Forum Klubu ROVERki.pl :: 200 Vi - wzmacnianie hamulców - przewody
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
200 Vi - wzmacnianie hamulców - przewody
Autor Wiadomość
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Sie 20, 2008 21:01   

ziom, a jakis argument za tym dlaczego nie zmieniac przewodow na inne, lepsze ?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sie 20, 2008 21:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sie 20, 2008 21:08   

taka że nie poczujesz żadnej różnicy. Jeśli standardowe nie są zepsute oraz spuchnięte to będą działały identycznie jak te nowe tyle.


PS jeśli planujesz w najbliższej przyszłości przerabiać układ hamulcowy na coś mocniejszego to ma to sens bo cena nie jest zła tylko ze lepiej już zrób wszystko od razu a nie na raty całościowo profi.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
MelGibson 




Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 27
Skąd: Poznań



Wysłany: Sro Sie 20, 2008 21:33   

Dobryziom, muszę odpowiedzieć że nie zgadzam się z Twoją opinią. Popatrz co napisałem wcześniej "płyn Motul RBF600 już czeka" - to jest główny powód zmiany przewodów, zwykłe ta tym płynie długo by nie pożyły (a ja chcę żyć).
Ponadto każda guma się starzeje (nawet w przewodach), moje przewody mają może 4, a może 9 lat, więc czas na zmiany.
Pomiar siły hamowania prawdę pokaże.
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sro Sie 20, 2008 22:18   

MelGibson napisał/a:
Dobryziom, muszę odpowiedzieć że nie zgadzam się z Twoją opinią. Popatrz co napisałem wcześniej "płyn Motul RBF600 już czeka" - to jest główny powód zmiany przewodów, zwykłe ta tym płynie długo by nie pożyły (a ja chcę żyć).
Ponadto każda guma się starzeje (nawet w przewodach), moje przewody mają może 4, a może 9 lat, więc czas na zmiany.
Pomiar siły hamowania prawdę pokaże.
to ja nie kumam o co Ci chodzi z tym tematem... chcesz je od reki to poszukaj w googlach :)
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sie 20, 2008 23:42   

MelGibson oczywiście nie musisz sie zgadzać masz do tego prawo mówie z własnego doświadczenia... mam zestaw zimmermann plus DS performance 2000 zalane motulem 600 i przewody seria i co żyje :) a jeżdżę i hamuje ostro.

PS piszesz ze na motulu przewody długo by nie pożyły niby czemu??? chyba właśnie na odwrót ponieważ zaletą tego płynu jest to ze ciężko go zagotować w odróżnieniu od zwykłych płynów...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 45] Swap hamulców
Stilek74 Tuning mechaniczny 4 Pią Wrz 02, 2016 20:24
bociannielot
Brak nowych postów [R 75]Przekładka hamulców od MG ZT V6 V8
davidlive Tuning mechaniczny 22 Sob Gru 21, 2013 12:38
rafalmis1
Brak nowych postów [R45]zmiana hamulców
lukasz17 Tuning mechaniczny 3 Wto Wrz 11, 2012 19:44
lukasz17
Brak nowych postów [R200'96+] Upgrade hamulców
Owsik Tuning mechaniczny 54 Pon Gru 24, 2007 15:26
maciekwawa
Brak nowych postów [216SI '97] Swap hamulców z Hondy Civic.
Da rade?
kqba Tuning mechaniczny 1 Pon Wrz 17, 2007 11:12
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink