Forum Klubu ROVERki.pl :: Chip do 416 Si...
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Chip do 416 Si...
Autor Wiadomość
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Wrz 18, 2007 17:14   

zerard, nie wiem, czy Ty sobie zdajesz sprawę z tego, ze Twoja wypowiedź to jest JEDNO zdanie! Nie stosujesz kropek, przecinki wstawiasz losowo. Twoje posty naprawdę ciężko się czyta... :( Popraw się!

zerard napisał/a:
Tak sie może wydawać ale papiery nie są lewe u mnie jest napisane 83 kw tak było w orginale

W jakich papierach?
Wszystkie dostępne źródła podają 82kW.

zerard napisał/a:
widziałem w niemczech samochody z roku 99 które niby powinny mieć kierunkowskazy boczne przednie w kolorze białym a były pomarańczowe i to wiele modeli,według opisu na stronie klubowej pisało że kierunki boczne przednie,(na błotnikach)z roku 99 powinny być białe a były innego koloru te które napotkałem w modelach tego rocznika w wersji hatchback ,j

Jeżeli są inne kierunki, to znaczy, że auto miało te kierunku zmieniane (np. po stłuczce).
Czy uważasz, że elektroniczny katalog części (EPC) wydane przez MG-ROVER kłamie? ;-)

zerard napisał/a:
jeśli chodzi o moc silnika w (KM) to powiem że 400tki 1600 16V hatchback miały nawet do 130 koni można by to uznać jako opcja

Była tylko jedna wersja tego silnika (z zapłonem rozdzielaczowym) i miała moc 82kW.
Być może pomyliło Ci się z serią 400, tzw. kanciakami, produkowanymi we wcześniejszych latach. Tam jednostki 1.6 pochodziły z Hondy i mogły mieć od 111KM do 130KM. ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Wrz 18, 2007 17:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
zerard 



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 6
Skąd: lubsko



Wysłany: Pią Wrz 21, 2007 13:05   

piter34 napisał/a:
zerard, nie wiem, czy Ty sobie zdajesz sprawę z tego, ze Twoja wypowiedź to jest JEDNO zdanie! Nie stosujesz kropek, przecinki wstawiasz losowo. Twoje posty naprawdę ciężko się czyta... :( Popraw się!

zerard napisał/a:
Tak sie może wydawać ale papiery nie są lewe u mnie jest napisane 83 kw tak było w orginale

W jakich papierach?
Wszystkie dostępne źródła podają 82kW.

zerard napisał/a:
widziałem w niemczech samochody z roku 99 które niby powinny mieć kierunkowskazy boczne przednie w kolorze białym a były pomarańczowe i to wiele modeli,według opisu na stronie klubowej pisało że kierunki boczne przednie,(na błotnikach)z roku 99 powinny być białe a były innego koloru te które napotkałem w modelach tego rocznika w wersji hatchback ,j

Jeżeli są inne kierunki, to znaczy, że auto miało te kierunku zmieniane (np. po stłuczce).
Czy uważasz, że elektroniczny katalog części (EPC) wydane przez MG-ROVER kłamie? ;-)

zerard napisał/a:
jeśli chodzi o moc silnika w (KM) to powiem że 400tki 1600 16V hatchback miały nawet do 130 koni można by to uznać jako opcja

Była tylko jedna wersja tego silnika (z zapłonem rozdzielaczowym) i miała moc 82kW.
Być może pomyliło Ci się z serią 400, tzw. kanciakami, produkowanymi we wcześniejszych latach. Tam jednostki 1.6 pochodziły z Hondy i mogły mieć od 111KM do 130KM. ;-)
Nie będe kopać sie z koniem koniec tematu.
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Wrz 21, 2007 13:10   

zerard napisał/a:
Nie będe kopać sie z koniem koniec tematu.

Lubię takie rzeczowe dyskusję. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Pią Wrz 21, 2007 13:14   

zerard, oprocz tego ze wlasnie nie 113 a 111 to po hamowni wyszlo by Ci 105 :)
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
uhu 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Sie 2007
Posty: 27
Skąd: dolnośląskie



Wysłany: Pią Wrz 21, 2007 13:20   

Senn napisał/a:
zerard, oprocz tego ze wlasnie nie 113 a 111 to po hamowni wyszlo by Ci 105 :)


To chyba optymistyczna wersja :lol:


Swoją drogą to mierzył może ktoś swojego Roverka na hamownii?
Chodzi mi tu o auta całkowicie seryjnie, bo chciałbym wiedzieć jak może wyglądać sprawa mocy silnika po kilku, kilkunastu latach używania :grin:
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Pią Wrz 21, 2007 13:22   

Koledzy z klubu FSO AK mierzyli kiedys swoje bolidy i jeden 1.4 osiagnal magiczne 84KM, a silnik sprawowal sie dosc dobrze :) Przezyl szok hehe
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
Chali 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 47
Skąd: Pruszków



Wysłany: Pią Wrz 21, 2007 18:08   

A wie ktos czy moc podawana przez producenta to moc, ktora osiaga silnik czy moc ktora faktycznie przenoszona jest na kola ?
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Pon Wrz 24, 2007 10:25   

Jest to moc silnika.
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
Chali 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 47
Skąd: Pruszków



Wysłany: Pon Wrz 24, 2007 21:36   

Senn napisał/a:
Jest to moc silnika.

Hamownia mierzy moc na kolach wiec wiadomo ze kazde auto na hamowni bedzie mialo mniejsza moc niz podawana przez producenta...
Pozdrawiam
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3633
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Wrz 25, 2007 01:58   

kilka roverow pare lat temu, bylo kiedys na hamowni ,w galeri sa fotki z tego spotkania, byly tez testy ze stozkiem
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Wto Wrz 25, 2007 08:32   

Chali, chyba nie uwazasz mnie za tepaka ;) Doskonale wiem ze hamownia mierzy na kolach, ale potem dodawana jest wartosc bezwzgledna strat ukladu napedowego. Zreszta mozesz miec co chcesz. Moc na kolach, czy tez moc silnika.
Kolega tez nie pytal o to czy moc na wydruku jest moca na kolach czy silnika tylko o dane producenta i producent podaje moc silnika. Przeciez nie wie czy silnik wyladuje w Roverku czy np. w Polonezie :grin:

Doszedlem do watku o hamowni na forum FSO AK. Jeden kolega uzyskal

Samochod: Fiat 125p 1.4 16V 230tys przebiegu
Moc: 89.9 / 5914 RPM
Moment: 114.1 / 4574 RPM

i drugi

Samochod: Polonez Caro 1.4 16V 90tys przebiegu
Moc: 103 KM/5800 RPM
Moment: 131 Nm/5100 RPM
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
boo12 



Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 37
Skąd: krk



Wysłany: Wto Paź 18, 2011 23:19   

te silniki 1.6 na dwóch wałkach wychodzily w 3 wersjach 111 112 113 km smiszne ale tak było i kazdy budowa dokladnie taka sama ale jak moj mechanior pisał po vinie za jakimis czesciami ( auta z tego samego roku) to wychodziły wlasnie takie kwiatki z mocą a budowa silnika taka sama zresztą nawet land rover 1.8 w benzynie ma dokladnie taką samą konstrukcje silnika seri k oczywiscie

[ Dodano: Wto Paź 18, 2011 23:19 ]
moc silnika europejskich samochodow jest podawana z kół a np starych amerykańcach testowano same silniki np po przelozeniu starego kamaro z 70 ktoregos roku na silniku w danych 320 km a z kół 240 km tak wiec wielkie pojemnosci starych amerykancow to totalna sciema (chyba że rajdowki)
_________________
Kuba
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 20, 2011 01:30   

odkopałeś 4-ro letniego kotleta, zostajesz górnikiem miesiąca! :rotfl:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Czw Paź 20, 2011 14:57   

Markzo, zawstydził Jugola
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów chip do mg zt
cino20 Tuning mechaniczny 8 Nie Wrz 07, 2008 11:13
Tempest
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Chip do SDI 86 km...?
Szymon16 Tuning mechaniczny 1 Nie Cze 02, 2013 02:14
Adrian
Brak nowych postów Chip 600 ???
sebos18v Tuning mechaniczny 7 Sro Sty 13, 2010 20:18
dobryziom
Brak nowych postów Rover 220 SDi chip
Raptile Tuning mechaniczny 10 Nie Lip 27, 2008 22:57
kaczmarres
Brak nowych postów [R214] Chip
picior Tuning mechaniczny 10 Sro Sie 31, 2011 17:24
DaQwiD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink