Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT] Sprzęgło lub cos ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT] Sprzęgło lub cos ?
Autor Wiadomość
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sro Lut 25, 2009 13:45   

Mówiłem już mnóstwo razy, że to gówno. Przekonaliście się, więc szukajcie kogoś kto założy wam BMW, lub sami róbcie.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lut 25, 2009 13:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Lut 25, 2009 14:52   

No gowno nie gowno, ale skoro ktos kto pracuje w regeneracji pomp hamulocywych/sprzeglowych itp. kilkanascie lat i twierdzi ze za pomoca przyzadow sprawdzil kompresje na pompce, powroty i w/g jego wiedzy nie cofa sie nic i nie przepuszcza to dlaczego mialbym mu nie wierzyc ;D ?

Mnie interesuje raczej odpowiedz czy moj problem moze sie wiazac ze zlym odpowietrzeniem, oraz czy odpowietrzanie w opisany wyzej sposob (jaki polecil mi ow Pan) przyniesie jakis rezultat ;D

A ze pompki to gowno, to mnie nie musisz przekonywac - wiem ;D
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
szamanpl 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 83
Skąd: j-w



Wysłany: Sro Lut 25, 2009 15:14   

Gdzieś czytałem,że prawidłowo działająca pompka powinna się sama odpowietrzać w czasie wciskania i wyciskania sprzęgła,więc te resztki powietrza powinna usunąć sama,ale nie wiem czy tak jest napewno-Rowan co ty na to?
myślę,że nowe oringi mogły zmienić opory,ciśnienie i pompka może sobie nie radzić pomimo że jest sucha
Grape z forum wystawiła na allegro nową w rozsądnej cenie :ok:
_________________
sprzedany
Ostatnio zmieniony przez szamanpl Sro Lut 25, 2009 15:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Lut 25, 2009 15:16   

MaReK, a może pojedź do pana, niech Ci sam odpowietrzy, a jak nie to niech odda kaskę. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
henryk 



Pomógł: 74 razy
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Lut 25, 2009 16:26   

MaReK'u (pamiętaj, że teoretykiem jestem) wydaje mi się, że trzeba odpowietrzać - cisnąć pedałem sprzęgła przy otwartym zaworze odpowietrzającym. Czyli potrzebne dwie osoby. Bo tak to raczej przepychasz powietrze z jednego miejsca w drugie - gdzie przy zakręconym zaworze ucieknie?
Po rzeźbie, kolega odpowietrzając:
- odkręcił zawór
- nałożył na zawór wężyk, wkładając go do zbiorniczka z płynem - tego akurat w ten sposób nie możesz zrobić
- pompował pedałem
MaReK napisał/a:
Nie ma wyciekow...
a sprawdzałeś czy nie ma wycieków przy wysprzęgliku? U mnie płyn wyciekał i tu i tam.
_________________
Pozdrawiam, Henryk
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sro Lut 25, 2009 18:04   

Generalnie z opisu MaRkA wynika, że dobrze odpowietrzał. Co do samoodpowietrzania. To w tym przypadku on w sumie nie występuje, ponieważ powietrze nie ma gdzie uciec, bo zawsze ucieka do góry, a tutaj nie ma gdzie i zostaje gdzieś. Ja bym radził pojeździć jeszsze z dzień, dwa i odpowietrzyć wtedy. Ale moim zdaniem i tak pompa uwalona do wymiany.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Lut 27, 2009 00:11   

No dzisiaj sie poprawilo samo.
Podejrzewam, ze ja i tak dzgne ten projekt z pompka od BMW ale zrobie go przy pomocy fachowcow od przewodow i pompek;) Jesli to sie uda, to bede mogl sie umowic z tymi ludzmi i beda robic mi wiecej takich rzeczy... potem moge po kosztach odsprzedac zainteresowanym ;)

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Lut 27, 2009 07:46   

MaReK, biznesik chcesz kręcić? ;>
Wiesz w Polsce coraz więcej jest R75, mógłbyś się czasami "kokosów" dorobić na tym :mrgreen: :hurra: :rotfl3:
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Lut 27, 2009 11:37   

Szczerze, to myslalem o tym. Zrobic pompke od zera i zaczac ja sprzedawac. Najdrozszy bedzie projekt i prototyp. A potem jakosby to szlo, ale mam za malo wiedzy na temat produkcji czegokolwiek :)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Lut 27, 2009 11:53   

MaReK napisał/a:
ale mam za malo wiedzy na temat produkcji czegokolwiek :)

No nie bądź taki skromny. ;)
Wiedzę na temat produkcji doskonałych dowcipów telefonicznych masz olbrzymią! ;) :D
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Lut 27, 2009 13:12   

Ale to sa wszystki "wirtualne" twory, a nie ma nic co mozna dotknac, pomacac itp. ;)
Chyba ze uboczne produkty robione na uboczu ;)

Poza tym moje dowcipy nie sa doskonale ;)

A wracajac do tematu. Wczoraj wieczorem i dzisiaj rano sprzeglo sie unormowalo.
Nie jest to jeszcze ameryka w pelnym wydaniu, ale jest lepiej niz bylo dwa dni temu.

A moze da sie jakos naprawic ten zawor przez ktory wraca plyn?
No bo co tu jeszcze innego moze padac w tej pompce?
Podobno tlok sie nie wyciera bo nie dotyka do scianek.

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Lut 27, 2009 13:20   

MaReK, jakby nie dotykał, to jakby niby miał trzymać ciśnienie? Faktem jest to, że płyn może przepływać przez ten zawór zwrotny, ale on jest już całkiem moim zdanie zrobiony na "nieporozumienie" jest gumowy z metalową "nóżką", po jakimś czasie guma się obleży, a nóżka się spiera niżej i pod gumą przepływa płyn.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Lut 27, 2009 13:26   

Ma ktos foto jakies w makro najlepiej jak to tam w srodku wyglada?
Dopoki nie bede mial w reku pompki zyje w niewiedzy ;D
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Lut 27, 2009 17:12   

Jak wpadnę do warsztatu w najbliższym czasie, to zobaczę czy to gówno już w śmieci poszło, czy leży na półce, jeśli leży to fotki będą.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Sprzęgło
se7en86 Rover serii 75, MG ZT 38 Wto Lut 12, 2013 09:55
Boncky
Brak nowych postów [R75] 2.0 V6 Sprzęgło
Ozi546 Rover serii 75, MG ZT 4 Sro Mar 28, 2018 13:56
karol77787
Brak nowych postów [r75] sprzęgło z 1.8t do v6
aimp12 Rover serii 75, MG ZT 1 Sob Sty 21, 2017 17:09
dzelo23
Brak nowych postów [R75] Sprzęgło
kgorzalka Rover serii 75, MG ZT 2 Wto Lip 23, 2013 11:07
koci_flak
Brak nowych postów [75] Sprzęgło
dario1282 Rover serii 75, MG ZT 13 Pią Paź 23, 2015 21:36
longer86



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink