Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 75 2,5 vs Rover 216 gti
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Rover 75 2,5 vs Rover 216 gti
Autor Wiadomość
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 19, 2009 13:34   

2.0V6 padło, zmienił na 2.5V6, którego nie sprawdził i teraz 2.5 padło :sad:
PS. Żukowaty, może to nie benzyna tylko on na oleju jeździ? :lol: :grin:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lut 19, 2009 13:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Rowan 




Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Lut 19, 2009 16:43   

Markzo, w 2.5 HGF był i coś jeszcze o ile pamiętam.
 
 
 
Zukowaty 




Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Czw Lut 19, 2009 17:38   

Rowan napisał/a:
Znowu??? Który to już raz robisz ten silnik? Bez kitu, ja bym go wymienił jeszcze raz.

Nie bede wymienial tylko kapitalka,podobne pieniadze.
Rowan napisał/a:
Markzo, w 2.5 HGF był i coś jeszcze o ile pamiętam.

Tylko HGF a przy tym te silniki sie smaza.
Markzo napisał/a:
2.0V6 padło, zmienił na 2.5V6, którego nie sprawdził i teraz 2.5 padło

A jak niby sprawdzisz silnik pod katem padniecia uszczelki pod glowica za 6 tys km? Jka w ogole chcial bys sprawdzic silnik poza autem?
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 19, 2009 18:15   

ja bym zdjąl miske, zmierzył kompresje ew. śiągnąl pokrywy zaworów. Zdawało mi się, że w któryms temacie pisałeś, że go nie sprawdzałeś bo miałbyć okej :neutral:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
damiwr 




Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 575
Skąd: Mińsk Mazowiecki



Wysłany: Czw Lut 19, 2009 20:12   

Dopiszę się do tematu bo coś mi zaświtało któregoś pięknego spotu na trasie w wawie stanęły 3 auta.

200 - 1.8 silniczek huberta
ZT - 2.0 dieselek marczka
75 - 20 benzynka moja

no i przez 100 metrów było tak ze 200 została ale po 500 było tak ze marko poleciał do przodu 200 za nim a ja zostałem :(

tylko ze 200 ma silnik 1.8 a 75 nie 2.5 więc ten film jakoś nie za bardzo oddaje mi prawdę :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Rowan 




Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Lut 19, 2009 20:13   

damiwr, czyli Marek CDTi Cię odstawił? :mrgreen:
 
 
 
damiwr 




Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 575
Skąd: Mińsk Mazowiecki



Wysłany: Czw Lut 19, 2009 20:26   

Rowan napisał/a:
damiwr, czyli Marek CDTi Cię odstawił? :mrgreen:


no nie ścigaliśmy się chyba miałem na początku pzewagę bo to automat sam biegi pomachał ale potem ja zostałem ale zaznaczam że chyba się : nie ścigaliśmy :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Zukowaty 




Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Czw Lut 19, 2009 22:10   

Markzo napisał/a:
ja bym zdjąl miske, zmierzył kompresje ew. śiągnąl pokrywy zaworów. Zdawało mi się, że w któryms temacie pisałeś, że go nie sprawdzałeś bo miałbyć okej

I co Ci da ze sciagniesz miske, kapy zaworowe i zmierzysz cisneinie. I tak nie przewidzisz ze za 6tys km Ci padnie uszczelka. Po to sie placi za silnik z gwarancja rozruchowa na papierze zeby odpalil i zebys mogl go sprawdzic po odpaleniu. Zrozum ze ja nim zrobilem 6tys km. Jasnowidzem nie jestem. Z reszta zasiegalem jezyka i przegrzanie to typowa usterka przy HGFie w KV6. A wiesz jak wyskalowany jest wskaznik temperatury?Pewnie nie a padl bys ze smiechu.

[ Dodano: Czw Lut 19, 2009 22:13 ]
Markzo napisał/a:
bo miałbyć okej

I byl. NIgdy Ci uszczelka nie padla pod glowica?
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 19, 2009 22:13   

Spokojnie no :wink: nie nie padła;) tylko wysrał sie caluśki silnik w fordzie :rotfl: jak jest wyskalowany??
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Rowan 




Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Lut 20, 2009 12:31   

Markzo, uwierz mi w R75 jest po prostu śmiesznie wyskalowany. Normalną temp. jak masz to pokazuje połowe skali. Ale jeśli Ci wzrośnie o 15* to też pokazuje połowę, dopiero jak zaczyna się gotować, to pokazuje, że temp. rośnie. Facet co miał K1.8 mi mówił w jaki sposob jego silnik się poszedł się .... . Po tym incydencie zmienił silnik i go sprzedał i kupił CDT :mrgreen:
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lut 20, 2009 13:25   

nie wiedziałem o tym dlatego pytam :cool: delikatnie rzecz ujmując, gorący temperament :lol:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Rowan 




Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Lut 20, 2009 13:26   

Markzo napisał/a:
gorący temperament

Fakt :razz:
Także z racji tego, że przymierzasz się do 75 to ostrzegamy od razu.
 
 
 
Zukowaty 




Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pią Lut 20, 2009 13:33   

Markzo napisał/a:
nie wiedziałem o tym dlatego pytam :cool: delikatnie rzecz ujmując, gorący temperament :lol:

No to sie ucz kolego :razz:
od 76 stopni do 115 stopni pokazuje caly czas połowe skali.
Wskazówka rusza się na 3/4 przy 117stopniach a przy 126 zapala się czerwona lampka. Jak widzisz od normalnej pozycji do OVERHEAT jest 11 stopni i uwierz mi ze nie jesteś w stanie zareagować jak nie pilnujesz cały czas. To trwa jakieś 4 do 5 sekund. Jak wracałem to włączyłem diagnostykę na zegarach cyfrowo żeby go nie usmażyć a i tak ciężko upilnować.. Teraz sobie założę dodatkowy czujnik temp i gdzieś koło kierownicy umieszczę zegar.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lut 20, 2009 13:59   

ucze sie pilnie i zbieram info :mrgreen: Zukowaty, może zamiast remontować V6....zeswapuj V8? :twisted: 2 garki więcej, prosty silnik zrobiony w myśl zasady " weź ten tasak i zrób z tego samolot" no i ten dźwięk :razz:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Zukowaty 




Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pią Lut 20, 2009 14:02   

tiaaa a
I skrzynia wzdłużnie, wał napędowy w tunelu (którego ja nie posiadam), inne zawieszenie tylne i przednie z reszta tez, most napędowy i takie tam pierdółki. Co mi tam. Jutro zaczynam przerabiac.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lut 20, 2009 15:50   

eee tam wzdłuznie...w XC90 zmieścili poprzecznie to Ty też dasz rade :twisted: :mrgreen:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Polskie Drogi vs. Rover 600 1:0[Rover 600 2,0 r.97]
krychu Offtopic 52 Sro Lut 13, 2008 13:20
Przemek_Docent
Brak nowych postów Mój MG Rover to nie Land Rover :P
na szczęście
jasiu87 Offtopic 4 Pon Maj 18, 2009 22:18
Gość
Brak nowych postów Rover 25
Gość Offtopic 3 Sob Wrz 15, 2007 22:43
MaReK
Brak nowych postów Rover RS
Gość Offtopic 15 Wto Wrz 18, 2007 21:28
Adrian355
Brak nowych postów Rover 200 MK I
jaro12 Offtopic 9 Pią Cze 11, 2010 12:49
sobrus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink