Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 200 '98 1.4si]Hamulce
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 200 '98 1.4si]Hamulce
Autor Wiadomość
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Czw Sty 29, 2009 14:48   [Rover 200 '98 1.4si]Hamulce

Panie i panowie mam problem. Zaczynam szukać tarcz+klocki przod i szczeki tyl. A w katalogach sajgon jak cholera...

Mam tarcze niewentylowane( i ubolewam nad tym) szukalem zaciskow od wentylowanych ale ciezko jak cholera.

Jakie powinny byc tarcze i klocki?? napisalem juz do epc i czekam na odpowiedz. U zimmermana pokazuje ze niby wentylowane :/

Dodam ze nie chce jakiegos chłamu :(
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 29, 2009 14:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Czw Sty 29, 2009 14:52   Re: [Rover 200 '98 1.4si]Hamulce

michone napisał/a:
Panie i panowie mam problem. Zaczynam szukać tarcz+klocki przod i szczeki tyl. A w katalogach sajgon jak cholera...

Mam tarcze niewentylowane( i ubolewam nad tym) szukalem zaciskow od wentylowanych ale ciezko jak cholera.

Jakie powinny byc tarcze i klocki?? napisalem juz do epc i czekam na odpowiedz. U zimmermana pokazuje ze niby wentylowane :/

Dodam ze nie chce jakiegos chłamu :(


to zapodaj ATE i bedzie po problemie :)
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Sty 29, 2009 14:57   

michone napisał/a:
Jakie powinny byc tarcze i klocki??

Nie rozumiem rozterki ;)

Jeżeli masz tarcze niewentylowane, to takie są w Twoim egzemplarzu i takich szukaj. :roll:
Jeżeli chcesz zmienić na wentylowane, to masz do zmiany zaciski.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Sty 29, 2009 15:11   

i jarzma :ok: Sam w takim przypadku próbowałbym przejśc na wentylowane ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Czw Sty 29, 2009 15:13   

piter34 napisał/a:
michone napisał/a:
Jakie powinny byc tarcze i klocki??

Nie rozumiem rozterki ;)

Jeżeli masz tarcze niewentylowane, to takie są w Twoim egzemplarzu i takich szukaj. :roll:
Jeżeli chcesz zmienić na wentylowane, to masz do zmiany zaciski.


gdyby jej nie bylo to bym nie pisal :)
zerknij na :
http://www.ebc24.pl/index...y=12704%2C12745

chodzi mi ze jest straszny sajgon z numeracja/modelami. Zadalem pytanie bo moze ktos wymienial i zna konkretne nr. Nie bede zamawial a pozniej odsylal.
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Ostatnio zmieniony przez michone Czw Sty 29, 2009 15:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Czw Sty 29, 2009 15:14   

Michone, przeglądnij sobie różne rodzaje tu, może dojdziesz co i jak :) :

http://www.tomateam.pl/sklep/index.php
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Sty 29, 2009 15:34   

michone napisał/a:
chodzi mi ze jest straszny sajgon z numeracja/modelami.

Porządeczek jest. Do Twojego podchodzi tarcza D851 niewentylowana na przód. :)
Wentylowana jest D850.

Piszę o tarczach "STANDARD".
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Sob Sty 31, 2009 16:15   

a ja mam inne pytanie czy mam wymieniac tarzce i klocki czy tylko klocki ?? ?
Bo zauwazylem ze tarcze maja rant a sa od nowosci a klocki juz mi sie koncza z przodu :beczy:
I nie wiem czy komple czy tylko klocki zapodac :bezradny:
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sob Sty 31, 2009 16:20   

BoloSr napisał/a:
a ja mam inne pytanie czy mam wymieniac tarzce i klocki czy tylko klocki ?? ?
Bo zauwazylem ze tarcze maja rant a sa od nowosci a klocki juz mi sie koncza z przodu :beczy:
I nie wiem czy komple czy tylko klocki zapodac :bezradny:
Zmierz grubość tarcz i sprawdź czy mieszczą się w dopuszczalnej normie. Rant można spiłować. Jeżeli powierzchnie są w miarę równe i grubość jest ok, nie ma bicia przy hamowaniu, to wystarczy klocki. Ale jak mówisz, że od nowości raczej nie zmieniane, to ja bym zmienił tarcze razem z klockami i do tego płyn - na pewno poczujesz dużą różnicę w jakości hamowania. Wszystko oczywiście zależy także od chęci pozbycia się gotówki ;) .
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Nie Lut 01, 2009 14:59   

thef napisał/a:
BoloSr napisał/a:
a ja mam inne pytanie czy mam wymieniac tarzce i klocki czy tylko klocki ?? ?
Bo zauwazylem ze tarcze maja rant a sa od nowosci a klocki juz mi sie koncza z przodu :beczy:
I nie wiem czy komple czy tylko klocki zapodac :bezradny:
Zmierz grubość tarcz i sprawdź czy mieszczą się w dopuszczalnej normie. Rant można spiłować. Jeżeli powierzchnie są w miarę równe i grubość jest ok, nie ma bicia przy hamowaniu, to wystarczy klocki. Ale jak mówisz, że od nowości raczej nie zmieniane, to ja bym zmienił tarcze razem z klockami i do tego płyn - na pewno poczujesz dużą różnicę w jakości hamowania. Wszystko oczywiście zależy także od chęci pozbycia się gotówki ;) .


no ten rancik to troche spory jest wiem ze tarcze sa w dobrym stanie bo napewno nie bija i nie maja dziwnych powierzchni . Ale neihccialbym zalozyc klockow i sie okaze ze zaraz tzra tarcze zmieniac bo juz bedzie malo miecha wiec sprawdze ich grubosc i pomysle bo w sumie 220 zeta to nie tak kwota, a co do plynu to bedzie zmieniany przy okazji robienia tylnych zasiskow :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 200/25/MG ZR] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sty 24, 2011 18:27
kasjopea
Brak nowych postów [ Rover 214 ] Twarde hamulce
krumciu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sob Kwi 06, 2013 16:51
krumciu
Brak nowych postów [rover 200] rozrzad i hamulce
kaszub88 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pon Maj 06, 2013 22:36
sTERYD
Brak nowych postów [rover 214] 96r. Hamulce piszczą i grzeją sie przednie koła
raiden25 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Wto Cze 03, 2008 07:44
Gość
Brak nowych postów [Rover 200 1.4 benzyna '01] Głosna praca silnika + hamulce
pitersonic Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Nie Lut 10, 2019 21:06
pitersonic



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink