Forum Klubu ROVERki.pl :: [rover 220 SDi 97r] problem - układ chłodzenia
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 14:42
[rover 220 SDi 97r] problem - układ chłodzenia
Autor Wiadomość
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Nie Sty 17, 2010 23:52   

ee bo angole tak wymyślili a oni dziwni są
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 17, 2010 23:52   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 18, 2010 08:28   

goliat napisał/a:
ale skoro to jest turbo to dlaczego nie ma przy tym symbolu "T"

zrozum, marka Rover po prostu nie korzystała z tego typu oznaczeń
są D, SD i SDi, wszystkie mają Turbo a ten ostatni ma także Intercooler
ty masz silnik 2,0 a nie 1,9 a TD to oznaczenie używane np. w VW, Volvo
 
 
goliat 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 84
Skąd: Anglia southampton



Wysłany: Pon Sty 18, 2010 18:49   

aaa no nie wiedziałem,dzieki chłopaki
Mam jeszcze jedno małe pytanie tylko nie wiem czy mam otwierac nowego posta czy nie , bo pytanie z innej beczki.
Nie przeszedł mi przegladu ze wzgledu na nieprawidłowe spaliny
-gdzie mam szukac usterki??
_________________
Veni, vidi, vici.
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 18, 2010 19:15   

goliat napisał/a:
Nie przeszedł mi przegladu ze wzgledu na nieprawidłowe spaliny
-gdzie mam szukac usterki??

może katalizator ktoś wyciął
egr? hmm
 
 
goliat 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 84
Skąd: Anglia southampton



Wysłany: Pon Sty 18, 2010 19:24   

No w warsztacie nie był od czasu kiedy go kupiłem
kupiłem auto od angielki z rok temu i mało prawdopodobne zeby jej kata wycieli bo przeglad miałem swierzy przy kupnie a po przegladzie mowiła ze w warsztacie nigdy auto nie stało (juz z nia przeprowadzałem mały wywiadzik)
A co powiecie na wtryski lub pompe??
Tam przy pampie sa jakies regulatory moze trzeba tym pogrzebac ? :bezradny:
Ostatnio zmieniony przez goliat Pon Sty 18, 2010 20:15, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sty 18, 2010 21:45   

goliat, Nie moge sobie przypomniec co to Angole robili, jak mieli te problemy bo jest to dosc popularny problem z R 220 Diesel w UK i bylo na ich forum.

Jak dobrze pamietam, lali nowy olej i kupowali te dodatki do paliwa i to pomagało.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
goliat 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 84
Skąd: Anglia southampton



Wysłany: Pon Sty 18, 2010 22:10   

Remi55 napisał/a:
Jak dobrze pamietam, lali nowy olej i kupowali te dodatki do paliwa i to pomagało.


To samo mi proponowali na przegladzie-do pełnego ropa baku kazalij mi wlac jakies 3 setki jakiegos taniego płynu z cepeenu.
kazali mi do nich wrócić jak wszystko wyjezdze,ale to olałem

myslałem ze to jakis problem mechaniczny

Jutro wypróbuje ten sposób
_________________
Veni, vidi, vici.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sty 18, 2010 22:20   

goliat, To nie jest problem mechaniczny. Moze masz pompe podkrecona i zaslepiony EGr lub wywalony kat.


Ja wiem ze jeden gosc nawet nic nie robił wyjeździł paliwo i potem zatankował najdroższa ropę na SHell czy jakoś tak i przeszedł test :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
goliat 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 84
Skąd: Anglia southampton



Wysłany: Pon Sty 18, 2010 22:36   

no w Anglij ropa raczej jest dobra,jeszcze nie słyszałem zeby ktos miał jakie kolwiek problemy z paliwem
Remi55 napisał/a:
Moze masz pompe podkrecona i zaslepiony EGr

a z ta pompa to jak to jest,po co tam az tyle sróbek do regulacji??
macie jakies schematy?? albo znacie jakies triki zeby auto jeszcze mniej paliło??
_________________
Veni, vidi, vici.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 200/25/MG ZR] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sty 24, 2011 18:27
kasjopea
Brak nowych postów [MG ZR] Układ chłodzenia - problem
Roger87 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Nie Lis 12, 2017 19:44
Roger87
Brak nowych postów [Rover 214si] układ chłodzenia
bajon11 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sro Maj 30, 2012 20:49
brkzzz
Brak nowych postów [Rover 200 1,4 16V '99]Tylna wycieraczka i układ chłodzenia
boosterr Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Nie Maj 10, 2009 22:19
sTERYD
Brak nowych postów [214] Układ chłodzenia
iruken Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Sob Paź 17, 2015 21:12
rafii9



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink