Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220SD 98'] Problem z przyspieszaniem.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 13:20
[R220SD 98'] Problem z przyspieszaniem.
Autor Wiadomość
Nextassy 



Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 47
Skąd: Andrychów



Wysłany: Nie Kwi 04, 2010 21:03   [R220SD 98'] Problem z przyspieszaniem.

Witam ROVERianie !
Od paru dni mam dosyc drażniący problem z moim ROVERkiem, mianowicie samochodzik dostał takiego muła ze niewiem co jest grane,jest strasznie słaby i ciężko przyspiesza.Jak zabiorę ze sobą na pokład 3 osoby to jest tragedia ROVERek prawie że nie jedzie,niewiem co jest grane,napewno na pierwszy ogien do wywalenia katalizatr i założenie strumienicy,bo to napewno pomoże,ale co jeszcze moge zrobic by silniczek nie zamulał tak jak w tej chwili?? Silnik 2 litrowy w takim samochodziku to to powinno w miare się zbierac,a u mnie jest tragedia,prosze o porady.

Pozdrawiam
Nextassy
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 04, 2010 21:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Nie Kwi 04, 2010 22:06   

masz wersję 86konną co nie robi szału samo w sobie, pierwsze co do sprawdzenia to sprawdzenie stanu przepływomierza poprzed odpięcie go i testowanie wtedy, następnie wymienił bym filtr palliwa
_________________
R25 sprzedany :( | Mazda 3
 
 
 
Lelobass 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 154
Skąd: Elbląg



Wysłany: Pon Kwi 05, 2010 08:52   

I koniecznie sprawdź połączenia między turbiną a kolektorem dolotowym czy są szczelne.
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Kwi 05, 2010 11:41   

Sprawdz czy puchną węże od turbo >.<
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
fuego_30 



Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 21
Skąd: okolice Kłodzka



Wysłany: Pon Kwi 05, 2010 12:04   

Na przytkanym katalizatorze miałbyś problemy z uruchomieniem silnika. Ja też tak myślałem ale mam drożny po wyjęciu i sprawdzeniu odkurzaczem:) Sprawdź wszystkie filtry, przepływomierz, recyrkulacje spalin EGR. Czy aby przypadkiem nie hamuje ci któreś koło ?
 
 
GRZYBEK82 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 81
Skąd: KOS



Wysłany: Pon Kwi 05, 2010 16:05   

węży od turbo nie ma nielicząc kawałka połączenia turbo z kolektorem ,a przepływka nie ma wpływu na moc w sd
jak się nie uporasz to wpadnij do mnie z kratą browara może coś zaradzimy
_________________
Nie mogłem naprawić hamulców więc pogłośniłem klakson. KUPIĘ HAKA DO R200 GG8360883
 
 
 
Nextassy 



Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 47
Skąd: Andrychów



Wysłany: Pon Kwi 05, 2010 16:54   

Azer 86 kucy,ale jak na takie autko to i tak w miare ok,a na chwile obecną to ROVERek smiga jak seicento czy jak to sie tam pisze :) wiec raczej tak nie powinno smigac auto z 2 litrowym silnikiem i 86 kucami.Zadne koło mi tez nie blokuje bo juz to sprawdzałem chyba z 5 razy i wszystko jest ok,juz w planach jest zmiana filtra paliwa,filtra powietrza na stożkowy i wywalenie katalizatora w zaman za strumienice.
 
 
cirek 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 177
Skąd: Brzeg

Rover 200

Wysłany: Pon Kwi 05, 2010 17:11   

Nextassy,
Ja też mam taki sam model i nie ma szały 220 2,0 86 koni nie ma szału nie wiem czy to Ci coś pomoże ale spróbuj i jak coś to daj znać
 
 
 
Nextassy 



Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 47
Skąd: Andrychów



Wysłany: Sro Kwi 07, 2010 22:06   

Ale chyba nie rozumiecie troche tematu,pisze ze jest słaby bo odczułem to,wiem jak samochód przyspieszał i jezdził na początku jak go kupiłem a co jest teraz.Coś sie musiało stac.Nikt nie wmówi mi że 2.0l 86KM jezdzi tak jak silnik z seicento,a jak zabiore 3 osoby na pokład to juz total MASAKRA.Więc wiem że nie jest tak jak byc powinno.Dpstał takiego muła ze szok,jak znajde przyczyne i obadam sprawe to napisze co było przyczyną.

[ Dodano: Sro Kwi 07, 2010 22:06 ]
Pierwsze wieści dotyczace problemu.Powodem takiego zamulania w moim SD były filtry powietrza i paliwa,po wymianie ROVERek znow zaczol zwawiej se zbierac.Filtr paliwa wymieniony na jakis lepszy zamiennik,a powietrza wymieniony na stożkowy.Czytałem opinie że niby stożek w dieslach nic nie daje i chciałem sam sprzwdzić prawdziwość tej teori,otuż ku mojemu zdziwieniu rużnica jest zauważalna.ROVERek lepiej wkręca sie na obroty i przy wyzszych obrotach dostaje troche wiecej mocy.Niewiem jak u innych ale u mnie zdało egzamin i poprawa odczuwalna.Więc polecam :) . Napisze jeszcze jakie zaszły poprawy po zastapienia katalizatoora strumienicą,podwyzszeniu cisnienia na turbie i zwiekszeniu przepływu paliwa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR] Problem z przyśpieszaniem
memphisto Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 26 Czw Cze 30, 2011 23:23
memphisto
Brak nowych postów [R25 2.0 Td 99r] Problem z przyspieszaniem
Sotek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pią Wrz 24, 2010 12:44
Sotek
Brak nowych postów [R25]problem z mocą/przyśpieszaniem
regins Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 18 Wto Mar 01, 2011 17:43
regins
Brak nowych postów [R214i '97] Problem z przyspieszaniem, dławienie silnika
Foczes Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 31 Pią Lis 23, 2007 13:40
Foczes
Brak nowych postów [R220SD] Problem z pompą wspomagania.
game4you Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sob Kwi 21, 2012 15:16
game4you



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink