Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Diagnostyka komputera pokładowego- błędy, wskazania
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Udostepnij na Facebook [R75] Diagnostyka komputera pokładowego- błędy, wskazania
Autor Wiadomość
VMatas 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 608
Skąd: Wilno

Rover 75


Wysłany: Pon Mar 14, 2011 21:11   

Po przeszukaniu udało się znaleźć kody błędów, które są wyświetlane w testach na IPK.. Te kody są od BMW E38/E46, ale z wielkim prawdopodobieństwem będą pasować i dla R75. Jak i kolega apples zwracam uwagę - to że błąd wyświetla się na IPK wcale nie znaczy że błąd jest aktualny! Generalnie to przy każdym testowaniu trzeba robić reset na 21 pozycji i sprawdzać ponownie.

Kody (o znaczenia prosze nie pytac - sam jeszcze nie wszystkie nie wiem :) ):

CD EC signal 1
DA EC signal 2
C1 signal TWEG+ (input pulse generator wheel)
C3 signal TD (engine speed)
D3 coolant temperature
D5 oil temperature
CE Outside temperature
C7 lever-type sensor 1
D7 lever-type sensor 2
8F overvoltage (U>16V)
8D ATS signal: telegram error or no telegram
90 Clamp 15
8C Clamp R
CF SII reset
44 oil pressure
92 chime_1
91 chime_2
8B chime_3
3F meassure works driver
BC brake fluid level
BD EBV
BE light module-EEPROM error
BF IKE-EEPROM error, coding incorrect/incomplete
83 speed A
88 I bus
87 K bus
3E serial telegram for speed, tacho, economy control, tank, temp.
F0 CAN BUS OFF
F4 no CAN ID
F5 no CAN ID ASC1
F6 no CAN ID DMER1
F7 no CAN ID DMER2
F8 no CAN ID DMER4
F9 no CAN ID DMEL4
FA no CAN ID EML1
FB no CAN ID EGS1
11 acoustics sensor not present
C6 code
FF Unknown error location
_________________
.: Podpis u¿ytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦







Wysłany: Pon Mar 14, 2011 21:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5685
Skąd: Gdynia/Malbork

Rover 75


Wysłany: Pon Mar 14, 2011 21:28   

Już nie będę taki i też dołożę. :wink:


C8 255 => LCM internal error
88 82 000 => (I-Bus)
F8 84 000 => CAN Identification missing (DME)
F5 84 000 => CAN Identification missing (ASC)
D7 81 000 => Fuel tank sensor 2 (without fuel pump)

1 Fuel consuming signal from engine control unit faulty
2 Fuel consuming signal (ti-II) from engine control unit faulty
3 Road signal from ABS/ASC/DSC control unit faulty
4 RPM (tD) from engine control unit faulty
5 Coolant temperature sensor faulty
6 Temperature sensor
7 Outside temperature sensor
8 Fuel level sensor 1 (Fuel pump side)
9 Fuel level sensor 2 (without fuel pump)
10 Tension to high at the power supply
11 EGS signal disturbed
12 Power supply Pin 15
13 Power supply Pin R
14 Service Interval Display (SAI) Reset
15 Pressure Switch
16 Gong Sound (T1)
17 Gong Sound (T2)
18 Gong Sound (T3)
19 Current to high in the instrument cluster
20 Internal error in the LCM module
21 Internal error (IKE)
22 Vehicle speed signal (Tacho-A)
23 Instrument cluster -Bus (I-Bus)
24 Body-Bus (K-Bus)
25 Error during activation of the instrument in the instrument cluster
26 Undefined error
27 Internal Error
28 I-BUS error
29 Power Supply
30 Power Supply
31 Power Supply
32 Power Supply
33 K-BUS
34 Oil Pressure Control Light
35 Reverse gear recognition
3E Error by activation display
3F Instrument cluster current to high
44 Oil pressure switch
87 Body-Bus (K-Bus)
88 (I-Bus)
8B Gong Ton (T3)
8C Power supply Term. R
8D EGS Data lead disturbed
8F Power supply
90 Power supply Term. 15
91 Gong Ton (T2)
92 Gong Ton (T1)
BC Break fluid level
BD Electronic break power
BE LCM internal error
BF Instrument Cluster Internal Error
C1 ABS/ASC/DSC Signal(Tacho)
C3 RPM signal from DME control unit
C6 Output PIN 6 (Code EWS)
C7 Fuel tank sensor 1 (fuel pump side)
CD Fuel consumption signal DME 1
CE Outside temperature sensor
CF Service Interval Display (SIA) Reset
D3 Coolant temperature sensor
D5 Oil temperature sensor
D7 Fuel tank sensor 2 (without fuel pump)
DA Fuel consumption signal DME 2
F0 CAN-Bus off
F4 CAN Identification missing
F5 CAN Identification missing (ASC)
F6 CAN Identification missing (DME)
F7 CAN Identification missing (DME)
F8 CAN Identification missing (DME)
F9 CAN Identification missing (DME)
FA CAN Identification missing (EML)
FB CAN Identification missing (EGS)
FC CAN Identification missing
FD CAN Identification missing



W/w kody błędów pochodzą z BMW, więc niektóre opisy trzeba podciągnąć pod nazewnictwo Rovera np.: BMW IKE - Rover IPK, BMW LCM - Rover LSM, itd.


Pozdrawiam
apples™
_________________
Workshop Manual → http://forum.roverki.eu/v...p=493181#493181 Części zamienne R75 → http://forum.roverki.eu/v...p=459245#459245
Ostatnio zmieniony przez apples Wto Mar 15, 2011 08:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
VMatas 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 608
Skąd: Wilno

Rover 75


Wysłany: Wto Mar 15, 2011 07:58   

Jeszcze kilka uwag dotyczących kodów błędów z IPK, które udało się znalezc po trochę na rożnych forach. Kod zwykle wygląda tak - na grupy po dwie cyferki rozdzieliłem celowo:

C7 - Sam kod

81 - Zwykle 81 - 84 - Ważność usterki?

00 - Frekwencja występowania?


Właśnie frekwencja 00 troszkę mnie martwi, bo kod C78100 dość często występuje - może to jednak coś innego?

Proszę o wypowiedzi i obserwacje od innych kolegów, aby potwierdzić wyżej pokazane domysły (póki co :) )
_________________
.: Podpis u¿ytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5685
Skąd: Gdynia/Malbork

Rover 75


Wysłany: Wto Mar 15, 2011 08:39   

VMatas z tymi błędami to trochę dziwna sprawa, a zwłaszcza ich pokazywanie.

IPK nie pokazuje na pewno wszystkich błędów oraz nie pokazuje aktualnych błędów.
Dlaczego? Miałem uszkodzony czujnik położenia sprzęgła, błąd został wykasowany na T4, a ja dalej jeździłem na uszkodzonym i w komputerze nie pokazywał żadnego błędu. Aktualnie mam 2 błędy - CF8200 i 878100. CF8200 to "Service Interval Display (SIA) Reset" który wykonałem jakiś czas temu, a 878100 - "Body-Bus (K-Bus)" - może to właśnie mój naprawiony czujnik sprzęgła lub odłączone K-Bus webasto z którym miałem problem. Czy czasami te błędy nie informują co zostało wykonane/naprawione kiedy mieliśmy jakąś usterkę? Dziwne by to było, ale ... Gdyby faktycznie pokazywał aktualne błędy to powinienem mieć jeden więcej związany ze świecami żarowymi lub ECM. :wink:
_________________
Workshop Manual → http://forum.roverki.eu/v...p=493181#493181 Części zamienne R75 → http://forum.roverki.eu/v...p=459245#459245
 
 
 
VMatas 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 608
Skąd: Wilno

Rover 75


Wysłany: Wto Mar 15, 2011 09:01   

Też się zgadzam że sprawa wygląda troszkę dziwnie. Czasami te kody wyglądają tylko na informacje, inne jako usterki.. Mam tylko nadzieję że przez dłuższy czas obserwowania udaloby się wywnioskować co kody znaczą i jak często są odświeżane.. Dzisiaj i tak już wiemy więcej niż wczoraj. Jak już pisałem wcześniej, wygląda że za każdym razem jak łazimy w testy należałoby robić reset.
_________________
.: Podpis u¿ytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Oskar 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 384
Skąd: Międzywodzie

Rover 75


Wysłany: Czw Wrz 01, 2011 22:31   

Co oznacza : (DME) i ATS lub EGS bo dotyczy to błędu 8D? Jeśli wiecie to poprosił bym o pomoc. Dzięki.
 
 
 
road955 



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 5
Skąd: Ciechanów




Wysłany: Wto Wrz 06, 2011 10:53   

Witam , sprawa mniej skomplikowana jw. I pewnie już wałkowana ,więc przepraszam -ale nie wiem czy można samemu i jak wykasować licznik servisu w 2,0 cdt .
 
 
21matys 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 457
Skąd: bytom




Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 11:16   

road955 napisał/a:
Witam , sprawa mniej skomplikowana jw. I pewnie już wałkowana ,więc przepraszam -ale nie wiem czy można samemu i jak wykasować licznik servisu w 2,0 cdt .

http://www.roverki.pl/zro...u-rover-75.html

a ja mam pytnie jak wy dostajecie sie do tych funkcji na IPK naprzykład do sprawdzenia poziomu paliwa?? bo jedynie co mi wychodzi to test zegarów i jakieś dane na pozycji 1. a reszta to cisza nic mi nei pokazuje.. czy wy macie jeszcze jakieś urządzenie do szczytywania informacji z IPK?? z góry dziękuje
_________________
kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
 
 
 
PD 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 267
Skąd: Rybnik




Wysłany: Pon Wrz 19, 2011 23:19   

na poczatku daj na rozdzial 19 i daj off pozniej bedziesz mogl w inne rozdzialy wchodzic

a moje pytanie do was:
wszystkie r maja bak 65l. nawet tourer'y?
pytam poniewaz mi w rozdziale 6 owszem pokazuje litry ale jak wleje caly bak
to pokazuje 57l
_________________
Był R75 CDT 2.0 2001r. automat sedan, jest R75 Tourer CDT 2.0 , 2001r.
 
 
 
21matys 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 457
Skąd: bytom




Wysłany: Czw Wrz 29, 2011 13:28   

ostatnio sprawdzałem poziom paliwa na czujnikach i róznica pomiędzy czujnikami wynosiła prawie 4 litry
pierwszy wskazywał 0134 a drugi 0171
wiem ze jeden czujnik znajduje sie w baku a drugi?? tez w baku?? jak sprawdzić który szwankuje
_________________
kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
 
 
 
SeniorA 




Pomógł: 496 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 3925




Wysłany: Czw Wrz 29, 2011 13:58   

21matys napisał/a:
wiem ze jeden czujnik znajduje sie w baku a drugi?? tez w baku??

oba są w baku.Jeden na filtrze drugi na pompie.Zatankuj do pełna i zrób reset OBC.Powtórz odczyt jak będzie w baku około 50 l paliwa.W ostatecznosci pozostaje kalibracja czujników komp. T4
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
seban80 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 2
Skąd: Google ;)




Wysłany: Pon Lut 27, 2012 14:48   

Szybkie tłumaczenie z białoruskiego

Oto lista próbki kodów usterek:

00 Nieokreślony błąd na procesorze | blok
01 Cewka zapłonowa, cylinder 2
02 Cewka zapłonowa, cylinder 4
03 Cewka zapłonowa, cylinder 6
05 przerwa, zwarcie wtryskiwacz 2
06 przerwa, zwarcie wtryskiwacz
08 Miernik masy powietrza
Czujnik temperatury płynu chłodzącego 0A
0V czujnik ciśnienia w par paliwa odzyskiwania systemu EVAP
0C otwarty lub zwarcie z potencjometru przepustnicy
Spożycie 0E Czujnik temperatury powietrza
10 sygnał odżywka sprężarka powietrza
12 system alarmowy (immobiliser) silnik
14 Lampa "Check Engine"
15 Napęd rozrządu pozycja
16 Wtryskiwacz cylindra 3
17 Wtryskiwacz cylindra 6
18 Wtryskiwacz 4 cylindrowy
19 sonda lambda podgrzewacz, cylindry 1, 2 i 3
Zawór regulacyjny 1B Idle powietrze
1D cewka zapłonowa, cylinder 1
1E zapłon cewka, cylinder 3
1F zapłon cewka, cylinder 5
21 Wtryskiwacz cylindra 5
23 pompą powietrza mieszanie powietrza
32 Zawór płukania EVAP System filtr z węglem aktywnym
Zawór odcięcia wina 33
34 elektromagnetyczny wydechowy sterowania
35 Zawór regulacyjny powietrza biegu jałowego
37 Grzałka dokataliticheskogo sondy lambda, cylindry 4, 5 i 6
Rezystor 38 Sygnał zapłonu
39 Knock Sensor 1
Sv Knock Sensor 2
3D Grzejnik postkataliticheskogo sondy lambda, cylindry 4, 5 i 6
MY Przełączanie system zaworów mieszanie powietrza
Czujnik położenia wałka rozrządu 41
44 Zawór płukania EVAP System filtr z węglem aktywnym
45 przekaźnik pompy paliwa
4A, klimatyzator przekaźnik sprężarki
4B sygnał do katalizatora ogrzewana sondę lambda, cylindry 1, 2 i 3
4C sygnał do katalizatora podgrzewana sonda lambda, cylindry 4, 5 i 6
4D sygnał za katalizatorem podgrzewana sonda lambda, cylindry 1, 2 i 3
4-ty sygnał za katalizatorem podgrzewana sonda lambda, cylindry 4, 5 i 6
4F grzejnik za katalizatorem sondy lambda, cylindry 1, 2 i 3
Linia 50 dane, ABS / stabilność stabilności - tłumienie ognia
Linia 51 dane, ABS / stabilizacja stabilność systemu - zwiększenie prędkości biegu jałowego
Linii 52 danych, ABS / Stabilność - dostosowanie czasu zapłonu
Czujnik położenia wału korbowego 53
Sterowanie silnikiem 64 jednostka
BE nie kontaktron systemy zamknięte EVAP ust '98 modele tylko kwestia).
BF NO kontaktron otwiera OF EVAP (tylko '98 model no.)
C0 kontaktron nie zamknięty system EVAP
C2 wykryto mocno wycieku EVAP systemu
W znaleźli mały przeciek itp. SYSTEM EVAP
C4 Zawór systemu EVAP LDP
C5 Czujnik ciśnienia atmosferycznego SYSTEM EVAP
C7 nie czujnik poziomu paliwa
C8 do katalizatora podgrzewana sonda lambda, cylindry 1, 2 i 3
C9 do katalizatora podgrzewana sonda lambda, cylindry 4, 5 i 6
Biuro CA podgrzewaną sondy lambda, cylindry 1, 2 i 3.
Biuro na północny wschód od ogrzewanego sondy lambda, cylindry 4, 5 i 6.
SS biegu jałowego różnią się od wymaganych
D1 sygnalizuje przed kradzieżą systemowych (immobiliser) silnik
D2 Awaria w układzie zapłonowym
D3 Sterowanie mechaniczne uszkodzenie zaworu Idle powietrze
D4 mechaniczne uszkodzenia wałka rozrządu siłownika pozycji
D6 prędkość sygnału pojazd
D7 otwarty lub zwarcie w linii danych, ABS / stabilność systemu stabilizacji
D8 transmisja danych linii centrala - Sensor-pozycyjny przełącznik,
prędkość sygnału, sygnał położenia przepustnicy
D9 transmisja danych linii centrala
DA dane line, zarządzanie energią
DB dane line, zarządzanie energią
De Management podgrzewana sonda lambda
Odchylenie unijnym koszyku jakości, cylindrów 1, 2 i 3
Odchylenie jakości cylindrów E4 mieszaniny 4, 5 i 6
E5 podgrzewana sonda lambda, cylindry 1, 2 i 3 - powolna reakcja
E6 podgrzewana sonda lambda, cylindry 4, 5 i 6 - powolna reakcja
E7 podgrzewana sonda lambda, cylindry 1, 2 i 3 - dynamika
E8 podgrzewana sonda lambda, cylindry 4, 5 i 6 - głośnik
Sprawność katalityczna E9 konwerter, cylindry 1, 2 i 3
EA skuteczność katalizatora, cylindry 4, 5 i 6
S cieplej za katalizatorem sondy lambda, cylindry 1, 2 i 3
UE grzejnik za katalizatorem sondy lambda, cylindry 4, 5 i 6

ЕЕ Пропуски в работе цилиндра 1
EF Пропуски в работе цилиндра 2
F0 Пропуски в работе цилиндра 3
F1 Пропуски в работе цилиндра 4
F2 Пропуски в работе цилиндра 5
F3 Пропуски в работе цилиндра 6

Silnik obroty F4 - wał korbowy Czujnik zębaty koła zamachowego wirnik
F5 Niski przepływ System mieszania butli powietrznych 1, 2 i 3.
F6 niski przepływ System mieszania butli powietrznych, 4, 5 i 6
Purge FA zawór EVAP SYSTEM kanister
FB wykryty mały przeciek itp. SYSTEM EVAP
FC nieprawidłowy przepływ kanistra układ oczyszczania EVAP
FD utknął w pozycji zamkniętej zaworu cut-off SYSTEM EVAP
FE znaczący wycieku itp. SYSTEM EVAP
FF mechaniczne uszkodzenie zaworu kanistra oczyszczania węgla SYSTEMU EVAP

Kody są zdefiniowane następująco:
Pierwszy Na przykład, wydany kod S78100 i F78400
Sekund Patrzymy na dwóch pierwszych znaków, szukać ich na liście (np. S78100 = C7 nie czujnik poziomu paliwa)
 
 
vonglass 



Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 21
Skąd: Wejherowo




Wysłany: Pią Sie 17, 2012 20:39   

Podpinam się pod temat.

U mnie test wygląda podobnie, aczkolwiek nieco inaczej. Mam miejscami więcej podpunktów, a co najgorsze w punktach 3, 6 oraz 14 wychodzi natychmiast z testu i wraca do licznika km.

Co robię źle? Może mam spaprane przez jakiegoś "elektronika" zegary?
 
 
szpynior 
Klubowicz




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 814
Skąd: Grudziądz

MG ZT-T


Wysłany: Nie Sie 19, 2012 09:11   

vonglass,

Odpowiedź znajdziesz tutaj

http://forum.roverki.eu/v...p?p=85346#85346
_________________
Kujawsko - Pomorska Grupa Wsparcia
Interfejsy CDP+, BMW Scanner
 
 
vonglass 



Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 21
Skąd: Wejherowo




Wysłany: Nie Sie 19, 2012 09:22   

szpynior napisał/a:
Odpowiedź znajdziesz tutaj

http://forum.roverki.eu/v...p?p=85346#85346

Niestety nie ma tam odpowiedzi na moje pytanie!

Po wejściu w podane przeze mnie podpunkty test się natychmiast wyłącza.
 
 
szpynior 
Klubowicz




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 814
Skąd: Grudziądz

MG ZT-T


Wysłany: Nie Sie 19, 2012 12:03   

Czytaj proszę ze zrozumieniem, wszystko jest w tym poście

"----------------------------------------------------------------------------
19 STATUS BLOKADY. BLOKUJE/ODBLOKOWUJE FUNKCJE Z PUNKTÓW OD 3 DO 18 (L-ON -
BLOKADA WŁĄCZONA, L-OFF - BLOKADA WYŁĄCZONA)
"

"Cytat:
Mój R75 nie ma komputera i nie pokazuje mi tych od 3-18 ;((


Mój też nie ma, a większość pokazuje. Musisz zrobić dokładnie jak napisałem:
a) wybierz rozdział 19
b) zacznie migać naprzemiennie L_OFF i L_ON
c) w momencie jak jest wyświetlany napis L_OFF wciśnij reset
d) szybko (chyba w ciągu sekundy) zacznij wybierać rozdziały (znowu przycisk
reset), bo jak zaczekasz zbyt długo, to system wyjdzie z trybu diagnostyki

Powinno zadziałać. Na początku trudno się poruszać, później człowiek
dochodzi do wprawy.

--
ROVER 75 CDT 2000r.
Marian Krzak"
_________________
Kujawsko - Pomorska Grupa Wsparcia
Interfejsy CDP+, BMW Scanner
 
 
vonglass 



Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 21
Skąd: Wejherowo




Wysłany: Nie Sie 19, 2012 13:37   

Dobra chłopaki, jak mi złość przeszła to zrobiłem reset, policzyłem do dziesięciu, zrobiłem test od początku i tym razem zadziałało. Dzięki raz jeszcze ;)
 
 
asiorex111 



Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 2




Wysłany: Pon Maj 06, 2013 10:28   Rover 75 1.8 16 v nie odpala pomocy

Witam
Mam wielki problem, otóż po wymianie bloku silnika w moim roverze zauważyłem iż nie działa centralny zamek z pilota oraz auto nie chce odpalić(nie ma iskry). Podłączyłem go pod komputer i wyskoczyła mi cała lista błędów:
81,89,00,e1
81,89,00,e4
81,89,00,4c
81,89,00,5c
81,89,00,ec
81,89,00,f4
81,89,00,e3
81,89,00,a0
81,89,00,e8
81,89,00,dc
ecu transistor line 3fault
left sear direction indicator defect ive
81,89,00,00
81,89,00,47
81,89,00,1d
81,89,00,03
81,89,00,ff
ecu transistor line 4 fault
81,89,00,81
81,89,00,f9
ecu transistor line 5 fault
81,89,00,95


Proszę o pomoć panie co tu zrobić?
 
 
Legwan1989 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 257
Skąd: Słupsk

Rover 75


Wysłany: Pią Cze 21, 2013 17:17   

W sumie dziś po raz pierwszy przyjrzałem się diagnostyce komputera, w dziale nr 14 pojawiło się kilka błędów. Od razu próbowałem je jakos rozszyfrowac ale marnie mi to wyszło - w sumie niezbyt wiele mówią mi te nazwy

F78400 - CAN Identification missing (DME) , no CAN ID DMER2
F88400 - CAN Identification missing (DME) , no CAN ID DMER4
F48400 - CAN Identification missing , no CAN ID
C7812A - C7 Fuel tank sensor 1 (fuel pump side) , C7 lever-type sensor 1
F68400 - CAN Identification missing (DME) , no CAN ID DMER1

Nawet nie wiem czy mam zacząć się bać czy to nic nie groźnego
 
 
mondigo 



Dołączył: 09 Maj 2011
Posty: 111




Wysłany: Sro Sty 15, 2014 09:39   

Mam pytanie niedawno odkryłem za pomoca forum że mam komputer pokładowy :)
znalazłem takie błedy co one oznaczają:
14.0 Ce8200
14.1 be8800
14.2 C78100
14.3 878200
14.4 F48400
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Wyświetlacz komputera pokładowego
riki Rover serii 75, MG ZT 23 Czw Sty 16, 2014 21:45
markdania
Brak nowych postów [R75] Montaż komputera pokładowego
sebol11 Rover serii 75, MG ZT 21 Pon Lut 15, 2010 17:14
apples
Brak nowych postów [R75] Jak zmienić język komputera pokładowego?
bobster Rover serii 75, MG ZT 5 Pon Sty 12, 2009 19:47
PHJOWI
Brak nowych postów [R75] Wyświetlacz komputera pokładowego - regeneracja
mario1977 Rover serii 75, MG ZT 21 Pią Sty 17, 2014 01:45
haszczyc
Brak nowych postów [R75] Otwieranie bagażnika i włącznik komputera pokładowego
keda Rover serii 75, MG ZT 4 Pon Gru 02, 2013 14:55
keda



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink