Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Problemy ze ssaniem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Czw Lis 18, 2010 09:22
[R400] Problemy ze ssaniem
Autor Wiadomość
Wiechu 



Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 5
Skąd: Brzezinka



Wysłany: Czw Paź 28, 2010 20:39   [R400] Problemy ze ssaniem
Typ: SD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam. Jak w temacie Rover 400D 2.0 pompa wtryskowa mechaniczna VP21 , problem polega na tym że po odpaleniu zimnego silnika obroty są w granicach 700 obr. na min. po przejechaniu odcinka około 500 m lub gdy autko troche pochodz obroty podnoszą się na 850-900 i cały czas się takie utrzymują. Co jest odpowiedzialne za ssanie w takiej pompie i jak to naprawić.
Ostatnio zmieniony przez szoso Czw Lis 25, 2010 16:04, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Paź 28, 2010 20:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 29, 2010 09:33   

Ja tez tak mam, ale nie słyszałem, żeby w dieslach było ssanie.
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pią Paź 29, 2010 09:54   

mirwin napisał/a:
Ja tez tak mam, ale nie słyszałem, żeby w dieslach było ssanie.

niektóre pompy wtryskowe miały ciegno do ssania ,,czyli dawki rozruchowej' ale czy akurat przy lowerkach to nie wiem
po za tym jesli w trakcje jazdy wszystko jest ok i spalanie równiez to nie przywiazywałbym zbytnio uwagi na to ,(mniejsze szarpania sa i nie cierpi tak silnik oraz podzespoły)
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Wiechu 



Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 5
Skąd: Brzezinka



Wysłany: Nie Paź 31, 2010 08:58   

Witam. Z tymi szarpaniami to właśnie na wolnych bardziej szarpie, jak już wejdzie na swoje obroty to jest ok.
 
 
 
falar 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 94
Skąd: WWA



Wysłany: Sro Lis 03, 2010 17:00   

kadzaf napisał/a:

niektóre pompy wtryskowe miały ciegno do ssania ,,czyli dawki rozruchowej' ale czy akurat przy lowerkach to nie wiem

nawet gdyby, to powinno to działać dokładnie odwrotnie:
na zimnym silniku obroty zwiększają się o ~100-200 i w jak silnik się nagrzewa to powoli wracają do normy (czyt. obniżają się)

[ Dodano: Sro Lis 03, 2010 17:00 ]
Wiechu napisał/a:
Witam. Z tymi szarpaniami to właśnie na wolnych bardziej szarpie, jak już wejdzie na swoje obroty to jest ok.

czyli obroty na luzie są za niskie i trzeba je wyregulować
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 04, 2010 08:26   

Mam juz roverka od prawie roku, ale nigdy na zimnym silniku nie miał wyższych obrotów o 200 czy 100. Kolega ma Audi A3 diesla i tez na zimnym silniku nie ma wyższych obrotów. Z tymi obrotami to chyba nie do końca prawda.
 
 
falar 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 94
Skąd: WWA



Wysłany: Czw Lis 04, 2010 10:09   

mirwin napisał/a:
Mam juz roverka od prawie roku, ale nigdy na zimnym silniku nie miał wyższych obrotów o 200 czy 100. Kolega ma Audi A3 diesla i tez na zimnym silniku nie ma wyższych obrotów. Z tymi obrotami to chyba nie do końca prawda.

przykład:
silniki GM i Isuzu montowane w Oplach 92-98

a silniki Rovera tego nie mają, napisałem tylko jak to powinno działać gdyby był taki ficzer
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 04, 2010 10:26   

Ok. rozumiem. :smile:
 
 
Wiechu 



Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 5
Skąd: Brzezinka



Wysłany: Czw Lis 04, 2010 15:15   

Gdybym wyregulował obroty na 850-900 zaraz po zapaleniu, to po niedługim czasie miałbym gdzieś 1100 może więcej a tak się nie da jeżdzić.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [416 SI 1.6 16V '95] Problemy ze ssaniem
alfa28 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 29 Nie Lip 25, 2010 22:10
Matius
Brak nowych postów [R400] Problemy z klimatyzacją - cd
kompresor, osuszacz i inne głupie pomysły poprzedniego właściciela
zippermann Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sob Lip 19, 2008 12:23
zippermann
Brak nowych postów [R400] Problemy z obrotami
fluRRe Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Czw Kwi 24, 2008 21:20
fluRRe
Brak nowych postów [R400] ROVER PROBLEMY...
Patriko2009 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Lis 26, 2012 21:45
Patriko2009
Brak nowych postów [R400] problemy z alarmem
dominio.str Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Pią Paź 28, 2011 21:51
IROLA



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink