Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Intercooler, turbina
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Intercooler, turbina
Autor Wiadomość
grota10 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 878
Skąd: Police



Wysłany: Nie Lut 28, 2010 15:26   [R75] Intercooler, turbina
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Grzebiac dzisiaj w swoim R zauwazylem przetarta rure gumowa za filtrem powietrza miedzy silnikiem a scianka dzialowa. Wlasciwie takie krotkie gumowe kolanko.Od czego to jest? Jeszcze jedno.Wyczytalem ze przy czyszczeniu zaworuEGR warto odkrecic caly kolektor i tez wyczyscic w srodku wraz z kanalami dolotowymi.Widze ze jest on przykrecony na sruby 10.Czy po zdjeciu kolektora nalezy zalozyc nowa uszczelke czy stara.Czy wogole jest tam uszczelka.Robi sie cieplo powoli przygotowuje sie do calego przegladu newralgicznych punktow autka
Ostatnio zmieniony przez apples Pon Cze 20, 2011 10:31, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lut 28, 2010 15:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Nie Lut 28, 2010 15:34   

Zrób fotkę z oddali. Jest to rura od intercoolera do turbiny.
 
 
grota10 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 878
Skąd: Police



Wysłany: Nie Lut 28, 2010 15:35   

czyli jak jest w niej dziura to turbina nie dziala? mam tylko takie zdjecie. Jest to doslownie kolanko ktore laczy metalowa rure idaca w poprzek silnika z druga metalowa rura idaca nieco nizej.Tyle wymacalem reka bo niestety kanalu nie mam
Ostatnio zmieniony przez grota10 Nie Lut 28, 2010 15:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Nie Lut 28, 2010 15:36   

Działa ale jest nieszczelność w układzie dolotowym i spada moc silnika.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Nie Lut 28, 2010 15:39   

Wszystko działa tylko brak pełnej mocy.
 
 
grota10 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 878
Skąd: Police



Wysłany: Nie Lut 28, 2010 15:40   

a gdzie to kupic moze mozna cos dopasowac od czegos innego. wymiar w srodku fi50
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Nie Lut 28, 2010 15:47   

BMW, Freelander, Allegro :wink:

[ Dodano: Nie Lut 28, 2010 15:47 ]
Numer katalogowy PNH000190
 
 
RHL 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 55
Skąd: Jastrzębie Zdrój



Wysłany: Czw Lip 01, 2010 14:17   

Witam!

Dzis zabralem sie za szukanie dziury w wezach, bo syczy tak jakby byl napedzany powietrzem. Jest to tak glosne, ze przy zamknietych oknach i puszczonym radiu w normalnej glosnosci slychac to w srodku. Ale nie udalo mi sie dojsc do tego gdzie to jest;/ Kolanko wydaje sie byc dobre, nie wymacalem tam nic. Na ktore weze powininem zwrocic uwage? Czy jak bedzie dziura to powinno wylatywac stamtad powietrze?
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Lip 01, 2010 14:36   

RHL, może intercooler gdzieś ma nieszczelność... :wink:
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
RHL 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 55
Skąd: Jastrzębie Zdrój



Wysłany: Czw Lip 01, 2010 14:59   

Gdzie on jest ?:P I po czym to bede mogl stwierdzic?
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Czw Lip 01, 2010 22:43   

Zobacz to http://www.the75andztclub...tercooler+rings :wink:
 
 
RHL 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 55
Skąd: Jastrzębie Zdrój



Wysłany: Pią Lip 02, 2010 22:34   

Ooo trzeba sprawdzic :D Konieczie musze zrzucic zderzak? Musze to naprawic, bo tak sie nei da jezdzic, nie potrafie wjechac pod gorke...
 
 
krist 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 126
Skąd: Lublin



Wysłany: Pią Lip 02, 2010 23:15   

Wbrew pozorom zrzucanie zderzaka to nie taka tragedia :razz: . Trzeba tylko mieć kawałek wolnego miejsca (parking pod blokiem nie jest najtrafniejszym placem do takich napraw), trochę wyczucia, oraz szczyptę dobrych chęci do roboty :mrgreen: .
 
 
RHL 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 55
Skąd: Jastrzębie Zdrój



Wysłany: Pon Lip 12, 2010 10:44   

Witam,

Własnie przedchwila bylem sciagac zderzak, aby sprawdzic to plastikowe kolanko co wychodzi od IC, uszczelka jest wporzadku. Nie potrafie zlokalizowac syczenia... Juz nie mam pomysłów :( Auto jest tak zamulone ze pod gorke musze redukować biegi, bo poki nie osiagnie 2600 obrotów jest jak cinkłaczento...
Zauważyłem również, że przy gazowaniu zza obudowy filtra powietrza wydostaja sie spaliny i do dosc sporo



Przy okazji napisze, że własnie przed momentem coś stalo się z biegami, strasznie cieżko chodza predzej złamie ten lewarek niz wskoczy... Czytalem ze kolo 200 tys cos sie dzieje, a ja wlasnie mam ponad 199tys przebiegu. Czy to juz czas na tarczę?

Ehh Rover pięknie umilił mi dzien dzisiaj :P
 
 
pajda 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 312
Skąd: Jarocin



Wysłany: Pon Lip 12, 2010 11:11   

RHL, jeżeli biegi ciężko wchodzą to pewnie niedługo przestaną wchodzić w ogóle ( tak było u mnie :lol: )

Winny jest wysprzęglik
poczytaj http://forum.roverki.eu/search.php?mode=results
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pon Lip 12, 2010 14:19   

pajda, albo pompa :razz:
Co do problemu, to spaliny mogą się wydobywać z tłumika elastycznego drgań, przy tym przebiegu lubią się one już rozwalać. Co do tego braku mocy, to chyba trudno będzie co kolwiek bez kompa znaleźć :/
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
RHL 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 55
Skąd: Jastrzębie Zdrój



Wysłany: Pon Lip 12, 2010 14:30   

Pompka byla wymieniana 8000km temu, tak szybko by padła? Najgorzej jest wklepac jedynke 2 i 3 z lekkim oporem 4 i 5 łatwiej. Na wyłączanym silniku chodza normalnie. A co do kompa do musi byc T4 nie ? Tylko gdzie ja go znajde w miare blisko:P
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Lip 12, 2010 14:52   

RHL, odnośnie pompki, biegów, itp. pytaj się http://forum.roverki.eu/v...p=494811#494811 . Jeżeli w każdym temacie będziemy pisać o wszystkim to niepotrzebny jest Workshop i opisywanie problemu w temacie bo w każdym i tak będzie o wszystkim.

RHL napisał/a:
A co do kompa do musi byc T4 nie ? Tylko gdzie ja go znajde w miare blisko:P
Może byś KTS Boscha lub coś innego. http://forum.roverki.eu/v...p=511613#511613
 
 
RHL 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 55
Skąd: Jastrzębie Zdrój



Wysłany: Pon Lip 12, 2010 15:10   

Byłem na diagnostyce w marcu, pisałem tu błedy ale nie umiem znalezc teraz tego tematu wyskoczylomi 10 usterek:

13573 - sterowanie czasem grzania - awaria sterownika zarzenia
272 - czujnik temp. powietrza zasysanego - za wysoki sygnal
12304 - sygnal P/N w EGS/wył. sprzęgła sygnał niezrozumiały
544 - czujnik położenia pedału 2 - sygnał niezrozumiały
4496 - kontrola ciśnienia w magistrali - nieszczelność
4693 - Czujnik cisnienia wtrysku wstępnego - za wysoki sygnał
4704 - cisnienie wtrysku wstepnego - kontrola - utrzymywane cisnienie robocze
1152 - sterowanie wentylatorem chlodnicy - przerwa
7717 - czujnik polozenia walu korbowego
7680 - CAN wiadomosci
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Lip 12, 2010 15:11   

RHL, http://forum.roverki.eu/v...highlight=13573
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Turbina, intercooler, olej
nitta Rover serii 75, MG ZT 65 Sob Kwi 30, 2011 07:42
Rowan
Brak nowych postów [R75] Intercooler
Dam-Kam Rover serii 75, MG ZT 20 Wto Lip 16, 2019 21:51
Rivo38
Brak nowych postów [R75] Intercooler
vwjacek Rover serii 75, MG ZT 31 Pon Wrz 14, 2009 21:08
vwjacek
Brak nowych postów [R75] Intercooler, EGR - czyszczenie
jarema Rover serii 75, MG ZT 5 Sob Lip 12, 2014 11:55
maciejk1980
Brak nowych postów [R75] Wyciek oleju - Intercooler
patrysgn Rover serii 75, MG ZT 16 Sob Maj 05, 2007 13:03
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink