Forum Klubu ROVERki.pl :: Podniesienie mocy Freelander TD4
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Podniesienie mocy Freelander TD4
Autor Wiadomość
pisaq 




Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 4
Skąd: Warszawa



  Wysłany: Pią Lip 02, 2010 01:31   Podniesienie mocy Freelander TD4

Witam.

Posiadam Freelanderka 2.0 TD4 z 2005 roku. :smile: Chciałbym się dowiedzieć czy mogę wycisnąć z tego silnika bo jak narazie ma 112 kucy. Przebieg 60000 km. Może nowe turbo ? czekam na propozycje. :mrgreen:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lip 02, 2010 01:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pią Lip 02, 2010 09:30   

Chip tuning :)
A jakie we Freelanderach silniki siedziały? 2.0 iDT?
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Lip 02, 2010 13:55   

Przecież napisał 2.0 TD4 czyli klekot biemdablju....
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
pisaq 




Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 4
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Lip 02, 2010 18:43   

ile chipem podniosę ? 20 km ?
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Lip 02, 2010 20:07   

Tak pewnie koło 20-25KM i 40Nm wszystko z zależności od danego egzemplarza
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Lip 02, 2010 21:05   

Ehh kolegowie bo do tematu trzeba podejść fachowo.
W moim autko siedzą już tarcze hamulcowe Sport EBC England
Wentylowane, nawiercane.
Klocki Sport Green Stuff (Zacisk ma zielony kolor fluorescencyjny)
Pięknie to wygląda w nocy, nie wali po oczach tylko daje leciutka poświatę.
http://www.tuning1.com/info,3642
Oświetlenie zmienione na LED
Założony sportowy filtr powierza K&N
Wymienione świece zapłonowe na sportowe Brisk
Przestrojenie komputera.
Zmieniony wałek rozrządu.
Silnik został rozebrany na części pierwsze i dokładnie przepłukany.
Tłoki wypolerowane.
Zmieniony wałek rozrządu.
Regulacja wtryskiwaczy.
Wyczyszczona magistrala olejowa.
Wszystkie uszczelki w silniku nowe Brytyjska firma Nagran.
Nowy wzmocniony łańcuch rozrządu.
Czyszczenie układu zasilania w paliwo.
Nowe łożyskowanie turbiny.
Zmieniony wąż od turbo.
Podniesione ciśnienie doładowania.
Nowa pompa wody.
Zamontowana większa chłodnica - sportowa BMW X3

Obecna moc autka to 141KM a moment obrotowy to niesamowite 335 Nm
Silnik zrobił się niesamowicie elastyczny i pięknie się wkręca na obroty.
Chłodnica od BMW X3 idealnie zdaje egzamin.
Dodatkowo temperatura jest monitorowana przez sam układ który przy wzroście temp. cieczy chłodzącej automatycznie zmienia parametry chroniąc silnik.

W przyszłości planuję do tego komputerka dokupić moduł wyświetlający parametry pracy silnika.
 
 
TomC 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 715
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Sob Lip 03, 2010 00:52   

SyntaX napisał/a:
Wymienione świece zapłonowe na sportowe Brisk

yyy...... w dieslu świece zapłonowe?
_________________
-Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
 
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Lip 03, 2010 08:13   

Ehh zmęczony byłem jak to pisałem.
Chodzi oczywiście o świece żarowe.
Się kolega czepia :razz: :mrgreen:
Te co mam nie wymagają grzania i nawet w zimie pali od kopa.
Przewody oczywiście też są zmienione.
Wsadzony akumulator o większej mocy rozruchowej.
Ja tam na tych pojęciach się nie znam.
Płacę i ma działać jak należy, od modyfikacji są specjaliści i się nie wcinam im w robotę.

Najbardziej to mnie się podoba zmieniony układ hamulcowy.
Autko pięknie hamuje a te zaciski wyglądają super.
Jeszcze z tyłu muszę zdjąć osłonę bębnów po po zimie rdzunia leciutko weszła.
Ładnie wypiaskować i widziałem taką farbę hamerait na wysokie temp. w sprayu.
Dziś wchodzę pod autko myje podwozie robimy konserwację.
Wymyśliłem też że ściągnę przednią osłonę silnika i zrobię ją w chromie.
Pięknie będzie się prezentować przy czarnym aucie.
Zamówiłem też nowy tłumik z wyjściem na 2 końcówki.
Bardzo ładnie się prezentuje oglądałem na zlocie u jednego forumowicza nie pamiętam już kogo.
W Kaliszu jest facet co robi tłumiki pod wymiar z blach kwasowych i ma wanny do chromowania.
Powiedział jak dla mnie po znajomości 420zł.
Końcówki już ładne dobrałem na szrocie z rozbitka.
Ferdziu chyba u mnie będzie miał dożywocie bo jestem z tego auta bardzo zadowolony :)
Może to głupio zabrzmi ale to pierwsze auto które naprawdę da się pokochać w moim życiu. :lol:
 
 
pisaq 




Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 4
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Lip 03, 2010 13:29   

a skrzydła ma i lata ? pewnie chromowane z cabronu ...

a powiedzcie mi co myslicie o wiekszym turbo ? tylko jakim ?
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Lip 03, 2010 13:42   

Nie no SyntaX, szacun, to się nazywa dobrze wykonany tuning :wink: .
 
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Nie Lip 11, 2010 11:20   

BDW pragnę pozdrowić mocno opalonego gościa z lalką barbie na fotelu pasażera w niebieskim Oplu Calibrze z lekko rdzawym tuningiem, który chciał się ze mną pościgać na Od Carrefur Szparagowa.

Powiem tak - Przeróbka silnika 2500
Przeróbka skrzyni 1400
Mina Twojej kopiety jak odjeżdza cię szafa babci z napędęm na 4 koła w dieslu - Bezcenne.
:twisted: :rotfl:
 
 
janisz11 



Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 1
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Sie 17, 2010 18:59   

SyntaX a możesz napisać gdzie dokonywałeś tych wszystkich zmian ??
140 KM we Freelanderze to dla mnie kusząca propozycja :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów 620 sdi podniesienie mocy
adam9147 Tuning mechaniczny 9 Nie Mar 12, 2017 23:18
Remigiusz
Brak nowych postów [R220 SD] Podniesienie mocy w SD- wszystko w jednym miejscu
maniu48 Tuning mechaniczny 49 Wto Mar 20, 2012 18:57
maniu48
Brak nowych postów Podniesienie cisnienia doladowania SDi
Kalah Tuning mechaniczny 2 Czw Cze 07, 2007 14:25
Kalah
Brak nowych postów [R75] Podniesienie ciśnienia doladowania
dawidd Tuning mechaniczny 15 Nie Mar 27, 2016 14:51
_Matt_
Brak nowych postów Podniesienie ciśnienia turbiny - jak?
kuszekx Tuning mechaniczny 5 Czw Gru 12, 2013 20:53
kuszekx



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink