Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Sterownik silnika, gdzie jest?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Sterownik silnika, gdzie jest?
Autor Wiadomość
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Wto Lip 15, 2008 07:41   

Robisz dokladnie jak w tej instrukcji tylko nie trzeba odkrecac wycieraczki.Podszybie to ten plastik przed szyba.Od strony pasazera masz klapke ktora jak podniesiesz do pod nia masz druga na wciski.Zdejmujesz ta dluga uszczelke jak w instr.Odczepiasz wszystkie wciski i wkrety od strony pasazera i Twoim ocza ukazuje sie filtr kabinowy i komputer.Ja zeby zamontowac nowy filtr musialem odpiac wtyczke komputera.Pamietaj zeby to robic na wylaczonym zaplonie.Wtyczke masz w tym sammym miejscu oczywiscie co filtr,znajdziesz.Filtr mialem MAN weglowy.Nie wiem czy jest jakis wiekszy czy jak ale bez wyjecia wtyczki bylo ciezko a moj stary filtr wygladal jak worek z odkurzacza wiec nawet nie porownywalem wielkosci.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lip 15, 2008 07:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Lip 15, 2008 08:13   

Mariusza sposob na zdjecie podszybia mnie bardziej odpowiadal.
Otoz po zdjeciu tej gumy (uszczelki) poprostu delikatnie ciagnal do gory podszybie i ladnie odskoczylo wraz z tymi srubkami mocujacymi. Dzieki temu nie pocharatane mam te maskownice. Tzn teraz juz mam bo nie zdazylem o tym powiedziec panom ktorzy mi wymieniali szybe ;D
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
dor-12 



Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 15
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Lip 16, 2008 01:31   filtr kabinowy

dziękuję wszystkim, jak się z tym uporam to napiszę jak mi poszło i co połamałem albo pourywałem. Jestem przekonany że bez strat się nie obejdzie.

Aha, na tym ostatnim zdjęciu z instrukcji ten filtr jest pierwszy od strony patrzącego czy to jest komputer i co te strzałki mają niby sugerować?
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 12:50   

Rowan napisał/a:
MaReK, gość obiecuje min. 150KM i 330Nm

Wszystkim zainteresowanym chiptuningiem u pana Dominika z Łodzi polecam ten wątek.

Bardzo ciekawa lektura, z której wynika, że 150KM i 330Nm to tak nie do końca łatwo uzyskać w tym silniku.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 14:24   

piter34 napisał/a:
Bardzo ciekawa lektura, z której wynika, że 150KM i 330Nm to tak nie do końca łatwo uzyskać w tym silniku.

Nie pisz za przeproszeniem głupot. :wink:
Zobacz na moc tego samego silnika w 320d w wersji późniejszej. Zobaczysz tam równe 150KM :grin: Także nie pisz czegoś, zanim się nie upewnisz, że to co piszesz jest prawdą. Ten silnik ma możliwości do około 180km tak czytałem. Tylko musi być inaczej sterowany.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 14:27   

Rowan napisał/a:
Nie pisz za przeproszeniem głupot. :wink:
Zobacz na moc tego samego silnika w 320d w wersji późniejszej.

Po pierwsze nie interesuje mnie silnik i jego sterowanie w 320d, tylko w R75.
Po drugie nie napisałem, że się nie da, tylko ,że nie jest to łatwe. :P

Rowan napisał/a:
Ten silnik ma możliwości do około 180km tak czytałem.

Gdzie czytałeś?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 14:29   

Na forum BMW :razz:

[ Dodano: Pią Wrz 05, 2008 16:23 ]
Właściciele BMW 320d z 4-cylindrowym dieslem mogą zamówić zestaw zwiększający moc z 120 kW (163 KM) do 145 kW (197 KM) przy 4000 obr./min. Maksymalny moment obrotowy zwiększy się o 50 Nm do 390 Nm przy 2000 obr./min. Z takimi parametrami podrasowane BMW przyśpiesza od 0 do 100 km/h w 7,6 s, czyli o 0,7 s szybciej od wersji seryjnej. Prędkość maksymalna zmodyfikowanego BMW 320d wynosi 235 km/h.

[ Dodano: Pią Wrz 05, 2008 16:24 ]
http://www.roadlook.pl/tu...-z-dieslem.html

To odnośnie E90. No i co? Przyrost mocy jednak spory.... Czyli się da.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [75] Czujniki cofania, gdzie jest sterownik
marsjaningn Rover serii 75, MG ZT 6 Wto Paź 01, 2013 12:11
MaReK
Brak nowych postów [R75 2000r.] gdzie jest i jak wygląda sterownik do pilota?
kurtz Rover serii 75, MG ZT 11 Pon Maj 08, 2017 08:23
kurtz
Brak nowych postów [r75]Sterownik silnika
sebol11 Rover serii 75, MG ZT 1 Pią Lip 18, 2014 11:34
sknerko
Brak nowych postów [r75] wymiana sterownik silnika
waldi02 Rover serii 75, MG ZT 0 Sob Maj 05, 2012 16:16
waldi02
Brak nowych postów [R75]Sterownik silnika benzyna 2.0 V6
pieter65 Rover serii 75, MG ZT 4 Sro Lut 19, 2014 17:55
pieter65



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink