Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420DI '96]Chwilowy brak reakcji na pedał gazu+falowanie ob
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Pią Lis 19, 2010 10:09
[R420DI '96]Chwilowy brak reakcji na pedał gazu+falowanie ob
Autor Wiadomość
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

  Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 19:44   [R420DI '96]Chwilowy brak reakcji na pedał gazu+falowanie ob

Witam
Dziś rano stojąc w korku chciałem ruszyć i nie mogłem.Chwilowo pedał gazu nie reagował na wciskanie i coś dziwnego było z obrotami bo mi się zatrzymały na 1500 a później powoli spadły do 900.Co to mogło być? Trochę się wypeniałem że nie ruszę w tym korku.
A i jeszcze jedno.Zauważyłem że jak stoi na wolnych obrotach to tak jakby wskazówka od obrotomierza delikatnie się podnosiła i opadała ale to tak minimalnie z milimetr dosłownie i czuć to również w pracy silnika.
Ostatnio zmieniony przez szoso Sro Kwi 29, 2009 21:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 19:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Sro Kwi 29, 2009 10:41   

Wiazka, czujnik pedalu hamulca :evil:
 
 
 
laskarm 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 125
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Kwi 29, 2009 15:25   

NEOSSS napisał/a:
Wiazka, czujnik pedalu hamulca :evil:

dorzucę potencjometr gazu, lub już wcześniej wspomniana wiązka idąca do niego
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Sro Kwi 29, 2009 16:49   

Czujnik pedału hamulca.
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Kwi 29, 2009 17:16   

można jakoś ominąć ten czujnik pedału hamulca?
jakoś spiąć na krótko?
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Kwi 29, 2009 17:28   

tak ... podawane bylo na forum ... nawet z kolorami kabelków ;)

[ Dodano: Sro Kwi 29, 2009 17:33 ]
czarny + czerwony z czarnym paskiem .... sprawdź póxniej czy Stop działa :ok:

[ Dodano: Sro Kwi 29, 2009 23:01 ]
szosownik napisał/a:
a jeśli chodzi o połączenie tych 2-uch przewodów od tego czujnika to mogę je połączyć w tej kostce żeby nic nie przecinać?

Tak jak najdbardziej ... kostke masz 4 przewodową tak dla upewnienia pytam ??

Co do falowania, to poszukaj pod hasłem nastawnik pompy :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Nie Gru 20, 2009 16:12   

witam
mam problem
wypiąłem kostkę z tego czujnika pedału hamulca,obciąłem przewód czarny i czerwony no i złączyłem razem i wyskoczył mi błąd 37 czyli Czujnik pedału hamulca (BPP)- bardzo prawdopodobne uszkodzenie; prawdopodobna przyczyna-Bezpiecznik, Zwarcie do masy, zwarcie do zasilania, uszkodzenie zasilania, uszkodzenie BPP, uszkodzenie ECM
czy ja coś źle zrobiłem :???:
który to bezpiecznik bo w spisie nie ma, może wywalił?
przed wycięciem i złączeniem tych przewodów obroty nie reagowały jak wciskałem razem gaz i hamulec a po złączeniu tych przewodów jak mam wciśnięty gaz i wciskam jednocześnie hamulec to obroty spadają
a może po złączeniu tych przewodów będzie wyskakiwał błąd już zawsze bo został ominięty ten czujnik i jeździć powinien normalnie z tym błędem?
problem polega na tym że wchodzi mi tylko do 3000 obrotów i dalej nie idzie a na postoju idą obroty wyżej jak dodaję gazu więc myślałem że to ten czujnik pedału hamulca
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Gru 20, 2009 17:41   

na każdym biegu do 3000 dochodzi tylko ?? czujnik zwarty pomimo błędu nie zablokuje auta i powinno normalnie jeździć ... a z paliwem wszystko ok ?? podczas jazdy zapotrzebowanie na paliwo jest wieksze i może dlatego tylko do 3000 dovhodzi ... :roll: nie mam pomysłu co to moze być ...
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Nie Gru 20, 2009 17:50   

Brt napisał/a:
na każdym biegu do 3000 dochodzi tylko ??

zaczynając od 3-ki kończąc na 5-ce jest tak samo z obrotami
Brt napisał/a:
czujnik zwarty pomimo błędu nie zablokuje auta i powinno normalnie jeździć

czyli nie ma możliwości że coś źle połączyłem? bo stop jest a auto jedzie
Brt napisał/a:
a z paliwem wszystko ok ??

tego nie wiem bo paliwo kupiłem z orlenu miesiąc temu to mogło jeszcze nie być zimowego ale dodatek wlałem ale pewnie nie uchronił on przed zgęstnieniem ropy
dzięki Brt że odpowiedziałeś
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Gru 20, 2009 17:56   

szoso420 napisał/a:
czyli nie ma możliwości że coś źle połączyłem? bo stop jest a auto jedzie

tak powinno być ... można jeszcze w rave potwierdzić na schemacie ... ale wg mnei jest ok.

Sróbowałbym dolać trochebenzyny do baku i "świeżej" ropy ... i pojeździc żeby się namieszało ... we wtorek trochę cieplej ma być, i zobaczyszczy to wina temperatury była :ok: ... narazie bym nie kombinował nic wiecej.

PS. router mi zwariował i komp adresów z serwera DNS nie pobierał ... ale już ogarnąłem kuwetę :ok: ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Gru 21, 2009 20:01   

dzisiaj dostał dobrego paliwa Lotos Dynamic plus dodatek Xeramic i jak teraz wracałem do domu to kręci obroty normalnie jak powinien :smile:
szkoda że na pamiątkę zabiegu z czujnikiem hamulca pozostał błąd 37 którego nie idzie wykasować i ciekawe czy to było konieczne choć jak sprawdzałem wciskając gaz i hamulec jednocześnie to obroty nie spadały a gdzieś na forum czytałem że powinny jeśli czujnik hamulca działa
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Gru 21, 2009 20:34   

jak wrócisz do prawidłowego podłączenia czujnika i jest sprawny, to pewnie błąd sam zniknie ...
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Nie Mar 14, 2010 18:26   

witam
wiązka czujnika naprawiona, czujnik wymieniony, błąd zniknął :smile:
poco kupować używany czujnik skoro nowy zamiennik kosztuje 30zł :wink:
nie warto też robić zworki pinów skoro czujnik kosztuje grosze, wymieniamy i auto hula :wink:
pozdr
 
 
damiansz 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 272
Skąd: Kraków/Radom



Wysłany: Nie Sie 22, 2010 19:21   

szoso420 napisał/a:
witam
wiązka czujnika naprawiona, czujnik wymieniony, błąd zniknął :smile:
poco kupować używany czujnik skoro nowy zamiennik kosztuje 30zł :wink:
nie warto też robić zworki pinów skoro czujnik kosztuje grosze, wymieniamy i auto hula :wink:
pozdr


mam prośbę - podaj namiary na ten czujnik, jakiś part number albo namiary gdzie to można kupić..
_________________
ach ten roverek.. ciągle trzeba coś przy nim pogrzebać.. :-(
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Nie Sie 22, 2010 22:46   

szoso420 napisał/a:
witam
wiązka czujnika naprawiona, czujnik wymieniony, błąd zniknął :smile:
poco kupować używany czujnik skoro nowy zamiennik kosztuje 30zł :wink:
nie warto też robić zworki pinów skoro czujnik kosztuje grosze, wymieniamy i auto hula :wink:
pozdr
Powinienem wstawić warna za nie podanie od strzału namiaru na tajemniczy zamiennik :) Dawaj od razu, Krzychu, pókim dobry ;)
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Sie 23, 2010 00:28   

hmm u mnie dzis podobnie, tak jakby brakowało mu paliwa (zaswieca sie check i auto zwalnia i wiecej jak 2k nie chce krecic i po pewnym czasie gasnie)
co ciekawe na wolnych chodzi w miare dobrze odpalac tez odpala tyle ze ciezej
ciekawe co w moim przypadku jest wydarzyło :wink:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Sie 23, 2010 02:13   

kadzaf napisał/a:
hmm u mnie dzis podobnie, tak jakby brakowało mu paliwa (zaswieca sie check i auto zwalnia i wiecej jak 2k nie chce krecic i po pewnym czasie gasnie)
co ciekawe na wolnych chodzi w miare dobrze odpalac tez odpala tyle ze ciezej
ciekawe co w moim przypadku jest wydarzyło :wink:
Być może to tylko wiązka.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Sie 23, 2010 07:58   

thef napisał/a:
Powinienem wstawić warna za nie podanie od strzału namiaru na tajemniczy zamiennik :) Dawaj od razu, Krzychu, pókim dobry ;)

już daję, nawet paragon z zaznaczonym nr :razz:
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Sie 23, 2010 22:23   

thef napisał/a:
kadzaf napisał/a:
hmm u mnie dzis podobnie, tak jakby brakowało mu paliwa (zaswieca sie check i auto zwalnia i wiecej jak 2k nie chce krecic i po pewnym czasie gasnie)
co ciekawe na wolnych chodzi w miare dobrze odpalac tez odpala tyle ze ciezej
ciekawe co w moim przypadku jest wydarzyło :wink:
Być może to tylko wiązka.

jednak okazał sie winien filtr paliwa (choc dziwie sie bo pompujac gruszka paliwo w miare szło,nie wygladało na przytkany ale zapewne jazda na oleju roslinnym wyszła) :cool:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
damiansz 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 272
Skąd: Kraków/Radom



Wysłany: Pon Sie 23, 2010 23:37   

na roślinnym?? poważnie?? o ja pier.. :shock: mi byłoby szkoda silnika..
_________________
ach ten roverek.. ciągle trzeba coś przy nim pogrzebać.. :-(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45 iDT] brak reakcji na pedał gazu
ROVER45IL Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sob Gru 26, 2009 18:54
marcinZG
Brak nowych postów [R420DI '96] Światła reagują na pedał gazu
szoso Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 20 Sob Sty 23, 2010 22:00
richmond
Brak nowych postów [R45] brak reakcji na wciskanie pedału gazu
morales Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Nie Gru 22, 2013 17:42
morales
Brak nowych postów [R420] Chwilowy brak mocy rzy 3500-4000 obrotow
jarzynek13 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Mar 26, 2014 23:43
pelson91
Brak nowych postów [ R 400 ] pedał gazu na 3/4
6harry6 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sob Gru 14, 2013 06:58
6harry6



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink