Forum Klubu ROVERki.pl :: [MGF] SWAP 3.0 V6 ??
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Adrian
Sob Lip 30, 2011 20:59
[MGF] SWAP 3.0 V6 ??
Autor Wiadomość
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Nie Lip 31, 2011 15:42   

Maxiking, ja mam do zabawy mx-3 ale ziomek mx-5 z 95 roku prawie do 300 koni uturbiając:-) MX-5 ma bardzo wytrzymałe silniki 1.6 i 1.8. Skrzynki nie do padniecia i po sobie smiem powiedziec naprawde odporne na uszkodzenia silniki. moje b6 krecilo sie do 9 tysi i nie padlo do konca:)


A co do ITB to po prostu montujesz 4 gaźniki (ja wole gaźnikowe ITB bo mam uczulenie na elektronike) ale co mądrzejsi mogą i wtryskowe robić. tak jak mówilem robisz flansze by gazniki jak najblizej glowicy byly, wazne ze jesli nie sa to sportowe samochodowe tylko motocyklowe to musza byc pod takim katem jak w moto by dobrze pracowal.:-)

Masz już wymieszane paliwo z powietrzem potrzeba Ci jeszcze jakos to zdetonowac w cylindrze. Silniki z palcem i rozdzielaczem maja latwiej bo wystarczy sygnal z walka rozrządu, z kola zamachowego i mapa zaplonu i dziala. Ja tak mam że sygnal z kola i z rozrzadu podpiete do megajolta razem z TPS'em (motocyklowe dzialaja plug and play tez sa na 3 kable).

i megajolt steruje zaplonem na rozdzielacz EDIS III z forda:)

I tyle.

A i jeszcze kwestia pompy, trzeba zamontowac regulator cisnienia z dużym przelewem, ale zostawic pompe wtryskową bo gaźnikowa moze nie wydolac na 4 gazniki, wtryskowa za mocne ale z duzym przelewem mozna sobie idealnie wyregulowac.


Koszty:"
Gaźniki cbr 900 ok 200-300zl
Megajolt ok 100F na jebaju
flansza home made alu jak sie ma tiga 0zł , na zamówienie ok 150
EDIS - 30zł.

W tysiaku sie miescisz, a mocy tyle ile paliwa przelejesz:D i ten dźwięk gaźnikowych rajdówek lat 70'tych:):)

Jak cos to na PW.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lip 31, 2011 15:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
marcin316 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 1066
Skąd: Lublin - okolice



Wysłany: Nie Lip 31, 2011 22:13   

hvil napisał/a:
a mocy tyle ile paliwa przelejesz


No nie do końca. Jak nie napełnisz cylindrów powietrzem to dodatkowe paliwo niewiele pomoże. Jak by nie było, to mieszanka przynajmniej przypominać musi stechiometryczną...
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Pon Sie 01, 2011 09:03   

marcin316, masz racje ale nie pamietam czy na PW cvzy tu wcześniej pisalem że dzięki zastosowaniu bardzo krótkiego dolotu, wypelnianie cylindra jest o wiele pewniejsze i chłodniejsze dlatego też perspektywa "prze;ania" go odsuwa się dużo wyżej niż zwykle przy wzbogacaniu mieszanki:)

P.s. nie wolno schrzanić gardzieli wlotowej, mój po wieśniackim przerobieniu przezemnie trąbek wlotowych bieg jalowy mial dopiero gdzies przy 3 tys. obrotów a czaserm wogole nie palil:) Po zamontowaniu starych trąbek wszystko sie naprawilo, choc nie liczcie że na ITB jałowy będzie jak na wtrysku 500-800:-) ale w okolicach 1000-1200 jest miodzio:)
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Sie 07, 2011 21:33   

Dodam jeszcze na temat KV6 w MGF

http://www.rovertech.net/...p?f=10&t=111560
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów SWAP z VTi
ciekawość
spider666 Tuning mechaniczny 2 Sob Lis 14, 2009 13:37
dobryziom
Brak nowych postów swap
ivi199 Tuning mechaniczny 45 Sro Sty 22, 2014 12:24
tuners
Brak nowych postów SWAP 1.8 VVC na 1.8 T
spider Tuning mechaniczny 41 Wto Mar 04, 2014 11:39
spider
Brak nowych postów Swap [r75] 1,8 -> 1.8t/v6
Tomekkk Tuning mechaniczny 3 Pon Maj 28, 2012 22:40
7Tomi
Brak nowych postów [R-200 1.4 16v 98R] Swap na 2.0 V6 z 75
kolin Tuning mechaniczny 11 Sro Sie 20, 2008 13:13
Senn



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink