Forum Klubu ROVERki.pl :: [Honda Accord] Problem z mocą
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Honda Accord] Problem z mocą
Autor Wiadomość
przemoczeladz 



Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 2
Skąd: Czeladź



Wysłany: Czw Wrz 17, 2009 11:02   [Honda Accord] Problem z mocą
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

witam pytałem o to juz na forum hondy jednak skierowano mnie tutaj, gdyż podobno te auta posiadają na rynku polskim silnik z rovera (honda accord 2.0i TD 98r.)
mam problem gdyż auto nie ma mocy podczas jazdy a takze bardzo wolno dochodzi do 3000 obrotów z góry dziekuje za pomoc
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 06, 2011 21:37, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Wrz 17, 2009 11:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Czw Wrz 17, 2009 11:09   

hej
odepnij przepływomierz i zobacz wtedy. Niestety bardzo częsta usterka.
Możesz mieć również dziurę w wężach od intercoolera.

aha silnik masz SDi, TDI są w VW
 
 
 
Mariusz418 




Pomógł: 33 razy
Dołączył: 26 Gru 2004
Posty: 371
Skąd: Warszawa,



Wysłany: Czw Wrz 17, 2009 11:09   

witam

stawim na przepływomierz TOMA TIM ma w dobrej cenie .zdejmij wtyczke z przeplywki i zobacz jak jezdzi najprostrza forma sprawdzenia


pozdrawiam
 
 
przemoczeladz 



Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 2
Skąd: Czeladź



Wysłany: Czw Wrz 17, 2009 11:19   

no wlasnie zapomnialem dodac ze przeplywomierz był wymieniany teraz ogolnie komputer wykjazuje błąd 81
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Wrz 17, 2009 11:31   

81 .... czujnik podniesienia igły w pierwszym wtryskiwaczu .... sprawdź kostkę od pierwszego wtrysku .. ona jest obok pompy wtryskowej i przy okazji sprawdź też wiązkę i kostkę od samej pompy wtryskowej. Czy swieci Ci sie kontrolka silnika ?? Przy tym błędzie powinna :ok:

Cytat:
aha silnik masz SDi, TDI są w VW

Honda Accord z roverkowym silnikiem była oznaczana jako TDi :ok: ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
SviRu 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 102
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Wrz 17, 2009 13:24   

Mam ten sam problem. Przejrzalem cale forum i w sumie nie znalazlem ani jednego tematu - brak mocy w R600 - ktory konczy się happy endem.

Czy naprawde nikomu nie udało się odzyskać utraconej mocy? To jest auto wszystko powinno być do naprawienia w sumie. Ehh.

Czesc przypadkow to peknieta rura od intercoolera - to jednak nie jest problem. Wymiana i po sprawie. Co kiedy przewody sa cale...
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Wrz 17, 2009 13:32   

SviRu napisał/a:
Przejrzalem cale forum i w sumie nie znalazlem ani jednego tematu - brak mocy w R600 - ktory konczy się happy endem.

możesz podać linki :mrg:

SviRu napisał/a:
Co kiedy przewody sa cale...

przepływomierz, kąt wtrysku, zawór upustowy turbiny, sama turbina, dziura w intercoolerze, nieszczelny zawór EGR ... był też przypadek zatkanego dolotu powietrza do filtra .... przejrzyj kolejno ww. elementy a przyczyna pewnie się znajdzie ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
bob1987 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 88
Skąd: Mielec



Wysłany: Czw Wrz 17, 2009 13:49   

Ja tez się "chyba" borykam z tym problemem... Jak dla mnie auto słabo przyspieszało. Po wymianie rury górnej od IC (była rozerwana i poprzedni właściciel naprawiał ją domowym sposobem) było troszeczkę lepiej (po tym zabiegu 60-100 na IV biegu powtarzalne 10,5sek...) po zmianie położenia rury doprowadzającej powietrze do puszki filtra + filtr znów delikatna poprawa, wymiana opasek zaciskowych na wszystkich wężach też odrobinkę poprawiła dynamikę. Zaślepienie egr - brak różnicy w dynamice. Najbardziej jednak pomogło czyszczenie kolektora dolotowego z nagaru + wymiana uszczelek (najpierw tej części nad pokrywą zaworów - później całego) po obu etapach byłem mile zaskoczony i teraz mam ok 9.1 - 9.5 sek 60-100 + bardzo ładną elastyczność na biegu V (spokojnie i równiutko mogę przyspieszać od ok 1200obr tj 60km/h bez redukcji z 5cioma os na pokładzie) jednak nadal nie ma tego kopnięcia przy 2000obr na żadnym biegu....
 
 
SviRu 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 102
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Wrz 17, 2009 14:09   

Nie pozostaje mi nic innego jak posprawdzac to z listy wszystko :) . Zawsze kupie auto, w ktorym jest cos do zrobienia ;)

Jak juz znajde przyczyne... :rotfl: :twisted: :twisted:
 
 
bob1987 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 88
Skąd: Mielec



Wysłany: Czw Wrz 17, 2009 14:16   

Jak znajdziesz chwilkę czasu to postaraj się pomiarkować ile Twoje autko potrzebuje na rozpędzenie od 60-100 na IV biegu (bo pomiar 0-100 łatwo jest zepsuć) to da pewien zarys ile tych koników faktycznie uciekło.

Powodzenia w poszukiwaniach :)
 
 
SviRu 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 102
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Wrz 17, 2009 15:07   

Wczoraj od 0-100 mialo okolo 20 sek :)

We Wro jest aso rovea i maja kompy do niego... niestety podpiecie to 250zl. No ale moze warto bedize tam pojechac jesli moje dzialania nie przyniosa efektu to za 2 tyg tam sie pojawie.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Wrz 17, 2009 15:43   

SviRu napisał/a:
We Wro jest aso rovea

Jeśli mówisz o "tej" firmie ...a sądzac po cenie za podpięcie to o "tej" :lol: to ... poczytaj komentarze na stronie klubowej ;)

aso ... :hahaha: :hahaha: :hahaha:

Za 250PLN to dojedziesz do PHJOWI, podepniesz się do kompa, wrócisz i jeszcze opijesz udaną naprawę ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
SviRu 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 102
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Wrz 17, 2009 16:07   

Dobrze wiedziec ;) . Niby tylko oni we Wro maja ten komp do rovera. Naczytalem sie ze tylko tym kompem mozna zczytac wszystkie dane ;) A co do badania na kompie to zapytam w takim razie ;)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Wrz 17, 2009 23:09   

SviRu napisał/a:
Niby tylko oni we Wro maja ten komp do rovera. Naczytalem sie ze tylko tym kompem mozna zczytac wszystkie dane

Sam komp nic nie odczyta ;) Trzeba jeszcze go obsłużyć a później odczyty zinterpretować prawidłowo ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
SviRu 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 102
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Wrz 17, 2009 23:48   

Panowie sprawdzilem dzis egr - zaslepilem go przy ssacym - bez wiekszej roznicy - zastanawiam sie czy on u mnie nie jest juz zaslepiony...

Kolejna sprawa - tam gdzie sa chyba wtryskiwacze - z przodu sinika sa takie gumowe wezyki co lacza je wszystkie - z jednego leci paliwo - sa na maxa sparciale. Czy to moze być przyczyną usterki??

Co do kompa to juz działam w sprawie diagnozy ;) Kawałek się przejadę.

Dodam, że na 4 biegu od 60-100 mam 10 sek
nie wiem czy to duzo czy malo nie moge sie dokopac info.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10891
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Wrz 18, 2009 00:46   

SviRu napisał/a:
tam gdzie sa chyba wtryskiwacze - z przodu sinika sa takie gumowe wezyki co lacza je wszystkie - z jednego leci paliwo - sa na maxa sparciale. Czy to moze być przyczyną usterki??

to jest przelew z wtryskiwaczy (paliwo, które się nie zmieści przez iglicę wraca do zbiornika). Z mocą ma to niewiele wspólnego jednakowoż paliwo za które płacisz rozlewa się po asfalcie ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
mcteusz 



Pomógł: 28 razy
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysokie Mazowieckie



Wysłany: Pią Wrz 18, 2009 07:48   

sTERYD napisał/a:
Z mocą ma to niewiele wspólnego jednakowoż paliwo za które płacisz rozlewa się po asfalcie ;)

Wydaje mi się, że układ się może przez to "z deka" zapowietrzać... Zdrowia na pewno popękane wężyki przelewowe nie dodają, więc trzeba wymienić, bo koszt śmieszny. A z resztą tak jak sTERYD orzekł- szkoda paliwa- kryzys jest.... :wink:
_________________
Hasła są jak majtki. Nie zostawiaj ich w miejscu, w którym inni mogą je zobaczyć, zmieniaj je regularnie ...i lepiej nikomu nie pożyczaj.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Wrz 18, 2009 10:02   

sTERYD napisał/a:
Z mocą ma to niewiele wspólnego jednakowoż paliwo za które płacisz rozlewa się po asfalcie

Dokładnie ... podczas jazdy nie odczujesz, podczas tankowania już tak ;) Polecam weżyki firmy FAGUMIT ... wcześniej miałem jakieś włoskie badziewie w oplocie i rozleciało się po kilku km od temperatury a w teorii miało być odporne na "fsystko" ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
SviRu 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 102
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pią Wrz 18, 2009 14:41   

Przewodziki wymienone teraz mam szarpanie na jalowym ;) szarpie silnikiem tka jakby praca jego byla przerywana. Sprawdze w domu wiazke od pompy. Jak uda mi sie to wyeliminowac to autko bedzie chodzilo jak zloto :) Mam nadzieje, ze to to bo inaczej bedzie rozpacz ;)
 
 
mazda11 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 101
Skąd: Augustów/okolice



Wysłany: Pon Wrz 21, 2009 17:16   

SviRu, i jak problem rozwiązany????? ja również mam problem z Rover'kiem tzn. Gdy silnik jest zimny wszystko piknie chodzi, równiutko. gdy tylko się rozgrzeje falują obroty między 700 a 1000. Niewiem co to może być. jutro sprawdzę kostkę koło pompy i miejmy nadzieje że to ona zawinia. jeśli macie jakieś sugestie co do problemu to bardzo proszę o pomoc.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Honda Accord] Problem z silnikiem
frodo_1981 Rover serii 600, Honda Accord 13 Pon Mar 22, 2010 15:53
terek_4
Brak nowych postów [Honda Accord] problem po nagrzaniu
taynot4fun Rover serii 600, Honda Accord 3 Pon Cze 06, 2016 09:18
natsu9
Brak nowych postów [Honda Accord] Problem z hamulcami
Gość Rover serii 600, Honda Accord 11 Sro Lip 16, 2008 23:00
herc
Brak nowych postów [Honda Accord] Problem ze sprzęgłem
zyzio Rover serii 600, Honda Accord 2 Czw Lip 12, 2007 19:19
zyzio
Brak nowych postów [Honda Accord] Problem z obrotami
Skorpion81 Rover serii 600, Honda Accord 31 Nie Sty 27, 2013 17:09
szoso



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink