Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Stuka na ciepłym silniku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Stuka na ciepłym silniku
Autor Wiadomość
Hatson 



Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 6
Skąd: Szczecin



Wysłany: Wto Mar 11, 2008 18:57   [R75] Stuka na ciepłym silniku
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000

Witam.

Jestem nowy i ....

...mam pare pytan . Zaraz po sprowadzeniu mialem mala akcje z wywaleniem plynu i naglym skokiem wskaznika temperatury. Myslalem, ze to uszczelka ale wymienilem termostat, zalalem plynem i jest niby ok. Korek mam jeszcze stary, wiec tez musze go wymienic.

Niestety od poczatku silnik chodzi jak diesel ale co ciekawe, to na cieplym silniku. Na zimnym praca silnika jest ok. Moze troszke klekocze ale jest duzo ciszej i raczej ok. na moje ucho.
Dodatkowo po wymianie oleju i przejechaniu 3 tys. km. musialem dolac litr oleju. Zaniepokoila mnie tez dziwna brazowa maz na korku od plynu ale pytalem mechanika i uspokajal, ze to niekoniecznie uszczelka. Z temperatura nic sie nie dzieje ,a nawet mam wrazenie, ze cos jest spieprzone bo wskaznik, gdy dojdzie do polowy, tak zostaje i jest praktycznie nieruchomy. Czy to normalne ?

Co do stukania, to po glowie chodza mi hydrauliczne popychacze zaworow. Gdzies na tym forum znalazlem watek odnosnie przytykania kanalikow olejowych przez silikon zamiast uszczelki pod pokrywa walkow. U mnie wlasnie taka uszczelka jest, czy zna ktos taka sytuacje, ze to bylo przyczyna ?

Sorry, ze tyle pytan ale w Szczecinie nie ma dobrego warsztatu, co by sie tym zajal, a boje sie, ze naciagna na niepotrzebne koszty.

Pozdrawiam
Pawel
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 18, 2010 17:17, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 11, 2008 18:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
crezykrk 



Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 15
Skąd: Jawor



Wysłany: Wto Mar 11, 2008 19:26   

mam to samo w swoim rowerku 214 i mechanicy tez nie wiedza co jest grane
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Mar 21, 2008 13:09   

Hatson napisał/a:
Niestety od poczatku silnik chodzi jak diesel ale co ciekawe, to na cieplym silniku.

Możesz to nagrać (np. komórką)?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Mar 21, 2008 18:40   

Tłoki panowie pukają w tulejach (są bardzo niskie i wybijają się po bokach)

[ Dodano: Pią Mar 21, 2008 18:41 ]
Szczególnie po przegrzaniu :sad:
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Mar 21, 2008 19:01   

przemo285 napisał/a:
Tłoki panowie pukają w tulejach (są bardzo niskie i wybijają się po bokach)

Remedium?

Co Ty robisz, gdy klient chce się tego pozbyć i z jakimi to się wiąże kosztami?
Tłok+tuleja+co jeszcze?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Mar 21, 2008 19:07   

O takich sprawach piter34 nie dyskutuję na forum ponieważ chętnych do odpowiedzi na tą usterkę jest mało ale krytykującym metody mnóstwo , już kiedys tą sprawę poruszyłem i odpowiedzi były rózne :wink:
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
Hatson 



Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 6
Skąd: Szczecin



Wysłany: Sro Kwi 02, 2008 21:24   

Witam ponownie.

Niestety diagnoza nie jest za ciekawa. Rozwalilo panewke i ta obracala sie jakos, rysujac gniazdo w bloku i korbowod. Gosciu twierdzi, ze naprawa nie ma sensu i trzeba szukac silnika. Czy naprawde nie mozna z tym nic zrobic ? Glowica , zawory, walki sa w bardzo dobrym stanie i szkoda mi wywalac kase na silnik, ktorego tez nie moge byc pewien. Wiem ,ze bloki sie przeciez regeneruje. Jak myslicie, co dalej ?

Pozdrawiam
Pawel
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10893
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Kwi 03, 2008 10:41   

jeśli panewka się obróciła to rzeczywiście naprawa ma sens tylko jeśli masz za dużo pieniędzy :(
nie chodzi tylko o regenerację bloku, choć to też wcale tanie by nie było...
bardziej chodzi o to, że trzeba wybebeszyć cały silnik, i najprawdopodobniej wał korbowy nie do odratowania :(
z drugiej strony skoro masz głowicę w dobrym stanie, to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby ją przełożyć na drugi silnik w razie problemsów, w miarę szybko i niezbyt boleśnie :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Czw Kwi 03, 2008 10:49   

Hatson, czyli silnik juz rozbabrany. Szkoda ze nie nagrales tego dzwieku. Sluchaj, mowisz ze slychac to bylo na cieplym. Na zimnym nic nie bylo slychac? I jak to brzmialo podczas jazdy?
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
Hatson 



Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 6
Skąd: Szczecin



Wysłany: Czw Kwi 03, 2008 14:29   

Senn napisał/a:
Hatson, czyli silnik juz rozbabrany. Szkoda ze nie nagrales tego dzwieku. Sluchaj, mowisz ze slychac to bylo na cieplym. Na zimnym nic nie bylo slychac? I jak to brzmialo podczas jazdy?


Nagralem na komorce i gdzies go mam ale przykladalem ja do silnika i nie oddawalo to rzeczywistego dzwieku. Ja slyszalem to tylko na cieplym silniku po pelnym rozgrzaniu. Mechanik twierdzil, ze na zimno tez to slychac ale znacznie ciszej. Dzwiek przypominal bardzo prace diesla. Zadnych innych objawow nie zanotowalem. Jutro jade z blokiem do jakiegos fachmana, co ma pomierzyc i powiedziec, czy wogole da sie to naprawic. Na moje oko to te ryski sa minimalne ale to ponoc nie moze byc.

Pozdrawiam
Pawel
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Nie odpala na ciepłym silniku
ipy Rover serii 75, MG ZT 7 Wto Cze 05, 2018 13:13
christopher7
Brak nowych postów [R75] Nie odpala na ciepłym silniku
gagadrago Rover serii 75, MG ZT 16 Wto Gru 21, 2010 17:59
koza-06
Brak nowych postów [MG ZT 190] COS STUKA CZASAMI W SILNIKU
KrisMGZT Rover serii 75, MG ZT 10 Pon Lip 22, 2013 19:27
KrisMGZT
Brak nowych postów [R75] coś stuka na zimnym silniku
tomi24lbn Rover serii 75, MG ZT 2 Sob Paź 07, 2017 00:24
R75
Brak nowych postów [R75] OBROTY FALUJA NA CIEPŁYM SILNIKU
Maniek Rover serii 75, MG ZT 0 Czw Wrz 24, 2015 21:42
Maniek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink