Forum Klubu ROVERki.pl :: [620Ti] Strojenie silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[620Ti] Strojenie silnika
Autor Wiadomość
antonio3 



Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 105
Skąd: Katowice



Wysłany: Pią Lip 06, 2012 16:00   [620Ti] Strojenie silnika
Typ: GSi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Panowie;

proszę o pomoc gdzie na Śląsku mogę wystroic silnik do mojego Rovera?
DobryZiom pomógł i wskazał firmę gdzie sam stroił (strojenia.pl), ale to troche daleko dla mnie (Warszawa) i próbuje znaleźć cos bliżej zanim zdecyduje się na trasę.

Darek
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lip 06, 2012 16:00   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Pią Lip 06, 2012 19:28   

a co robiłeś w silniku że go stroisz
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
antonio3 



Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 105
Skąd: Katowice



Wysłany: Sob Lip 07, 2012 14:47   

Zakończyłem można powiedzieć pierwszą zabawę z tuningiem, z tym co mogłem własnoręcznie i z pomocą kolegów. (Podziękowania)
Pompa paliwa Walbro, przewody miedź (paliwo i hamulce), zawór MBC, zegar ciśnienia, Blow Off, Catch tank oil, wydech full przelot, kwasówka 2'', filtr K&N - puszka seria, nowa chłodnica wody, amorki Kayaba, owinięty tasmą tytanową kolektor wydechowy, owinięta taśmą turbina i zregenerowana (drugą mam w razie czego w zapasie), olej VR1.

Zatrzymałem się w miejscu gdzie blokuje mnie 0,86bara cisnienie doladowania i odcięcie zapłonu powyżej. T25 może dmuchnąc więcej i chciałbym to przetestować, ale do tego potrzeba ECU III, montażu i strojenia, by oszukać cisnienie i zmodyfikowac mapy by dobierały skład mieszanki dla wyższego ciśnienia.

Idąc dalej myślę o wymianie turbiny na GT2560, ale tu tez trzeba wystrić bo ilość powietrza jest większa i można podobno co nie co popsuć, a po co.

Mam świadomość ograniczeń typu skrzynia, sprzęgła, ale chcę spróbować osiągnąć tyle na ile to możliwe, bez poważnych modyfikacji i inwestycji (kute tłoki, etc)

Autko jest super więc zostawiam je sobie i będę rzeźbił dalej - sporo w nim się nagrzebałem -np. tak jak wymieniałem samemu turbinę. Pierwszy raz robiłem to cały dzień - za 6 razem już tylko 3 godziny :) . Spora lekcja i doświadczenie.

Darek
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sob Lip 07, 2012 17:07   

Też polecę firmę z Warszawy, Krzysiek (Niuton) wystroił mi dwa auta i roverka pewnie też będzie stroił. Polecam właśnie www.wystroimy.pl ;)

PS
Wydech 2 cale do 620 Ti? Nie wierze :razz:
_________________
Roverlution
 
 
 
Marshall7 




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 124
Skąd: Bytom/Katowice



Wysłany: Wto Lip 10, 2012 15:24   

antonio3 napisał/a:


Pierwszy raz robiłem to cały dzień - za 6 razem już tylko 3 godziny :) . Spora lekcja i doświadczenie.

Darek


Sześć razy wymieniać turbinę.. Chylę czoła i podziwiam cierpliwość :)))
_________________
Jestem bo mnie nie ma...
 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Wto Lip 10, 2012 23:27   

2" co mniej niz seria cos pokombinowałeś
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Lip 11, 2012 00:12   

2", słownie: dwa cale, dokładnie gdyby się uprzeć było 1,97" miałem w wolnossącym silniku hondy 1.6, nie wysilonym, który miał pewnie około 130-135 KM ;)
_________________
Roverlution
 
 
 
antonio3 



Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 105
Skąd: Katowice



Wysłany: Sro Lip 11, 2012 23:10   

OK, ok
Sprawdziłem, bo sam zacząłem wątpić.
Mam 2,5'' przelot i 2 tłumiki przelotowe.

Teraz chyba jest ok, co? :)

W razie czego porównanie na fotkach
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [620Ti] Wyciek z silnika
antonio3 Rover serii 600, Honda Accord 2 Sob Kwi 06, 2013 07:29
thorm
Brak nowych postów [620Ti] Remont silnika
antonio3 Rover serii 600, Honda Accord 46 Czw Wrz 15, 2016 18:58
adam_26
Brak nowych postów [620ti] Wymiana silnika
Wolan95 Rover serii 600, Honda Accord 5 Pią Lip 06, 2018 15:01
tomii620si
Brak nowych postów [620Ti] Nierówna praca silnika
greg-si Rover serii 600, Honda Accord 6 Sro Sie 22, 2012 18:42
greg-si
Brak nowych postów [620ti] dławienie silnika podczas dodawania gazu
jakubrutkowski Rover serii 600, Honda Accord 10 Pią Maj 04, 2012 15:23
EE9



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink