Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Świeci check, auto dymi, obroty falują.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Świeci check, auto dymi, obroty falują.
Autor Wiadomość
Sacred 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 15
Skąd: Starogard Gdański



Wysłany: Pon Cze 23, 2008 23:02   [R620] Świeci check, auto dymi, obroty falują.
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Do dzisiaj wszystko było ok. Autko sprawowało się bez zarzutów. Postawiłem go przed domem i gdy otwierałem bramę wjazdową usłyszałem jakby weszło na wyższe obroty i silniczek zgasł. Wsiadłem odpaliłem, niby ok, ale przejechałem 200m zapaliła się kontrolka pompy wtryskowej, auto zaczęło nierówno chodzić (silne falowanie), i ponownie klapa. Ledwo dotoczyłem się do garażu. Wjechałem do środka, a gdy wyszedłem z auta zauważyłem niespotykanie dużo dymu. Czy te objawy wskazują że pompa wtryskowa została uszkodzona? Mam to auto od dwóch miesięcy i jeżdze tylko na dobrym paliwku, ale nie wiem jak było wcześciej .Za tydzień miałem plany na wakacje, a wygląda na to że samochód będzie musiał zostać w domku. Proszę o jakąś pomoc. Co może być przyczyną?Podejrzewacie najgorsze? Jaki jest koszt takiej pompy do 600ki? :beczy: Z góry dzieki za każdą sugestię
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 25, 2011 00:18, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Cze 23, 2008 23:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Cze 23, 2008 23:06   

http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#50
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Jary 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 274
Skąd: Toruń



Wysłany: Pon Cze 23, 2008 23:38   

Cytat:
....jaki jest koszt takiej pompy do 600ki?


Szukałem ostatnio, na Allegro od 400 do 700 PLN, ale u mnie obyło się bez wymiany, nastawnik dawki paliwa padł.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Wto Cze 24, 2008 00:21   

Sacred, 1 najważniejsze, sprawdź wiązkę wokół silnika szczególnie przy pompie, czyli porozłaczaj wszystkie kostki, przeczyść je, poszukaj czy któryś kabel nie jest oderwany lub przerwany i zepnij wszystko do kupy...
 
 
 
Sacred 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 15
Skąd: Starogard Gdański



Wysłany: Sro Cze 25, 2008 10:43   

sprawdź wiązkę wokół silnika szczególnie przy pompie


Rzeczywiście. Przy odpalonym silniku gdy dotykam wiązki przewodów idących przy silniku słyszę wyraźne różnice w pracy silnika. Autko szarpie, dławi, chwilami chodzi zupełnie równo. Podejrzewam że cała przyczyna może leżeć w tych felernych przewodach. Sam się za to nie zabieram. Umówiłem się z elektrykiem aby sprawdził, ewentualnie wymienił co potrzeba. Po oględzinach dam znać czy ta operacja zdała egzamin. A wiecie może czy jest możliwość wymiany całej wiązki na nową? Nie lubię półśrodków. Dzięki za wszystkie sugestie
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Sro Cze 25, 2008 10:52   

Sacred, Wiązki nowej raczej nie kupisz...
 
 
 
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Sro Cze 25, 2008 14:05   

Oczywiście że można wymienić wszystkie przewody, tylko po co? Kable używane przez rovera mają dużo dłuższą żywotność od takich sprzedawanych w sklepach elektrycznych. Sam będę szukał jakichś porządnych przewodów, i kostek roverowskich. Podejrzewam ze z tymi kostkami może być problem.
 
 
 
Sacred 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 15
Skąd: Starogard Gdański



Wysłany: Czw Cze 26, 2008 00:52   

pgrad napisał/a:
Kable używane przez rovera mają dużo dłuższą żywotność od takich sprzedawanych w sklepach elektrycznych


Być może mają dłuższą żywotność niż ze sklepu, ale przeglądając forum zauważyłem że 90 procent problemów (prawdopodobnie też mój) z silnikiem ma swoje źródło we wiązce elektrycznej. Co wskazuje że albo jest ona niedopracowana, albo na skutek upływu czasu coś się z nią dzieje niedobrego. Więc wymiana tego elementu na nowy powinna poskutkować oszczędzeniem masy nieprzewidzianych usterek. Takie jest moje zdanie. W poprzednich 6 autach różnych marek, których bylem posiadaczem nigdy nie zdarzyło mi bym miał jakieś większe problemy z elektryką. Wiadomo czasem zdarzały się usterki, ale drobne, jak brak światełek czy kierunków. Mam nadzieję że gdy już się uporam z tym elektrycznym problemem Roverek zacznie się rewanżować bezawaryjną pracą. W najbliższych 2 tygodniach mam zamiar zrobić jakieś 1800 km(Gdańsk - Zakopane - okolice). Mam nadzieję że nie będę żałował tego "szalonego pomysłu". Jak wrócę napisze dwa słowa, albo go pokocham albo znienawidzę ;) Pozdrawiam użytkowników marki Rover.

[ Dodano: Sro Lip 16, 2008 14:14 ]
Zgodnie z obietnicą wróciłem i mogę napisać że generalnie na autku nie zawiodłem się. Zrobiłem ponad 2000km z rodzinką 2+2 i sporym bagażem (z powrotem nawet większym- musiałem wziąć dodatkowo trochę skałek do akwarium-drobne 150kg:)). Autko pojechało i wróciło bez żadnych wakacyjnych"atrakcji". Moje zadowolenie byłoby absolutne gdyby nie jedna drobna rzecz, jednak aby o niej napisać zacznę nowy temat, aby nie mieszać.
 
 
kamilekz22 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 14
Skąd: Siemiatycze



Wysłany: Wto Wrz 23, 2008 08:45   

mogłys kolego napisać coś wiecej na temat naprawy. Widze ze mam podobny problem na samochod wydalem juz ok 2 tyski. wymienilem termostat sprzegło a teraz ta kontrolka slaba moc masakra.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Wrz 23, 2008 09:54   

kamilekz22, temat wiazki do pompy jest bardzo ale to bardzo znany. poszukaj na forum lub po prostu posprawdzaj wszystkie przewody idące do pompy wtryskowej (wyczysć, poizoluj itp.) No i sprawdź sobie błędy kompa, tak najszybciekj dowiesz sie co jest przyczyną świecenia kontrolki silnika.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Utrata mocy, falują obroty, szarpanie, check engine
Abaddon09 Rover serii 600, Honda Accord 12 Sro Mar 21, 2018 10:20
ROVER620Di
Brak nowych postów [R620] Check Engine, falujące obroty
czarek2208 Rover serii 600, Honda Accord 14 Czw Cze 18, 2009 20:30
czarek2208
Brak nowych postów [R620] Nie pali, smuga dymu, check engine, obroty
Galli Rover serii 600, Honda Accord 3 Pon Lip 12, 2010 15:43
tiruces
Brak nowych postów [R620] SPADAJĄ OBROTY! AUTO GAŚNIE!
POMÓŻCIE KOLEDZY
RAFAL321 Rover serii 600, Honda Accord 8 Pią Wrz 28, 2007 11:45
giewu
Brak nowych postów [R620] Auto nie wkręca sie na obroty bez pomocy sprzegła
Firq Rover serii 600, Honda Accord 5 Nie Mar 21, 2010 16:19
Firq



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink