Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT] Wystrzelone poduszki powietrzne
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Udostepnij na Facebook [MG ZT] Wystrzelone poduszki powietrzne
Autor Wiadomość
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 99 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 6157
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT


Wysłany: Pon Mar 15, 2010 01:05   [MG ZT] Wystrzelone poduszki powietrzne
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004

Wracając w tę wielką śnieżycę do domu, oparłem się niechcący o krawężnik.
Tylne koło się odbiło i prawdopodobnie coś tam się skrzywiło delikatnie.

Niestety w efekcie wystrzeliły mi boczne poduszki.
Nie było pasażera, ja miałem zapięte pasy, ale z powodu butelki koli nadszarpnęły się przewody pod siedzeniem i świecił mi się SRS.

Mimo to, oba przednie napinacze zadziałały i ściągnęły się.
Poduszka z boku (ta z góry) wisi sobie na paskach i udaje balon.
Przeszkadza mi jeździć bo nic nie widzę w lusterku.

Poduszka w siedzeniu też się wypruła. Na szczęście na szwie, więc może to się da u tapicera zaszyć.

Mam pytanie. W jaki sposób mogę zdemontować poduszkę z góry.
Czy to można sobie wymienić?
Czy w komputerze zostanie ślad?
Czy jeśli w czasie wymienię sobie te elementy: poduszki, napinacze, to
jeszcze coś oprócz tego też? Czy może to wystarczy....

Nie chce rzeźbić w gównie, a zależy mi na wymianie tego porządnie bo wożę ludzi na których także mi zależy ;) Więc będę czuj się dobrze jak będę wiedział że wszystko jest sprawne.

Dziękuje.
_________________
MaReK
MG ZT 2.0 CDTI, 04r.
http://www.marek.idzik.pl/rover/MG/ses_1/
Oberek: http://www.youtube.com/watch?v=jJQ3l9AHCVA

Rover 200 8v, 98r.
Warszawa, WE 91726
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lis 27, 2010 13:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦







Wysłany: Pon Mar 15, 2010 01:05   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 132 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 5037
Skąd: Błażowa

Rover 75


Wysłany: Pon Mar 15, 2010 09:37   

Heja,
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=49774
tutaj jest jakies info, wynika z niego, że musisz kupic poduchy (obie boczne kurtyny i obie w fotelach odpaliły?) + sensor/sterownik i napinacze. A tylnie napinacze też wywaliło? Z tego co piszesz, dostawiłeś bokiem auto do krawężnika i wtedy dupło? może trzeba będzie sprawdzić czujnik od uderzeń bocznych, ten pod wykładzina w podłodze... jak zdemontować ten słupek boczny od kurtyn musisz w RAVE zobaczyć, albo zapytaj Mariusza418 ;)
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 99 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 6157
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT


Wysłany: Pon Mar 15, 2010 11:45   

Heh, dzięki czytałem tam wczoraj na forum o tym, ale mi nie starczyło info ;)
Ja mam 6 poduszek. Kurtyna odplaila na całej długości.
Napinacze z tylu nie poszly. Wiem już od mariusz418, że muszę kupić moduł srs.
Ale czy czujnik uderzenia bocznego też ?
_________________
MaReK
MG ZT 2.0 CDTI, 04r.
http://www.marek.idzik.pl/rover/MG/ses_1/
Oberek: http://www.youtube.com/watch?v=jJQ3l9AHCVA

Rover 200 8v, 98r.
Warszawa, WE 91726
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 132 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 5037
Skąd: Błażowa

Rover 75


Wysłany: Pon Mar 15, 2010 11:59   

Musiała odpalic na całej długości bo to jedna poduszka, mimo 2 znaczków SRS :) ale tylko kierowcy, czy pasażera też? o to się pytałem :P Sterownik airbagów kup taki, żeby zgadzała się liczba poduszek (żebyś czasem nie kupił na 4 airbagi). U siebie wymieniałem napinacz z przodu, bo mi się zaświeciła kontrolka od poduszek, nie jest do dużo roboty, potrzebujesz Torxa o rozmairze 50, odkręcasz 4 śruby mocujące szyny fotela do podłogi, odchylasz go na zewnątrz i widzisz napinacz, jest on przykecony też torxem 50 (jedną śrubą), odkręcasz, wypinasz wtyke pod fotelem, zakładasz nowy i skręcasz w odwrotnej kolejności, dwa fotele to jakieś 40-60min. Czujnik uderzenia bocznego trzeba sprawdzić, najlepiej jak juz będziesz zmianiał napinacze, bo on pod wykładziną jest, bardzo możliwe, że wystarczy nowy sterownik srs, poduchy + napinacze. On nie jest chyba jakiś specjalnie drogi ;)
 
 
 
Mariusz418 
Instytucja wspierająca




Pomógł: 33 razy
Dołączył: 26 Gru 2004
Posty: 364
Skąd: Warszawa,

MG ZT


  Wysłany: Pon Mar 15, 2010 15:26   

witam
JAK TO Z SAN.... BYWA TRZEBA ZROBIC TO :fura: A POTEM TO

:strzela:
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 99 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 6157
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT


Wysłany: Pon Mar 15, 2010 22:48   

Na spocie zobaczymy, co powie Pan komputer ;)
Na razie poskładałem wszystko do kupy. Dopytam o szczegół demontażu mariusz418 na spocie i będę sukcesywnie wymieniał.

Na razie wszystkie części znalazłem na allegro i koszt łączny to ok. 500 zł.
Myślałem, że będzie dużo gorzej ;)

Ponieważ do auta mam ogromny sentyment, więc pewnie po dachowaniu też bym go naprawiał i jeździł dalej ;)

W tej chwili ważne są napinacze (bo się ciężko zapinać) i wahacz, reszta sukcesywnie.

Markzo, poduszki wywaliło od strony pasażera właśnie. Kurtyna i boczna fotelowa.

A czy jeśli zostawię to jak jest i nie daj Boże będę miał czołowe zderzenie, to odpalą się te pozostałe poduchy czy nie?
_________________
MaReK
MG ZT 2.0 CDTI, 04r.
http://www.marek.idzik.pl/rover/MG/ses_1/
Oberek: http://www.youtube.com/watch?v=jJQ3l9AHCVA

Rover 200 8v, 98r.
Warszawa, WE 91726
 
 
 
Remigiusz 
Klubowicz





Pomógł: 289 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 6019
Skąd: Podkarpacie

Rover 45


Wysłany: Pon Mar 15, 2010 22:56   

MaReK, Nie fajna sprawa z MG :sad: mógł byś jakieś zdjęcia wstawić jak napinacze wygląda :???: Nie widziałem takie czegoś jeszcze po wystrzale.
_________________
Co miał ? Węgiel i miał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 132 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 5037
Skąd: Błażowa

Rover 75


Wysłany: Pon Mar 15, 2010 23:15   

Napiancze płaciłem u Tomiego_114 75zł za sztuke, wiec nie jest źle ;) wymiana to tak jak mówiłem, jakies 60min ;) przy zderzeniu teraz powinny odaplić pozostałe ;) wydaje mi się, że jeśli uderzenie nie było Bóg wie jak silne, to obejdzie się bez czujnika ;) kupic airbaga fotela, ładnie zaszyć + kurtyne (rozerwało obudowe, czy tylko odskoczyła? obudowa słupka ofkors) i ten sterownik ;) raczej więcej nie będzie ;)
 
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów




Wysłany: Wto Mar 16, 2010 00:57   

Sterownika nie musisz zmieniać o ile znajdziesz fachowca co usunie z pamięci tzw dane wypadkowe, czyli crash-data. Na chwile obecną samochód nie ma żadnej sprawnej poduszki.
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 99 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 6157
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT


Wysłany: Wto Mar 16, 2010 09:26   

Remi55 napisał/a:
Nie widziałem takie czegoś jeszcze po wystrzale.

Napinacza nie widziałeś po odpaleniu systemu SRS? Wygląda tak samo, tylko że się skraca o jakieś 5 cm i pasy się ciężko zapina ;)

Markzo napisał/a:
wymiana to tak jak mówiłem, jakies 60min

Z wyjęciem fotela, czy bez zbędnych operacji?

Markzo napisał/a:
przy zderzeniu teraz powinny odaplić pozostałe

Tego nie jestem pewien. Z tego co czytałem w sieci, to zależy od tego czy i jak się dane w module zapisały. Szczerze mówiąc to nie bardzo rozumiem, jak mogą się te dane różnić. Dla mnie zawsze to było 0 lub 1. Jeśli 1 to znaczy, że poduchy odpalone. Podobno są moduły oparte o jakieś tam ciekawe układy, które pamiętają tylko wystrzał poduszek. Sygnalizują uszkodzony SRS, ale układ pozostałych poduszek jest sprawny.

U mnie przed zdarzeniem, świecił się SRS (nie wiem czy one są podzielone na kierowca/pasażer) ze względu na poruszoną kostkę pod siedzeniem pasażera. Wiele opinii słyszałem, że jeśli takowy sygnał się zaświeca, to układ poduszek nie działa... a u mnie jednak zadziałał i to właśnie po stronie gdzie była usterka układu, gdzie nikt nie siedział i gdzie nie było zapiętych pasów.

Markzo napisał/a:
(rozerwało obudowe, czy tylko odskoczyła? obudowa słupka ofkors

Nic się nie połamało, oprócz takiej kontrolnej zaślepki z napisem AIRBAG.

Markzo napisał/a:
to obejdzie się bez czujnika

Nie było silne. W ogóle na luzie oczekiwałem oparcia się o krawężnik, bo i tak wiedziałem że się nie wybronię. Jednak jak się już oparłem to za pół sek. usłyszałem potworny huk. Aż odruchowo na chwile zamknąłem oczy :) Jak je otworzyłem, to myślałem że nie żyje, a efektem uderzenia było skasowanie latarni, przystanku i bramy wjazdowej ;) Jak auto się odbiło i wypadło z koleiny, to jechałem już normalnie po swoim pasie. Kierownica jest lekko przekrzywiona, no ale to na skutek "pozytywu" jaki mi się zrobił w prawym tylnym kole. Potem jak już opadł talk i odzyskałem 100% widoczności to czułem smród spalonej instalacji. Taki sam smród czułem już dwa razy w moim aucie, ale raczej nie widzę z tym związku.

Tomek1212 napisał/a:
Sterownika nie musisz zmieniać o ile znajdziesz fachowca co usunie z pamięci tzw dane wypadkowe, czyli crash-data.

Słyszałem o takich metodach, ale nie wiem czy potem urządzenia są w pełni sprawne...
Nie chce oszczędzać na bezpieczeństwie zwłaszcza pasażera, za którego bądź co bądź biorę odpowiedzialność.

Tomek1212 napisał/a:
Na chwile obecną samochód nie ma żadnej sprawnej poduszki.

Sprawdzone to ;) ? Bo jak pisałem wyżej, co szkoła to inna teoria ;)

Pozdrawiam,
_________________
MaReK
MG ZT 2.0 CDTI, 04r.
http://www.marek.idzik.pl/rover/MG/ses_1/
Oberek: http://www.youtube.com/watch?v=jJQ3l9AHCVA

Rover 200 8v, 98r.
Warszawa, WE 91726
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 132 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 5037
Skąd: Błażowa

Rover 75


Wysłany: Wto Mar 16, 2010 09:55   

Musisz wyjąć fotel albo tunel środkowy :P ale prościej fotel, 4 śruby torx 50 i jedna na napinaczu, spokojnie można to nawet pod blokiem zrobić ;) kabel od napinacza jest przypięty pod fotelem jedną trytytką, trzeba ją rozciąć, pozatym żadnych komplikacji ;)

Troche nie farta miałeś :/ Z tym sterownikiem to też bym wolał kupić nowy, nie wiadomo jak to potem zadziała... a zawias poza wachaczem mocno oberwał? Ty na 18tkach jeździsz prawda? felga prosta?
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 99 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 6157
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT


Wysłany: Wto Mar 16, 2010 11:16   

Markzo napisał/a:
Troche nie farta miałeś :/ Z tym sterownikiem to też bym wolał kupić nowy, nie wiadomo jak to potem zadziała... a zawias poza wachaczem mocno oberwał? Ty na 18tkach jeździsz prawda? felga prosta?

To auto z drugiej strony dostało strzała od Toyoty RAV4. Wahacz się poddał, a felga prawie nie. Myślę, że ten strzał od RAV4 był dużo mocniejszy od tego oparcia się o krawężnik.
Mimo to wtedy poduszki nie odpaliły i ucierpiał jedynie wahacz wzdłużny.
Tutaj jeszcze nie wiem co się poddało, ale koło kręci się "prosto" nie bije na lewo i prawo.

Jutro mam umówioną rano wizytę na diagnozę zawiasu.
_________________
MaReK
MG ZT 2.0 CDTI, 04r.
http://www.marek.idzik.pl/rover/MG/ses_1/
Oberek: http://www.youtube.com/watch?v=jJQ3l9AHCVA

Rover 200 8v, 98r.
Warszawa, WE 91726
 
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów




Wysłany: Wto Mar 16, 2010 11:39   

MaReK napisał/a:

Tomek1212 napisał/a:
Sterownika nie musisz zmieniać o ile znajdziesz fachowca co usunie z pamięci tzw dane wypadkowe, czyli crash-data.

Słyszałem o takich metodach, ale nie wiem czy potem urządzenia są w pełni sprawne...
Nie chce oszczędzać na bezpieczeństwie zwłaszcza pasażera, za którego bądź co bądź biorę odpowiedzialność.

Jeżeli ten magik skasuje te dane wypadkowe to sterownik jest tak samo sprawny jak i nowy. To tak samo jakbyś chciał zmieniać sterownik, bo wywaliło jakieś błeda, a boisz się jeździć z takim kasowanym sterownikiem. Jeżeli po skasowaniu crashdaty lampka srs zgaśnie to znaczy, ze sterownik jest w pełni sprawny.

MaReK napisał/a:

Tomek1212 napisał/a:
Na chwile obecną samochód nie ma żadnej sprawnej poduszki.

Sprawdzone to ;) ? Bo jak pisałem wyżej, co szkoła to inna teoria ;)

W wielu autach jest tak, ze zaświecenie kontrolki SRS wyłącza układ i auto jeździ tak jakby nie miało poduszek. U ciebie jak widać jet inaczej. Teraz sprawa ma się inaczej, bo sterownik powinien mieć zapisane dane wypadkowe, czyli po prostu będzie zablokowany co wg mnie powinno całkowicie go dezaktywować.
 
 
 
Marian_K 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 503
Skąd: Siedlce




Wysłany: Wto Mar 16, 2010 11:54   

Tomek1212 napisał/a:
Na chwile obecną samochód nie ma żadnej sprawnej poduszki.
Też jestem tego zdania.
O ile mnie pamięć nie myli w R75 żadnej "magicznej/inteligentnej" elektroniki nie było i brak jakiejkolwiek poduszki powodował wyłączenie całego układ SRS.
A kontrolka SRS na desce Ci nie świeci???

A swoją drogą ... współczuję...

Pozdrawiam!
_________________
Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 99 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 6157
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT


Wysłany: Wto Mar 16, 2010 12:53   

Marian_K napisał/a:
A kontrolka SRS na desce Ci nie świeci???

Maryś :) Mordo Ty moja ;) Jak ja Cię dawno nie widziałem :) Sprzedałeś roverka już?

Co do SRS i kontrolki na desce, tak świeci się teraz i świeciła się przed zdarzeniem...
Dlatego nie mam 100% pewności czy jest tak jak piszę Tomek, czy jest tak jak piszą na sieci.

Marian_K napisał/a:
A swoją drogą ... współczuję...

Dzięki. Troszkę skusiłem los. Cieszę się, że tylko tak, bo przed kilkoma minutami przed feralnym zdarzeniem zachowywałem się na drodze jak Solberg ;)

Na razie naprawię zawias, aby auto mogło sprawnie się poruszać a z czasem będę kompletował resztę gratów. Cieszę się, że mało szkód wyrządzają takie strzelające poduszki.
_________________
MaReK
MG ZT 2.0 CDTI, 04r.
http://www.marek.idzik.pl/rover/MG/ses_1/
Oberek: http://www.youtube.com/watch?v=jJQ3l9AHCVA

Rover 200 8v, 98r.
Warszawa, WE 91726
 
 
 
Marian_K 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 503
Skąd: Siedlce




Wysłany: Wto Mar 16, 2010 14:12   

MaReK napisał/a:
Maryś :) Mordo Ty moja ;) Jak ja Cię dawno nie widziałem :)
Hehe, i wzajemnie :)
MaReK napisał/a:
Sprzedałeś roverka już?
Tak, teraz się lasuję Lancerem :)
Przymierzam się do wizyty na jakimś warszawskim spocie, ale jak zwykle czas mnie dusi... a poza tym może poczekam już do wiosny, to na letnich kółkach 18 będę się lepiej lansował haha
MaReK napisał/a:
Co do SRS i kontrolki na desce, tak świeci się teraz i świeciła się przed zdarzeniem...
A czemu świeciła się wcześniej - złączki pod siedzeniami? W takim razie dziwne, że w ogóle Ci poduszki odpaliły... hmm... trzeba w RAVE pogrzebać, bo byłem pewien, że przy świecącej kontrolce cały układ SRS jest wyłączony.
Idę szukać RAVE :wink:

Pozdrawiam!
_________________
Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
 
 
SeniorA 




Pomógł: 445 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 3431
Skąd: Kraków




Wysłany: Wto Mar 16, 2010 20:09   

Marian_K napisał/a:
byłem pewien, że przy świecącej kontrolce cały układ SRS jest wyłączony.
właśnie nigdzie nie spotkałem się z taką informacją , a jedynie , że jak lampka się świeci,to SRS może nie zadziałać ( bo jest np. niskie napięcie aku i z tego powodu świeci kontrolka SRS ). Z tego wniosek i z doświadczenia MaReK , że przy świecacej kontrolce układ może zadziałać.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
Remigiusz 
Klubowicz





Pomógł: 289 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 6019
Skąd: Podkarpacie

Rover 45


Wysłany: Wto Mar 16, 2010 20:17   

MaReK napisał/a:
Napinacza nie widziałeś po odpaleniu systemu SRS? Wygląda tak samo, tylko że się skraca o jakieś 5 cm i pasy się ciężko zapina ;)


Aha... Życzę tobie szybkiej naprawy MG'ka Marku :razz:
_________________
Co miał ? Węgiel i miał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 99 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 6157
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT


Wysłany: Wto Mar 16, 2010 20:24   

Marian_K napisał/a:
Przymierzam się do wizyty na jakimś warszawskim spocie, ale jak zwykle czas mnie dusi... a poza tym może poczekam już do wiosny, to na letnich kółkach 18 będę się lepiej lansował haha

No zapraszamy ;)

Marian_K napisał/a:
A czemu świeciła się wcześniej - złączki pod siedzeniami? W takim razie dziwne, że w ogóle Ci poduszki odpaliły... hmm... trzeba w RAVE pogrzebać, bo byłem pewien, że przy świecącej kontrolce cały układ SRS jest wyłączony.
Idę szukać RAVE :wink:

Dokładnie tak. Efekt hamowania ostrego i luźno latająych z tyłu tigerów. W końcu jeden z nich poprzetrącał przewody i od tego czasu czasami się włączał sygnalizator SRS. Trzeba było pomerdać przewodami i wszystko wracało do normy. Tego dnia nie chciało mi się tego robić ze względu na pogodę. Mimo to poduchy poszły! ;/

Ja nie mam RAVE'a więc jak coś wyczytasz to daj znać ;D
_________________
MaReK
MG ZT 2.0 CDTI, 04r.
http://www.marek.idzik.pl/rover/MG/ses_1/
Oberek: http://www.youtube.com/watch?v=jJQ3l9AHCVA

Rover 200 8v, 98r.
Warszawa, WE 91726
 
 
 
Marian_K 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 503
Skąd: Siedlce




Wysłany: Czw Mar 18, 2010 12:29   

MaReK napisał/a:
Ja nie mam RAVE'a więc jak coś wyczytasz to daj znać ;D

A więc wyczytałem:
System diagnostyki błędów (DCU - Diagnostic and Control Unit) sprawdza poszczególne obwody SRS (poduszki, napinacze) i wyłącza tylko te, w których wykrywa błąd. Błąd sygnalizowany jest zapaleniem kontrolki na desce rozdzielczej, a kod błędu zapisany jest w pamięci DCU SRS. Oznacza to, że obwody w których błędu nie wykryto nie są wyłączone i nadal zadziałają w przypadku kolizji.

No i wszystko jasne :)

Oczywiście kontrolka błędu zapali się również w przypadku całkowitego wyłączenia układu SRS w samochodzie (uszkodzenia modułu DCU SRS lub awarii zasilania) tak więc jazda z zapaloną kontrolką jest "ryzykowna" bo tak naprawdę nie wiemy czy tylko część układu bezpieczeństwa nie działa czy cały...

Tak więc Marku wymieniaj to co konieczne i będzie OK :)

Pozdrawiam!
_________________
Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Poduszki powietrzne
kristohuliciu Rover serii 75, MG ZT 4 Nie Cze 14, 2009 20:53
se7en86
Brak nowych postów [R75] Poduszki powietrza
Zajac1941 Rover serii 75, MG ZT 4 Pią Maj 06, 2011 20:44
21matys
Brak nowych postów [R75] Zaślepka poduszki
MiReK Rover serii 75, MG ZT 45 Nie Mar 10, 2013 13:31
sebol11
Brak nowych postów [R75] Poduszki silnika??
sebol11 Rover serii 75, MG ZT 6 Nie Paź 18, 2009 21:03
SeniorA
Brak nowych postów [R75] Kontrolka poduszki.
REMO Rover serii 75, MG ZT 4 Wto Cze 09, 2009 22:58
chart



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink