Forum Klubu ROVERki.pl :: [seria K 416 98r] uszczelka pod głowicą
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Czw Lis 18, 2010 18:45
[seria K 416 98r] uszczelka pod głowicą
Autor Wiadomość
rover416 



Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 8
Skąd: tychy



  Wysłany: Nie Mar 30, 2008 10:15   [seria K 416 98r] uszczelka pod głowicą

Witam wszystkich mam pewien problek ostatnio zauważyłem ze w w zbiorniczku wyrównawczym od płynu chłodzącego są slady oleju tak wiec mysle ze to uszczelka pod głowicą doradzcie mi co jeszcze musze wymienic przy okazji i jakie tego bedą tego koszty i czy znacie jakiegos dobrego mechanika jestem z tychów Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Mar 30, 2008 10:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Mar 30, 2008 10:25   Re: [seria K 416 98r] uszczelka pod głowicą

rover416 napisał/a:
Witam wszystkich mam pewien problek ostatnio zauważyłem ze w w zbiorniczku wyrównawczym od płynu chłodzącego są slady oleju tak wiec mysle ze to uszczelka pod głowicą doradzcie mi co jeszcze musze wymienic przy okazji i jakie tego bedą tego koszty i czy znacie jakiegos dobrego mechanika jestem z tychów Pozdrawiam


Kolego użyj opcji szukaj, jest xxxx takich tamatów na forum
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
rover416 



Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 8
Skąd: tychy



Wysłany: Nie Mar 30, 2008 10:57   

Niedawno kupiłem własnie roverka 416 no i juz musze wymienic uszczelke pod głowicą mozecie mi cos powiedziec o tych autkach czy są one awaryjne ?? ???????
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Nie Mar 30, 2008 11:08   

nie są mocno awaryjne , w uszczelce jest silikon auto ma już 10 lat , silikon się rozkurcza i wogóle działa na niego temperatura , jak słyszę że nie kupuj rovera bo non stop siada uszczelka to mnie krew zalewa :) , w każdej marce jak jest silikon na uszczelce to musi wcześniej czy póżniej uszczelka walnąć , dlatego warto zakładać uszczelke nowego typu i mieć spokój.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
rover416 



Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 8
Skąd: tychy



Wysłany: Nie Mar 30, 2008 11:21   

a gdzie mozna kupic czesci do roverka chodzi mi o uszczelke i?
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3632
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Nie Mar 30, 2008 12:19   

moze kolega by tak z laski swojej poczytal strone www.roverki.pl, a konkretnie techniczny FAQ
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
rover416 



Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 8
Skąd: tychy



Wysłany: Pon Mar 31, 2008 18:32   szukam dobrego mechanika

szukam dobrego mechanika ktory sie zajmie moim roverkiem a jest do wymiany uszczelka pod głowicą jestem z Tychów Pozdrawiam
 
 
areek 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: chorzow



Wysłany: Pon Mar 31, 2008 18:40   Re: szukam dobrego mechanika

witam
chcialbym sie dowiedziec, czy ktos z was podgrzewal nowy typ uszczelki np. w "piekarniku" lub
czy ktos z was montujac ja, juz po zlozeniu wszystkiego ale bez zalania plynem odpalil silnik na pare sekund w celu jej podgrzania czyli lepszej szczelnosci.
czy montujecie , zalewacie i dopiero odpalacie
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10888
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Mar 31, 2008 23:07   

oczadziałeś???
silnik jest z aluminium, magistrala olejowa ze stali, wał ze stali, uszczelka pod głowicę ze stali, szpilki skręcająde to wszystko ze stali, kolektor wydechowy z żeliwa...
bez choćby odrobiny chłodzenia to pognie się wszystko w cholerę :(
teoretycznie grzanie samej uszczelki mogłoby zwiększyć szczelność, ale aluminium odprowadzi ciepło zanim skręcisz :???: a jak za mocno rozgrzejesz to po co w ogóle montować :/
ogólnie .... szkoda zawracania d.... głowy ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Seria k] Głowica serii K vs głowica VVC
damianz11 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Nie Lut 14, 2010 14:59
secio
Brak nowych postów [K-seria] Głowica - czy ma być płaska czy z rowkami ?
Andrew01 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Czw Cze 28, 2012 21:48
Andrew01
Brak nowych postów [seria K] Alternatywny sposób wymiany uszczelki pod głowicą
PTE Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 4 Czw Sie 07, 2008 08:37
oprawca_1978
Brak nowych postów [Seria K] Czy uszczelka pod głowice nowego typu jest wyższa?
dawidd Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 6 Pią Kwi 20, 2012 08:55
rovek
Brak nowych postów [R All K -series] uszczelka pod głowicą, HGF
diabliz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 11 Pon Cze 07, 2010 21:08
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink