Forum Klubu ROVERki.pl :: Rave poszukiwane silniki serii K z fabrycznym turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 23:08
Rave poszukiwane silniki serii K z fabrycznym turbo
Autor Wiadomość
sebeks 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 307



Wysłany: Czw Lis 13, 2008 21:06   Rave poszukiwane silniki serii K z fabrycznym turbo

Witam, poszukuję rave do UTURBIONEGO fabrycznie silnika serii K, potrzebny mi schemat połączeń wszystkich wężyków które normalnie idą do kolektora dolotowego, przydałby sie też stopień sprężania bez turbiny oraz ajkie jest doładowanie itd. z góry dzięki za pomoc.

AndrewS: poprawilem temat, watek przesuniety z forum klubowego
Ostatnio zmieniony przez AndrewS Czw Lis 13, 2008 23:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lis 13, 2008 21:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Kris 




Pomógł: 32 razy
Dołączył: 25 Cze 2001
Posty: 526
Skąd: Ostrołęka



Wysłany: Pią Lis 14, 2008 09:46   Re: Rave poszukiwane silniki serii K z fabrycznym turbo

sebeks napisał/a:
Witam, poszukuję rave do UTURBIONEGO fabrycznie silnika serii K, potrzebny mi schemat połączeń wszystkich wężyków które normalnie idą do kolektora dolotowego, przydałby sie też stopień sprężania bez turbiny oraz ajkie jest doładowanie itd. z góry dzięki za pomoc.

AndrewS: poprawilem temat, watek przesuniety z forum klubowego


A jest taki wogóle?
 
 
 
kostas 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 228
Skąd: Kłodzko

Rover 400

Wysłany: Pią Lis 14, 2008 09:59   

A w Tomcacie nie było turbiny?
_________________
Najlepszym dowodem na to, że w kosmosie istnieje inteligecja jest to, że się z nami nie kontaktują.
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pią Lis 14, 2008 10:01   

A w R75 nie bylo turbiny?
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Kris 




Pomógł: 32 razy
Dołączył: 25 Cze 2001
Posty: 526
Skąd: Ostrołęka



Wysłany: Pią Lis 14, 2008 10:05   

o maj gad,
ja o rave pytam....

co za ludzie.. ;) pytanie dotyczyło silnika? Czytajcie ze zrozumieniem :P
 
 
 
kostas 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 228
Skąd: Kłodzko

Rover 400

Wysłany: Pią Lis 14, 2008 10:12   

Ja sie nudze w pracy wiec mozesz podac mi numer seryjny silnika to Ci poszukam w rave:P
_________________
Najlepszym dowodem na to, że w kosmosie istnieje inteligecja jest to, że się z nami nie kontaktują.
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10885
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Lis 14, 2008 11:06   

Cytat:
A w Tomcacie nie było turbiny?

w tomkacie jest silnik serii T, a jeśli chodzi o uturbione K montowane w R75 to rave w tej kwestii milczy :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pią Lis 14, 2008 14:02   

sTERYD napisał/a:
jeśli chodzi o uturbione K montowane w R75 to rave w tej kwestii milczy

Bo tam sa calowe sruby,krysztalowe tloki a silnik jest bezuszczelkowy i sie kreci w druga strone.Pojedz do warsztatu jakiegos to Ci to samo powiedza :mrgreen:
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
sebeks 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 307



Wysłany: Wto Lis 18, 2008 19:46   

wiem ze jest wersja fabrycznie uturbiona 1,8, z tego co sie orientuje jest tez montowana w land-roverze, moze być i to rave, potzrebuję wiedzieć jak podłączyc wszystkie przewody podcisnienia itd, bo bede uturbiał 1,6, normalnie komp mierzy podcisnienie, co sie stanie jak dam turbine? za pewne zacznie szaleć bo bedzie nadcisnienie wiec chciałbym to jakość obejsć, to samo z podcisnieniem do serwa hamulców.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10885
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Lis 18, 2008 21:30   

RAVE do landków jest tutaj:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=27490 ale nie jestem pewny, czy tam jest coś o tych silnikach... :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
secio 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 387
Skąd: Ruda Śląska



Wysłany: Sob Lis 22, 2008 00:39   

Dla potomnych zostawiam info ;) .
Uturbiona wersja R75 jest uwzgledniona w Rave dla modeli po faceliftingu: "Rover_75_Workshop_Manual_for_Facelift_Models_2003_to_2006".

Pzdr,
Mariusz
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Silniki serii K] Filmik dokumentalny o K-Series
po angielsku + tłumaczenie
mpg Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 13 Sob Kwi 04, 2009 15:58
SeniorA
Brak nowych postów [silniki serii K] objawy hgf w waszych pojazdach
pietro Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Pon Cze 09, 2008 11:44
piter34
Brak nowych postów [Silniki serii K] Różnice pomiędzy 200 i 25 oraz 400 i 45.
jerzu Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 25 Wto Mar 26, 2013 16:37
polofix
Brak nowych postów [Silnik TI] TURBO z 620ti do innej serii 600, 400, czy 200
deim-s Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 21 Pią Lip 15, 2011 17:59
Konix
Brak nowych postów [ R all turbo ] Jak eksplatować samochód wyposażony w Turbo
SeevS Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 7 Nie Paź 11, 2009 13:23
szoso



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink