Forum Klubu ROVERki.pl :: MBC Manual Boost Controller w R45 2,0 tdi 101km
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
MBC Manual Boost Controller w R45 2,0 tdi 101km

ktoś próbował
Autor Wiadomość
adas45 



Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 3
Skąd: polska



Wysłany: Pon Maj 03, 2010 14:25   MBC Manual Boost Controller w R45 2,0 tdi 101km

Witam, zastanawia mnie czy ktoś próbował podnieść ciśnienie doładowania turbiny w Roverku 45 z silnikiem 2,0 tdi o mocy 101km przez zastosowanie MBC bawił się ktoś w coś takiego w tym autku z takim silnikiem?
Jeśli tak to jakie spostrzeżenia ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 03, 2010 14:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 03, 2010 14:33   

adas45, Podkrec sobie na Wastegate cisnienie Turbiny :wink:

Max do 1.3bara mozna podkrecic bez problemow :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
adas45 



Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 3
Skąd: polska



Wysłany: Pon Maj 03, 2010 14:38   

Remi55, tzn mam rozumieć ze na cięcnie z Wg mam sobie podrególować tak?
Powiedz mi tak na oki bo nie mam mamometru na ile sobie moge pozwolić odrotów zwójów na śróbie z WG zwiększyć cisnienie 2-3 zwoje?

Powiedz mi jeszcze czy czyć różnice w elastyczności i przyspieszaniu czy nie bardzo?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 03, 2010 14:51   

adas45, Bez manometru bym nic nie robil :/ Bo nie wiadomo ile teraz masz :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
adas45 



Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 3
Skąd: polska



Wysłany: Pon Maj 03, 2010 15:03   

ok rozumiem ;)
a powiedz mi jest a raczej czy czuć róznice po zmianie ćiśninienia turbo powiedzmy o 0,2 na + ?
 
 
GREG. 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 73
Skąd: ZKA



Wysłany: Pon Maj 03, 2010 19:21   

JA MIALEM SERYJNIE 0.9 BARA TERAZ MAM 1.3 I JEST DUZA ROZNICA.BEZ BOOSTA NIE BAW SIE LEPIEJ BO NIE BEDZIESZ WIEDZIAL ILE PODNIOSLES.
_________________
FMIC+MBC+1.3BAR+DAWKA=POWER:D 283mm hamulce przod,stabi mg zs+poliuretany,rozporka przod=wrazenia z jazdy bezcenne:D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów MBC - Manual boost control za 22zl
Remigiusz Tuning mechaniczny 2 Nie Wrz 04, 2011 21:46
Remigiusz
Brak nowych postów [L-series] boost / RPM / tps
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Sob Kwi 19, 2014 16:50
Remigiusz
Brak nowych postów Jak działa turbo boost. MG ZS
takanchi Tuning mechaniczny 17 Nie Lip 28, 2019 22:46
Malignus
Brak nowych postów [R25 iDT] MBC (Marry Boost Christmas) regulacja doładowania
RAKU_44 Tuning mechaniczny 4 Pon Gru 30, 2013 11:48
RAKU_44
Brak nowych postów [r 45 2.0 101KM] modzielny "chip tuning" + podkręc
costa Tuning mechaniczny 8 Nie Kwi 29, 2018 07:31
costa



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink