Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620Di95r] nowe turbo i ic
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620Di95r] nowe turbo i ic
Autor Wiadomość
fireman 




Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 61
Skąd: Wołów/Wrocław



  Wysłany: Nie Kwi 19, 2009 09:59   [R620Di95r] nowe turbo i ic

Witam wszystkich tjuningowcow :grin: Jestem nowy na forum i jeszcze troche zielony, a checi zdobycia nowej wiedzys nie brakuje:)
Tak zastanawiam sie nad dodaniem paru konikow i mysle o zmianie turbiny, orientuje sie ktos jaka wydajniejsza turbina by pasowala do takiego roverka? czy przy zmianie turbiny cos trzeba modyfikowac? No i jak mozna dopasowac wiekszy IC i ile takie cos kosztuje.MA juz ktos w czyms takim doswiadczenie? Z gory dziekuje i pozdrawiam wszystkich forumowiczow :rotfl:
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 19, 2009 09:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Kwi 19, 2009 14:25   

poszukaj w dziale tuningu mech "tuning sdi za 7 zł" turbiny nie wymieniaj a jesli nie domaga jak seria to regenerecja... koszt ok 1000 zł większy cooler ok może być pytanie tylko po co?? jaką moc chcesz uzyskać w swoim R??
Poza tym r600 jak dla mnie taka bardziej lumuzynka niż BOLID F1 ...
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
fireman 




Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 61
Skąd: Wołów/Wrocław



Wysłany: Pon Kwi 20, 2009 13:56   

Chcialbym uzyskac w nim ok 130-140KM.Obecnie jak dla mnie jest zbyt mulowaty, dlatego mysle o kilku modyfikacjach a na koncu chip w granicach rozsadku
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Kwi 20, 2009 23:55   

R 620 nie idzie wcale tak źle a jesli to dla ciebie muł to wnioskuje ze masz troche nieokrzesany styl jazdy skoro 105hp ci nie wystarczy... wiec poczytaj trochę na temat podzespołów które nie sa za taką moca... mianowicie najbardziej skrzynia pg1 której bezpieczny zakres mocy to ok 124hp...
Ale nikt nie powiedział ze R nie może mieć 140hp bo owszem może ale taki zakres mocy to będzie grał dobrze i długo pod nogą rozsądnego właściciela nie katującego swojego autka gdzie tylko popadnie...
Chiptuning jedni stosują do wariacji (bo im za mało koni) a drudzy dla poprawienia komfortu jazdy wiec teraz zadaj sobie sam pytanie po co ci taka moc
bo jesli do wariacji chcesz 140hp to długo to nie "zagra" :)
Napisałeś
Cytat:
a na koncu chip w granicach rozsadku

Chodzi ci o chiprezystor made in allegr czy co??
i słowa
Cytat:
w granicach rozsądku
chodzi o $$$ czy o co bo nie wiem juz sam??
moim zdaniem jeśli pchasz się juz w temat PODNIESIENIA MOCY to tania impreza to nie będzie ale na początku może i by warto było dać turbinę do regeneracji po takim zabiegu na pewno odczujesz różnice jeśli dobrze zostanie to zrobione... Wtedy pomyśl czy i co warto dalej grzebać... :)
Pozdrawiam Firq
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 00:39   

Firq napisał/a:
mianowicie najbardziej skrzynia pg1 której bezpieczny zakres mocy to ok 124hp...


chyba nie bardzo wiesz o czym mowisz z ta szkrzynia... ciekawe jak w takim razie Tomcat 200km jezdzi w serii na tej skrzynce :roll:

Firq napisał/a:

na początku może i by warto było dać turbinę do regeneracji po takim zabiegu na pewno odczujesz różnice jeśli dobrze zostanie to zrobione... Wtedy pomyśl czy i co warto dalej grzebać... :)
Pozdrawiam Firq


turbina albo pompuje albo nie ma tak ze pompuje slabiej... do regeneracji daje sie padnieta... wiec nie dawaj koledze takich rad bo zadnej roznicy nie odczuje chyba ze w kieszeni...

kolego fireman proponuje najpierw sprawdzic cala instalacje Turbo czy nie ma zadnych nieszczelnosci, nastepnie sprawdzic czy nie ma luzow na wirniku, jezeli stwierdzic ze nieszczelnisci brak oraz ze turbina jest w dobry stanie mozesz zainwestowac w virusa do swojego R. Mysle ze taniej cie to wyjdzie niz dokladnie wiekszego Turbo co moze byc ciekawym jednak dosc kosztownym pomyslem pociagajacym za soba dalesze koszta. Dobry chip powinien na dluzsza chwile zaspokoic twoj glod :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
fireman 




Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 61
Skąd: Wołów/Wrocław



Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 12:50   

Piratem drogowym nie jestem, lubie jezdzic dynamicznie, ale nie do przesady.Brakuje mi KM, szczegolnie po regeneracji pompy, zakladalem temat na forum i koledzy podpowiedzieli ze prawdopodobnie kat wtrysku zostal zle ustawiony.Obecnie jest bardzo zamulony Roverek, bez porownania do tego jak sie zachowywal przed regeneracja.Jednak i tak nawet jesli ustawienie kata przywroci mu tchnienie, chcialbym zrobic cos aby dodac mu temperamentu :wink:
Jesli chodzi o chiptuning, mialem na mysli tuning za pomoca komputera, ulozenie programu odpowiedniego do stanu silnika i to mialem na mysli w granicach rozsadku aby nie przesilic mojego staruszka.A co do turbiny, to oczywiscie jak bede mial fundusze, pojade z nia do jakiegos pana doktora na zbadanie.Samo badanie mysle nie wyniesie duzo, bo ja jestem laikiem w sprawach mechanicznych i dopiero sie ucze powoli stopniowo.Checi nie brakuje :smile:
A co do skrzyni, to tak jak kolega dobryziom mowi, w Tomcacie tez jest skrzynia PG1 i wytrzymuje 200KM, jednak ograniczeniem z tego co czytalem jest momentobrotowy, bodajze 240nM.
Choc ktos na forum wypowiadal sie ze w starszych wersjach- 620Di montowano mocniejsze skrzynie.Prawda li to?
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 12:58   

fireman napisał/a:

A co do skrzyni, to tak jak kolega dobryziom mowi, w Tomcacie tez jest skrzynia PG1 i wytrzymuje 200KM, jednak ograniczeniem z tego co czytalem jest momentobrotowy, bodajze 240nM.
Choc ktos na forum wypowiadal sie ze w starszych wersjach- 620Di montowano mocniejsze skrzynie.Prawda li to?


była kiedyś dyskusja odnośnie PG1 i ktoś nawet wklejał źródło informacji ze wytrzymuje do 240 niutków u mnie jest w tej chwili kolo 300 i chodzi bez problemu :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Lis 04, 2011 21:18   

fireman, PG1 wytrzymuje nawet żeby dodać dla potomnych jak na razie u mnie przy 153KM i 353Nm :wink:

Mg w serii na Pg1 maja już 260Nm a granica producenta leży przy 339Nm :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Dla fanów Turbo i Blow Off
roiven Tuning mechaniczny 9 Sro Mar 28, 2012 12:07
dobryziom
Brak nowych postów Nowe chlodzenie pod macha :D
kamil_luczak Tuning mechaniczny 10 Pią Sie 22, 2008 10:07
kamil_luczak
Brak nowych postów [R200 SDI 99r] Nowe hamulce
Botanix Tuning mechaniczny 22 Pon Cze 15, 2009 15:46
ceremony
Brak nowych postów Nowe buciki dla mojego MG
Konrad_Zr160 Tuning mechaniczny 36 Pią Mar 27, 2009 13:30
Gość
Brak nowych postów Nowe fotele do MGF , kubły z laminatu lub...
nowy889 Tuning mechaniczny 8 Pon Paź 12, 2020 14:07
nowy889



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink