Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG F ]pasek rozrządu - wyciaganie silnika??
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG F ]pasek rozrządu - wyciaganie silnika??
Autor Wiadomość
Stivenh
[Usunięty]






Wysłany: Wto Paź 11, 2011 20:26   [MG F ]pasek rozrządu - wyciaganie silnika??
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999

witam,
jestem na etapie zebierania info na temat MG F poniewaz chcialbym owe autko nabyc, w zwiazku z tym mam kilka pytan kotre nie daja mi spokoju.

1. Czy zeby wymienic pasek rozrzadu trzeba wyciagac silnik??

2. Jak wygaldaja ceny czesci eksploatacyjnych?

3. czy przy wymianie np. sprzegla rowniez trzeba wyciagac silnik??
[i]
4. wogole bylbym wdzieczny za jakies info dotyczace serwisu czesci naprawa owego modelu.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Paź 11, 2011 20:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
practicator 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 284
Skąd: Kraków

MG MGF

Wysłany: Czw Paź 13, 2011 20:47   

1. Nie, aż tak porypane to auto nie jest. Do większości napraw związanych z silnikiem po prostu.... odkręca się tylne koła :) Tak jest też z rozrządem. Za to przerąbana jest wymiana sprzęgła... Ja od grubego miesiąca się do tego nie mogę zabrać... Wiem że da się to wykonać bez opuszczania silnika, ale jest przy tym sporo rzeżbienia i kombinowania + niewątpliwie przydadzą się takie zabawki jak 10 kg młot czy solidny, długi łom ;)

2. Standardowe typu oleje czy filtry w normalnych cenach - np. oryginalny filtr MG Rover 19 zł, tyle samo co Filtron ;)
Pozostałe części mechaniczne w całkowicie normalnych cenach. Gorzej jak popsujesz coś z tapicerki/zegary/dach i podobne - na allegro prawie tego nie ma, a i ceny często niefajne.
Zapoznaj się ze sklepami i ich katalogami części: tomateam.pl iparts.pl do tego allegro.pl i ebay.pl

3. patrz punkt 1.

4. Masakry nie ma. Warunek do posiadanie zwinnych, chudych rąk i sporej dozy cierpliwości pomieszanej z odrobiną kombinatorstwa. największy problem to naprawy zawieszenia czy silnika takie, że trzeba spuszczać płyn z zawieszenia - bez pompki po naprawie będzie gleba i tarcie oponami o nadkola + prześwit kilka cm
_________________
Czytanie postów na forum może powodować schorzenia psychiczne i utratę wiary w ludzką inteligencję
 
 
 
Michal73 



Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 29
Skąd: Anglia

MG TF

Wysłany: Sob Gru 31, 2011 01:25   

Fajny temat Pasek rozrządu.
Więc ja mam to samo, robię pełen serwis mimo że mam tylko 44 tyś mil, nie chce mi się przeliczać ile to jest w km ale ja jeżdżę po lewej stronie. Co kupiłem do auta po jego kupnie. To: nowe świece, nowy filtr paliwa, nowy filtr oleju i olej, tu uwaga kupowałem filtr oleju z filtrem powietrza od jednego sprzedawcy, co się okazało że filtr powietrza jest za mały, niestety są przekłamania w internecie. Wczoraj dostałem oryginalny filtr powietrza. Pomijając moje kłopoty z zamówieniami. Pasek rozrządu ma nam służyć dzielnie ok 75 tyś mil tu proszę o korektę jeśli się mylę, ale często zapominamy o tym że guma z czasem słabnie i pasek wymienia się albo co 75 tyś mil albo co 5 lat. Oczywiście czekam tu na konkretne wypowiedzi. Jeśli chodzi o MG TF to wymiana paska nie jest prosta, pomijając niedogodności typu wyjęcie wygłuszenia i osłony tylnej półki, dodajmy do tego zdjęcie prawego tylnego koła i zdjęcie z poduszki silnika, masa zabawy dla kogoś kto tak jak ja polubił MG
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10885
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Gru 31, 2011 01:32   

Michal73 napisał/a:
pasek wymienia się albo co 75 tyś mil albo co 5 lat

absolutnie tak i nie inaczej. 5 lat nawet jeśli auto tylko stoi, a nawet jak tylko stoi to szybciej ;)

a jeśli to wszystkie elementy, te elementy, które wymieniłeś to wszystko co trzeba odkręcić przy wymianie paska, to zdziwisz się jak to mało roboty ;) acz znając pobieżnie model f i tf to ciasno jak stąd do tamtąd :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Michal73 



Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 29
Skąd: Anglia

MG TF

Wysłany: Sob Gru 31, 2011 01:35   

nie zapominajmy o jednym
wymiana pompy wodnej, ja kupilem oryginalna, dużo drosza ale ma stalowy wiatraczek- ja to tak nazywam śmiejcie się ale tańsze wersje z plastikowym wiatraczkiem mogą się urwać i d..... z chłodzenia. Dlaczego przy pasku wymienia się pompę wody? A to dlatego że koło napędzające pompę wody w przypadku luzu może spowodować przeskoczenie pasu rozrządu, chyba że Wy macie lepsze doświadczenia
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pią Sty 06, 2012 22:25   

nie przesadzajmy Panowie wymiana rozrządu nie jest taka zła :) silnika nie trzeba wyciągać.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MGF] Pasek Rozrządu
Pasek Rozrządu Zerwany
Bionico MGF i MG TF 26 Sob Mar 01, 2014 15:50
jacek0012
Brak nowych postów [MG F] jaki pasek rozrządu i jaki mam napinacz ??? Olej ??
cortez MGF i MG TF 1 Wto Lut 25, 2014 12:47
Patryk1893
Brak nowych postów [MGF] Wymiana rozrządu ,uaktualnienie tematu ?
Jarek3 MGF i MG TF 21 Sro Wrz 24, 2008 21:13
Gość
Brak nowych postów [ZR MGF itp.]Podobieństwo silnika MG ZR i MGF
jerzu MGF i MG TF 16 Pią Paź 12, 2007 17:03
jerzu
Brak nowych postów [MGF] Dziwne drgania silnika
Madis MGF i MG TF 1 Czw Maj 31, 2012 11:38
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink