Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Zawór wysokiego ciśnienia
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Zawór wysokiego ciśnienia
Autor Wiadomość
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sob Sie 30, 2008 17:13   [R75] Zawór wysokiego ciśnienia
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001

Ostatnio dopadały mnie bardzo dziwne objawy. Auto gasło nie wiadomo dlaczego, w ogóle bez reguły żadnej. Albo odpalało a po kilku sek. gasło, po odłączeniu wtyczki na aku. paliwa chodził, ale nie równo. Tak w sumie z ciekawości wykręciłem nieszczęsny ZAWÓR REGULACJI WYSOKIEGO CIŚNIENIA PALIWA i wydmuchałem go. I.... bingo :mrgreen: znowu ten ***** się zapchał.
Więc wymieniam objawy jakie mogą wystąpić przy tym zaworze:

1.Odcina zapłon(gaśnie po przekroczeniu 2500-2700rpm.
2.Po przekręceniu kluczyka, w celu zgaszenia silnik chodzi 2-3 sek.
3.Ciężko odpala tzn. trzeba długo kręcić zanim odpali.
4.Silnik nierówno chodzi na wolnych obrotach.
5.W ogóle nie chce odpalić(padnięty całkiem zawór).
6.Gaśnie nie wiadomo kiedy i z jakiej przyczyny, bez żadnej reguły.
7.Traci moc, a po chwili gaśnie(chyba właśnie tak miał rolando, ja też)

No to by było chyba tyle, także dla wiedzy innych w przyszłości pisze jakie mogą wystąpić objawy i czym są spowodowane. :wink:
Ostatnio zmieniony przez apples Pon Cze 13, 2011 12:14, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sie 30, 2008 17:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
se7en86 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 357
Skąd: Siedlce



Wysłany: Wto Gru 16, 2008 22:14   

Mógłbyś jeszcze napisać gdzie ten zawór się znajduje ??
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sro Gru 17, 2008 14:20   

Po lewej stronie silnika pod kolektorem dolotowym, jest pompa Common Rail. Poziomo w niej ustawiony w stronę silnika jest zawór. Mniej więcej w tym miejscu co na zdjęciu. Przymocowany jest dwiema śrubami trox chyba 30 numer(nie jestem pewien).Wykręcasz go, kompresor i dmuchasz. Całego, we wszystkie dziurki jakie tylko posiada :lol:

Daje też drugie zdjęcie jak on wygląda.

A tu temat kolegi rolando: http://forum.roverki.eu/v...t=straci%B3+moc
 
 
 
Dziadek 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 957
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Sro Gru 17, 2008 20:59   

Rowan,jesteś wielki!Bardzo cenne informacje.Będę miał na ten zawór oko.
_________________
Sprawdzajka pisowni nie boli.
 
 
 
se7en86 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 357
Skąd: Siedlce



Wysłany: Sro Gru 17, 2008 22:40   

I już wszystko jasne :) Dzisiaj nie dałem rady tego wyczyścić ale wkrótce się za to wezmę. Pozdrawiam.
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Gru 18, 2008 16:17   

se7en86, cieszę się, że mogłem pomóc koledze. Gdybyś miał jeszcze jakieś pytania to dzwoń. A jak tam po czyszczeniu EGR? Poprawiła się moc?
 
 
 
se7en86 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 357
Skąd: Siedlce



Wysłany: Czw Gru 18, 2008 20:00   

Moc się poprawiła chyba ;) Rozłączyło mnie jak rozmawialiśmy, bo bateria mi padła :( Za zawory będę brał się po niedzieli, ale zrobią to mi mechanicy, bo boję się tego sam rozbierać. Rowan jesteś wielki :)
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Gru 18, 2008 20:19   

se7en86, bez przesady. Za 10 lat jak będę dobrym mechanikiem samochodowym, bo na taki kierunek się wybieram, mam nadzieję będę zasługiwał, żebyś się tak do mnie zwracał. :wink:
A narazie to jedynie możemy się wymieni posiadanymi wiadomościami.
 
 
 
se7en86 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 357
Skąd: Siedlce



Wysłany: Czw Gru 18, 2008 20:36   

No to życzę najlepszego i jak będziesz już miał swój warsztat i będę gdzieś blisko napewno wstąpię i oddam mój samochód na kanał ( a przy okazji coś tam się wypije za pomoc :) )
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Gru 18, 2008 21:23   

se7en86, nie ma sprawy, ale to jeszcze hu hu, pare latek jak nie lepiej :/ :wink:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Zawór wysokiego ciśnienia - czyszczenie
sogreg1 Rover serii 75, MG ZT 79 Pon Sie 27, 2018 21:44
SyntaX
Brak nowych postów [R75] pompa wysokiego cisnienia
grota10 Rover serii 75, MG ZT 14 Czw Lut 18, 2021 07:00
dawidd
Brak nowych postów [r75] Naprawa pompy wysokiego ciśnienia
szemet33 Rover serii 75, MG ZT 1 Sob Kwi 28, 2012 07:45
21matys
Brak nowych postów [R75] Demontaż/ uszczelnienie pompy wysokiego ciśnienia CR.
Jacek85 Rover serii 75, MG ZT 1 Czw Sty 15, 2015 08:41
AdaskoC
Brak nowych postów [R75] Wyciek paliwa przy pompie wysokiego ciśnienia
0L0 Rover serii 75, MG ZT 10 Czw Gru 15, 2022 15:04
0L0



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink