Forum Klubu ROVERki.pl :: Track Day #3, Ułęż, 4 września 2010 - zaproszenie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Sro Mar 23, 2011 17:28
Track Day #3, Ułęż, 4 września 2010 - zaproszenie
Autor Wiadomość
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 10:45   

a ja melduje, ze dostarlem bezpiecznie do domu, na slub spoznilem sie tylko 15 minut :D wstalem, acle chyba musz odespac jeszcze ;)

foty obejrze pozniej :D

jak zwykle zal z powodu, braku mocy ;( zal ze musialem uciekac tak wczesnie, zal ze przez czas zrobilem 0 - slownie ZERO - zdjec :(

w ktorys weekend musze sie wybrac tylko w roli foto, jakbyscie wiedzieli co ciekawego sie dzieje w ktorys weekend to podjade jak dam rade :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 10:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 11:03   

Opowiedziałem Tomkowi o pani Gosi z Evo X, zapowiedział że pojedzie ją "zlać" :D
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Przemek_Docent 




Dołączył: 16 Sie 2002
Posty: 226
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 11:14   

kruszon napisał/a:
Ajaaaaj ;( Ze tez mnie nie bylo. Widze ze tym razem srednia mocy wynosila ok. 200KM... (...)
Kruszon... Biorąc pod uwagę Prosiaka 911S i wszystkie te nadłubane 360-konne STI i Evo, które też tam wczoraj były, raczej skłaniałbym się ku 250 KM :-D Może nawet wyżej :-D
Maniaq - mam taki sam żal - zrobiłem zero fotek... Ale nie da się, no nie da się robić wszystkiego... W zeszłym roku byłem w październiku - bez auta - tylko pstrykałem. Też bardzo fajny dzień :-D
_________________
"Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
 
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 12:04   

spoko, podjade kiedys pocykac :) jak bedziesz wiedzial , ze cos ciekawego sie dzieje to daj znac ;)

czekam na snieg, a wtedy pobrykac bede chcial w ulezy lub nowym miescie ;)

opon zjadlem w sobote troche, mimo ze malo jezdzilem O_o zycie ... :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Przemek_Docent 




Dołączył: 16 Sie 2002
Posty: 226
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 13:29   

Podsyłam wyniki "mojej" grupy... Reszta aut za kilka minut...

Przemek_Docent Alfa Gtv 2.0 V6 TB....2.38.4 | 2.34.9 | 2.30.9 | 2.29.0 | 2.31.4 | 2.31.4 | 2.27.0
Maciek Rover 416Si.............................3.00.4 | 2.47.3 | 2.50.7 | 2.48.2 | 2.48.4
Wojtek BMW 520d...............................2.42.2 | 2.35.7 | 2.32.7 | 2.31.8 | 2.25.4 | 2.26.4 | 2.27.3
Bartek Rover 220SDI...........................2.46.8 | 2.46.9 | 2.39.4 | 2.35.8 | 2.33.2
MaReK MG ZT.......................................2.40.2 | 2.39.4
Kamil Alfa 159 2.4 JTD Q4....................2.32.9 | 2.32.4 | 2.30.4 | 2.31.4 | 2.29.4 | 2.26.7
Maniaq MG ZR......................................2.50.1 | 2.39.8 | 2.38.8 | 2.39.7
Grzesiek BMW 520d.............................2.57.9 | 2.54.4 | 2.44.2 | 2.41.2 | 2.39.9 | 2.39.4 | 2.38.2 | 2.36.0
Paweł Audi Q7 3.0 TDI.........................2.52.4 | 2.47.1 | 2.38.5 | 2.35.0 | 2.35.4 | 2.33.8
Tomek VW Golf R20.............................2.29.4 | 2.28.4 | 2.25.1 | 2.30.5
Rafał BMW 330d touring......................2.41.9 | 2.40.9 | 2.32.8 | 2.30.9 | 2.30.5 | 2.31.4 | 2.28.9 | 2.27.1
Przemek Alfa Gtv 3.0...........................2.36.5 | 2.31.2 | 2.27.5 | 2.26.8 | 2.26.5 | 2.30.1 | 2.26.2 | 2.27.4
Marcin Rover 416Si..............................3.04.6 | 2.54.4 | 2.52.6 | 2.47.7
_________________
"Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 19:44   

Ja proszę szczesliwego znalazcę o zwrot mojej baterii do kamery ;)
Ona może byc wszedzie ;) Nawet na trawie w Ułęży ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4527
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 23:55   

Przyłączam się do podzękowań, jak zwykle było super!!! :D
Przemek_Docent napisał/a:
Maciej! Dopiero w domu dowiedziałem się, że ktoś Ci tam na miejscu zdefasonował Roverka!!!

Oj tam, nic takiego - malutka rysa na i tak bardzo porysowanym zderzaku - nie ma o czym mówić. :)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 09:56   

Kruszon ... no zagotował się trochę ;) :mrg: ... wywalił 2l płynu przez korek, temp poszła na samągórę wskaźnika, chmura pary za mną została i ... tyle ;) Jak odpuściłem gaz, to auto schłodziło się do normalnej temp w ciągu 20 sekund a po dolaniu wody i odpowietrzeniu wszystko wróciło do normy :) ... kurcze ten mój czas wcale nie taki zły się okazał ... ciekawe czy dalsze jazdy by go jeszcze poprawiły :roll: ... moze kiedys znowu się wybiorę ... ale bardziej "torowym" autkiem raczej ;) .... chyba, ze zrobimy Zlota letniego w Ułężu ... myslę, że to byłby dobry pomysł ;) Maniaq ... nie tylko Ty opony zjadłeś ;) moje były nadmuchane do 3 barów a i tak sporo ich znikło .... muszę nad torem jazdy popracować i mniej skręcać ... czasy by były takie same albo i lepsze a i opony mniej by w :dupa: dostały :) Cytat weekendu by "Wróbel" : "No trójka, trójka ... co to kur#@$% ecodriving ?? " :mrg: :lol:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Przemek_Docent 




Dołączył: 16 Sie 2002
Posty: 226
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 09:56   

No to całe szczęście, że to nic poważnego, Maciek...
Jeszcze jedna galeria, tym razem od chłopaków z Subaraków
http://picasaweb.google.c...924/RYKI040910#
_________________
"Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 11:21   

Brt napisał/a:
Kruszon ... no zagotował się trochę ;) :mrg: ... wywalił 2l płynu przez korek, temp poszła na samągórę wskaźnika, chmura pary za mną została i ... tyle ;)

Z tego samego powodu nie pojechałem...
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 13:55   

u mnie za slabo napompowane byly, pozyczylem kompresor, ale chyba jakis lewy byl, bo po torze zajechalem na stacje to mialem 2,0- 2,1 O_o i auto plynelo w zakretach :)

ja tam sie nie najezdzilem O_o no ale niestety bylem swiadom, ze tak bedzie po tym jak sie dowiedzialem ze mam wesele kolegi :/ bylem przejchalem sie, bylo :ok:

trasa IMHO zbyt nudna, tzn, szybka, malo techniczna... dla mnie tylko jeden zakret tak naprawde byl zmora, ten przed dluga prosta, bo tam raz udalo mi sie wejsc idealnie i dobijalem na dohamowaniu do 150 km/h ale jak mi instrukotr mowil te "szybsze" autka pukaly do bramy 200km/h :D wiec nie ma porownania ;)

czas nie najgorszy, choc wiem ze poniezj 2.30 to powinno byc na zrobione ;) tylko jezdzac to gadlaem z wroblem i mackiem, a nie skupialem sie za mocno na trasie, bo ja znalem z poprzedniego razu :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Wrz 08, 2010 19:51   

Ponieważ poniedziałki są zawsze zawalone robotą, to i tym razem tak było.
W przerwie na herbatę złożyłem taki krótki materiał, jednego z kolegów z subaru.

http://www.youtube.com/watch?v=-1bPQAvOkEw

Pozdrawiam,

[ Dodano: Sro Wrz 08, 2010 19:51 ]
Mały update

http://www.youtube.com/watch?v=AX8NWMcu-mA

Film powstał na prędce, ale da się w miarę oglądać ;)

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów 2.X.2011 Ułęż, 22.X.2011 tor w Radomiu
Roj Sporty Samochodowe 52 Wto Lis 27, 2012 17:33
greg-si



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink