Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200Vi] alternator nie ładuje przy wysokich obrotach
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200Vi] alternator nie ładuje przy wysokich obrotach
Autor Wiadomość
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Lut 09, 2012 08:33   [R200Vi] alternator nie ładuje przy wysokich obrotach
Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999

Witam mam dziwny problem, parę dni temu zdarzyło mi się Rover wkręcić na 5tys obrotów a potem hamować silnikiem, przy schodzeniu auta z
obrotów zapaliła mi się kontrolka ładowania, po opadnięciu obrotów na około 2 tys zgasła. Przy jeździe do 3500obr/min nic się nie
zapalało, było zdaje się ok ale po wielokrotnych próbach okazywało się to samo wykręcenie większych obrotów to kontrolka ładowania
się zaświeciła. Na drugi dzień po paru km już się to nie powtórzyło, ale wczoraj nie dało mi spokoju i podpiąłem kompa do auta i tak przy 1000obr ładowanie 13,5-13,7V bez obciążenia przy 2000obr ładowanie 13,3-13,4V bez obciążenia przy 5000obr ładowanie 12,9V bez obciążenia przy 6000obr ładowanie 11,5V bez obciążenia po włączeniu świateł i nawiewu na 2 bieg przy 1000obr ładowanie 13,1-13,2V przy 2000obr ładowanie 12,9-13,1V przy 5000obr ładowanie 12,5V przy 6000obr ładowanie 11,5V po dołączeniu do zestawu grzania tylnej szyby i wentylator na 4 bieg przy 1000obr ładowanie 12,6-12,9V przy 2000obr ładowanie 12,5-13,6V przy 5000obr ładowanie 12V przy 6000obr ładowanie 11,5V czy to normalne, że przy wysokich obrotach ładowania nie ma? Aku mam już w kiepskim stanie od roku czasu
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lut 09, 2012 08:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Czw Lut 09, 2012 09:13   

Regulator napięcia w alternatorze prawdopodobnie do wymiany.
 
 
 
automechanik 



Pomógł: 68 razy
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 756
Skąd: Tychy



Wysłany: Czw Lut 09, 2012 09:14   

albo szczotki do wymiany
_________________
rom
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Czw Lut 09, 2012 09:19   

Najlepiej to wymienić regulator i szczotki. :wink: Będzie spokój na jakiś czas.
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Lut 09, 2012 09:21   

regulator napięcia ze szczotkotrzymaczem był wymieniony jakoś miesiąc temu (stary był dobry ale już go nie mam), nie wykluczam, że nowy regulator się zepsuł bo jakoś niższe napięcie dawał niż stary ale sprawdzane to było tylko na wolnych obrot
ach, poza tym pomyślałem, że jeszcze się szczotki nie dotarły i niedługo się poprawi... (różnica 0,2V)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Czw Lut 09, 2012 10:02   

Jak wroce z pracy to Ci pomierze jak to wyglada u mnie - natomiast z tego co pamietam u mnie to sie wachalo w okolicach 13,4-13,6V
jakos - tylko dawno tam nie zagladalem. U siebie regenerowalem calosc jakies 1,5 - 2 lata temu.
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Lut 09, 2012 15:35   

byłem u gościa od alternatorów, bez zaglądania stwierdził, że popękało uzwojenie bo i obudowa jest popękana ;/ także czeka mnie nowy alternator.
U tunersa testowaliśmy tyle że to diesel, jałowe obroty 14.6 bez obciążenia, 14.4 z obciążeniem, po przygazowaniu na maxa 14,2V
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Czw Lut 09, 2012 16:35   

kup DENSO :)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lut 09, 2012 16:42   

Kozik, Ja mam jeszcze alternator z Diesla jak byś potrzebował oddać do regeneracji :wink: Lądować ląduje tylko po przekręceniu kluczyka się zawsze świeciła lampka non stop a po starcie silnika gasła.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Czw Lut 09, 2012 17:55   

Dobra u mnie jest 14,6 bez obciazenia i ok. 14,5 na zalaczonych swiatlach mijania i dmuchawie na 2. Nie zalezy to od obrotow - takze sobie zle zapamietalem i widac porzadnie to zregenerowali - ladnie sie trzyma :mrgreen:
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Lut 10, 2012 10:10   

Remigiusz napisał/a:
Kozik, Ja mam jeszcze alternator z Diesla jak byś potrzebował oddać do regeneracji :wink: Lądować ląduje tylko po przekręceniu kluczyka się zawsze świeciła lampka non stop a po starcie silnika gasła.


Dzięki ale z diesla jest inny
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR] check engine przy wysokich obrotach
TheKOktajl Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Nie Sty 11, 2015 12:41
TheKOktajl
Brak nowych postów Wyskakujacy blad w elektronice przy wysokich obrotach silnik
myras20 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Nie Sty 06, 2008 10:38
thef
Brak nowych postów [R200 SDi 98'] przy wysokich obrotach faluje czyli traci je
Bozzzz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Wto Wrz 07, 2010 21:23
Bozzzz
Brak nowych postów [rover 200 98r 1,4 16v]alternator nie ładuje
alternator nie ładuje
witalis31 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sob Sty 02, 2010 18:55
Kozik
Brak nowych postów [R25] nie ładuje nowy alternator
Sylwek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Sro Cze 29, 2011 20:14
darek_wp



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink