Forum Klubu ROVERki.pl :: 1,6 16v + turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
1,6 16v + turbo
Autor Wiadomość
salam 



Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 103
Skąd: Łask



Wysłany: Pon Kwi 20, 2009 01:16   

tu taj macie filmik na którym jest roverek 1,6L 16V + TURBO !! ! :twisted:
http://www.youtube.com/watch?v=66vdESbE-0M
ale z takiej zabawy wychodzą tylko najlepsi :grin: :grin:
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Kwi 20, 2009 01:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
mielony22 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 178
Skąd: kolno



Wysłany: Pon Kwi 20, 2009 08:47   

wow!!!ze tak powiem!!!ostra jazda!!!
_________________
http://www.i-gagnant-barr...elony22&lang=pl
 
 
greg_szczytno 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 277
Skąd: Szczytno

Rover 400

Wysłany: Pon Kwi 20, 2009 12:29   

Ciekawe kto mu dorabiał maskę :P
_________________
Pozdrawiam
Szczytno warmia - mazury
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Kwi 20, 2009 14:33   

coś duża ta sprężarka do tej pojemności...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
sebeks 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 307



Wysłany: Pon Kwi 20, 2009 21:34   

no garrett przyszedł, wycieków nie ma, suchy, łopaty proste, lecz ma luz na wirniku, wzdłuż osi nie ma, jest promieniowy, wiem że jakiś ma być, teraz tylko pytanie jaki, zna ktoś jakąś stronę z danymi luzów turbin garretta lub podobnych? wolę dmuchać na zimne i w razie W najpierw zrobić przegląd turbiny nim ją założę, po za tym chyba mnie czeka spawanie całego kolektora wydechowego, a miałem nadzieję ze 4-2-1 z rovera wystarczy :neutral:
 
 
hoosar 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 71
Skąd: Zielonka



Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 17:07   

Moze cos wyrzeźbisz z kolektorów od poloneza (bardzo krótkie 4-1):
http://moto.allegro.pl/it..._1_4_rover.html

Ewentualnie od R25/45:
http://moto.allegro.pl/it...25_1_4_16v.html
_________________
był R400 1.4 16V Nightfire Red
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3632
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 19:45   

ten od poldka to ciężki zeliwniak, raczej marne szanse, ze da sie cos z niego zrobic
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 20:17   

jaką garrett-ę masz zamiar zapodać?

Kolektor z Poldasa faktycznie "kloc" żeliwny ale chyba w miarę rozsądny ze względu na długość kanałów
 
 
sebeks 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 307



Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 23:28   

Dokladnie model mogę jutro podać bo zapomniałem spisać a teraz w akademiku siedze, to jest z golfa bodaj 4 tdi

co do kolektora mam tego zeliwnego kloca obecne zalożonego, ale to jest ciężkie jak cholera, mam jeszcze inny kolektor 4-2 i reszty narazie brak, cały problem polega na tym że skręcanie z resza układu wychodzi idealnie nad łapą silnika (ja mam silnik rzedowo wrzucony - dla tych co nie czytali całego topica) no i musiałbym z turbiną uciekać w stronę skrzyni bo sie nad łapą bedzie problem zmieścić, a wtedy tracę na temperaturze spalin i ich prędkości :/

aha , jutro turbina idzie na sprawdzenie pod względem max ciśnienia jake moze wytworzyc, szczelnosci, luzów itd, taka imprezka 50zł :/

[ Dodano: Nie Wrz 20, 2009 20:42 ]
ehh dawno mnie tu nie bylo, narazie muszę się powstrzymać z projektem turbo z powodu innych wydatków jakie mi się przytrafiły, co do turbiny Garrett gt15, po sprawdzeniu okazało się ze jakieś 20 tysi i będzie do roboty, luzy nie sa tragiczne ale okazało sie że zaczyna popuszczac olej :???: narazie odpuszczam przegląd i wogóle przystopuję, odłożę kasę i będę to robił od strzału, turbina pójdzie do regeneracji bo nie będę jej wyciągał za 20k km bo to nie ma sensu, w miedzy czasie intercooler musze kupić i chłodnice oleju

póki skończyłem przednie zawiesznie, jak na tarpana muszę powiedziec że prowadzi się jakby szedł na kleju, tylko dupa mi podskakuje bo jeszcze jest stary układ zawieszenia, sie zrobi :grin: póki co zabieram się za klimę, a właściwie jakoś muszę ją upchać pod deską na co już miejsca nie ma :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Dla fanów Turbo i Blow Off
roiven Tuning mechaniczny 9 Sro Mar 28, 2012 12:07
dobryziom
Brak nowych postów [MG ZR] VVC na 2.0 turbo
jrdarus1 Tuning mechaniczny 206 Sob Maj 17, 2014 13:12
karole36qp
Brak nowych postów MG ZR 160 turbo kit
zbrojak Tuning mechaniczny 69 Pon Wrz 29, 2008 11:13
kamil_luczak
Brak nowych postów E turbo
Jak, gdzie, za ile?
KRYS Tuning mechaniczny 4 Sro Gru 12, 2007 09:52
zbrojak
Brak nowych postów [R 45 1.8] Turbo od R 75 1.8T ??
RembelKing Tuning mechaniczny 22 Sob Paź 23, 2010 02:44
desperado67



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink