacy w VVC jest dzielony tak na oko w stosunku 1/4 3/4 dlugosci
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Sty 24, 2008 14:26   

to są wałki z aukcji. Koleś pisze że to do głowicy vvc, ale ani słowa nie ma czy to działa z mechanizmem vvc, czy bez (bo większość wałków jest do "non vvc")
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Sty 29, 2008 21:07   

Sachar napisał/a:
Czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi czy to są wałeczki do vvc czy nie?

Nie są do VVC.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
michalswiatek 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 146
Skąd: Szwecja



Wysłany: Sro Sty 30, 2008 15:55   

Na 100% nie sa to VVC. Tak jak pisze AndrewS, walek ssacy skalda sie z 2 (wg mnie mniej wiecej rownych) czesci.
_________________
obecnie MGF 1.8VVC 1997 i omega 2.6 V6 2001, był 620Si 1996
 
 
 
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Sty 30, 2008 17:25   

OK. Dzięki za info.
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Sob Lut 02, 2008 21:00   

Ten gorny rzeczywiscie ma jakies grubsze konce a to mogloby wsakzywac na walki do VVC umozliwiajace konwersje na tzw. solid cams, a wtedy z głowicą VVC droga otwarta pod 200 koni.
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Lut 04, 2008 22:43   

Tak, dziś ujrzałem swoje wałeczki vvc - i muszę przyznać że jak rozmontowałem mechanizm pod kólkiem od wałków na dolocie i z jednego graty wysypały się na podłogę to kolana się pode mną ugięły :( Poskładałem ten śmietnik do kupy i mam nadzieję, że jeszcze zadziała :) Dla potomności wrzucam fotki wałeczków i mechanizmów odpowiadających za zmianę faz (dla mnie to kosmos)
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Lut 04, 2008 23:27   

sorki za ot ale czy ty pod maska masz wielki magnetyzer paliwa za kilka set zlotych ?? daje to cos ??
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Lut 04, 2008 23:45   

Niestety muszę Cię zmartwić - to nie jest magnetyzer :( To tylko wzmacnacz siły hamowania, takie dodatkowe serwo.
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Wto Lut 05, 2008 10:43   

zwracam honor :)
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Lut 05, 2008 10:43   

Sachar, to LPG to Ci dobrze chodzi?
...pytam, bo wężyki od listwy do kolektora to są nieco długawe.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Lut 05, 2008 21:08   

Ogólnie pracuje spoko. Tylko dokręca się jedynie do 4,5 tys. Ale mi to bardzo nie przeszkadza bo na gazie ma być econo, a jak chcę przydusić to jest benzyna.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Lut 05, 2008 23:08   

Sachar napisał/a:
Ogólnie pracuje spoko. Tylko dokręca się jedynie do 4,5 tys.

No to raczej pracuje lipnie, a nie "spoko"... :???:

Sachar napisał/a:
Ale mi to bardzo nie przeszkadza bo na gazie ma być econo, a jak chcę przydusić to jest benzyna.

I po to zakładałeś IV generację? Ja mam w drugim aucie taką instalację i jak chcę przydusić to mi jedzie na LPG tak samo jak na benzynie ale w trybie ekonomicznym, bo na tańszym paliwie. :lol:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3633
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Lut 12, 2008 22:57   

ty bierz te graty w siatkę i jedz do mariusza, przemo albo phjovi :mrgreen:

ja bym 10 razy sprawdzil zanim bym przekrecil kluczyk w stacyjce :grin:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Lut 12, 2008 23:00   

no właśnie sprawdza ósmy raz :lol: ;) Powodzenia Sachar ;) mam nadzieję, że juz się połapałes w rave ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR] wałki
sic_corey Tuning mechaniczny 12 Sro Maj 19, 2010 09:32
kolin
Brak nowych postów [r214Si 1.4 97r] Sportowe wałki
donmulanka Tuning mechaniczny 6 Pią Lut 01, 2008 19:48
hoosar
Brak nowych postów [MG ZR] Wałki rozrządu z 1.8 do 1.4 jakieś korzyści?
NoPE Tuning mechaniczny 25 Nie Wrz 28, 2014 20:42
zacekpl
Brak nowych postów [ K-series wszystkie]wałki rozrządu różnice 1.4 1.6 1.8
kolin Tuning mechaniczny 33 Wto Sty 19, 2010 21:24
jimo1921
Brak nowych postów Ostre Wałki i pare innych pytan
kolin Tuning mechaniczny 9 Czw Lip 12, 2007 21:00
freestyler



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink