Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Błędy po diagnostyce - prośba o wytłumaczenie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Błędy po diagnostyce - prośba o wytłumaczenie
Autor Wiadomość
RHL 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 55
Skąd: Jastrzębie Zdrój



Wysłany: Pon Mar 01, 2010 22:52   [R75] Błędy po diagnostyce - prośba o wytłumaczenie
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam!

Dzis byłem na diagnostyce mojego Roverka i wyszlo 10 usterek, chciałbym prosic o wytlumaczenie, ktore sa grozniejsze, jak je naprawiac. Diagnostka robiona Bosch KTS 550.

4704 Cisnienie wtrysku wstępnego - kontrola. Utrzymywane cisnienie robocze.
1152 Sterowanie wentylatorem chłodnicy. Przerwa
7717 Czujnik połozenia wału korbowego
12304 Sygnał P/N w EGS/wyłącznik sprzęgła. Sygnał niezrozumiały
544 Czujnik połozenia pedału 2. Sygnał niezrozumiały
7680 CAN - wiadomości
4496 Kontrola ciśnienia w magistrali. Nieszczelność
4693 Czujnik cisnienia wtrysku wstępnego. Za wysoki sygnał
13573 Sterowanie czasem grzania. Awaria sterownika żarzenia
272 Czujnikl temperatury powietrza zasysanego. Za wysoki sygnał
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lis 30, 2010 00:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 01, 2010 22:52   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Mar 01, 2010 22:57   

1152 Sterowanie wentylatorem chłodnicy. Przerwa - szczotki lub rezystor
7717 Czujnik położenia wału korbowego - walnięty czujnik
544 Czujnik położenia pedału 2. Sygnał niezrozumiały - czujnik przy pedale sprzęgła. odpowiada również za tempomat.
13573 Sterowanie czasem grzania. Awaria sterownika żarzenia - Świece żarowe walnięte. Nie sterownik. W r75 tak pokazuje.
272 Czujnikl temperatury powietrza zasysanego. Za wysoki sygnał - czujnik na wężu od intercoolera, a jeżeli nie masz to koło przepływomierza gdzieś jest.

Samochód generalnie nie jeździ?
 
 
RHL 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 55
Skąd: Jastrzębie Zdrój



Wysłany: Pon Mar 01, 2010 23:03   

Samochód własnie jezdzi. Mam problem z obrotami przy hamowaniu wciskam sprzeglo i hamuje to obroty bardzo nisko spadaja i za moment wracaja do standardu. Natomiast przy rozpedzaniu zawisaja na moment przezco auo szarpie. Wydaje mi sie rowniez ze jest troche mułowaty jak na te 116 koni, pozno reaguje na pedal gazu
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Mar 01, 2010 23:05   

To mamy to samo i nikt nie znalazł na to odpowiedzi. Ja podejrzewam że jest to coś z podciśnieniem. Są 2 tematy o tym na forum.

272 Czujnikl temperatury powietrza zasysanego. - może być przepływomierz, ale nie jestem pewien

Tempomat działa?
 
 
RHL 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 55
Skąd: Jastrzębie Zdrój



Wysłany: Pon Mar 01, 2010 23:07   

Nie mam tempomatu
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Pon Mar 01, 2010 23:08   

Panowie, ja się jutro wybieram na diagnostykę profilaktycznie, bo mechanicy podejrzewają ze takie małe szarpniecie przy 3 tys to nieszczelność dolotu, ale postanowiłem najpierw na kompa pojechać. Jednak jak widze ile bledow wyszlo, to troche się boję, bo mam woz w pelni sprawny i jak pojade, ze mi 100 bledow wywali. Moze lepiej niewywlywac wilka z lasu?
Ostatnio zmieniony przez hvil Pon Mar 01, 2010 23:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Mar 01, 2010 23:16   

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=51949

[ Dodano: Pon Mar 01, 2010 23:11 ]
U mnie były trzy.
Czujnik pedału sprzęgła - tempomat padł, sterowanie czasem grzania - świece żarowe padły i wentylator -rezystor padł. :wink:

[ Dodano: Pon Mar 01, 2010 23:16 ]
http://forum.roverki.eu/v...dczas+hamowania
 
 
mapis79 



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 51
Skąd: kąty



Wysłany: Pon Mar 01, 2010 23:37   

Ja też muszę sie wybrać na diagnostyke ponieważ podejrzewam że wtrysk mi któryś leje?

[ Dodano: Pon Mar 01, 2010 23:36 ]
Tak w zasadzie to muszę sie zaopatrzyć w program i sam sobie diagnozować mam program od bmw ale nie mogę sie połączyć.
 
 
Mortal 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 60
Skąd: Śrem / pod Poznaniem

Rover 200

Wysłany: Pon Mar 01, 2010 23:45   

mapis79 napisał/a:
muszę sie zaopatrzyć w program i sam sobie diagnozować


niestety z tym nie będzie łatwo - chyba że kupisz KTS lub T4 - inne sprzęty niestety albo nie współpracują, albo tylko błędy z silnika czytają
 
 
 
nnneeeooo 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 59
Skąd: kalisz



Wysłany: Pon Mar 01, 2010 23:51   

A może ktoś podać nazwe programu którym możemy się połączyć we własnym zakresie z komputerem w samochodzie? A także czy kable pod nazwą "uniwersalne" na allegro będą działać z naszymi R ?


Z góry dziękuje za odp.
_________________
Pierw i nadal Poldek ;]
Teraz 75 hmmm nie ma co porównywać :)
 
 
Mortal 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 60
Skąd: Śrem / pod Poznaniem

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 02, 2010 00:04   

nnneeeooo napisał/a:
A może ktoś podać nazwe programu którym możemy się połączyć we własnym zakresie z komputerem w samochodzie? A także czy kable pod nazwą "uniwersalne" na allegro będą działać z naszymi R ?


temat często poruszany na forum. Niestety nie widziałem jakiś konkretnych nazw programów lub interfejsów. Jedyne co mogę stwierdzić to tylko T4 jest w stanie wszystko sprawdzić w Roverkach - inne to tylko czytają błędy silnika i jak się uda niektóre parametry pracy silnika.
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10891
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Mar 02, 2010 00:05   

nnneeeooo, szukaj Twoim przyjacielem
http://forum.roverki.eu/v...light=interfejs
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Wto Mar 02, 2010 00:27   

kurcze po tym temacie mam pietra zeby mi przy sprawnym wozie nie wywalilo 100 błędów:-( ehhh... u nas w lublinie koleś działa na jakiejś chińszczyżnie, ale żółtki tak to skombinowaly ze wszystko czyta, jutro mnie kolega z forum do niego bierze, 25 u niego spokojnie czyta. Tylko boje sie ze sobie na darmo narobie w glowie powodow do bezssennych nocy jak mi wywali jakies dziwne bledy.
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Mar 02, 2010 16:18   

RHL napisał/a:
4496 Kontrola ciśnienia w magistrali. Nieszczelność
4693 Czujnik cisnienia wtrysku wstępnego. Za wysoki sygnał

To mi wygląda na problem z wtryskiem, albo zaworem.
RHL napisał/a:
272 Czujnikl temperatury powietrza zasysanego. Za wysoki sygnał

Tutaj chyba przepływka, ale za wysoki sygnał? Jakby za niski był... Nie sprawdzane wartości były?
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
skrzypol 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 54
Skąd: leszno

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 02, 2010 20:29   

Tez bylem na diagnostyce komp. i wywalilo mi 7 bledow, ale po resecie komputera i ponownym odczytaniu nie ukazal sie zaden blad! Zreszta wczesniej nie bylo zadnego problemu z autem, wiec skasuj bledy i ponownie po jakims czasie zobacz jeszcze raz, moze to jakies stare nie wykasowane bledy...
_________________
http://skrzypol.fotosik.pl/
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10891
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Mar 02, 2010 22:23   

ale KTS powinien pokazać, czy to tylko zapamiętany błąd, czy usterka występuje co jakiś czas, czy jest aktualnie aktywna... :hm:
chyba, że ktoś tylko przeczytał błędy i się nie zastanawiał skąd się wzięły...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Wto Mar 02, 2010 22:39   

a mi nie zdiagnozowali nic, bo stwierdzili ze moj roverek ma nowszy sterownik, i do niego niemaja :-(
 
 
skrzypol 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 54
Skąd: leszno

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 03, 2010 17:33   

sTERYD napisał/a:
ale KTS powinien pokazać, czy to tylko zapamiętany błąd, czy usterka występuje co jakiś czas, czy jest aktualnie aktywna... :hm:
chyba, że ktoś tylko przeczytał błędy i się nie zastanawiał skąd się wzięły...


nie znam sie na tym, ale skoro tak twierdzisz to pojade na kolejna diagnostyke i powiem o co chodzi, zeby to sprawdzil i wtedy zobacze.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Błąd po diagnostyce - Prośba o wytłumaczenie
keda Rover serii 75, MG ZT 2 Pią Sie 24, 2012 18:47
keda
Brak nowych postów [R75] Błędy na diagnostyce
jarczeslav Rover serii 75, MG ZT 23 Wto Lip 01, 2014 23:57
wellman
Brak nowych postów [R75] Błędy na diagnostyce T4
Gość Rover serii 75, MG ZT 2 Wto Mar 08, 2011 12:40
SeniorA
Brak nowych postów [R75] Błędy na diagnostyce
sebol11 Rover serii 75, MG ZT 11 Czw Paź 29, 2009 23:29
SeniorA
Brak nowych postów [MG ZT 190] 4 błędy po diagnostyce - sugestie?
r2_d2 Rover serii 75, MG ZT 15 Czw Lis 22, 2012 21:39
r2_d2



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink