Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Lut 07, 2012 21:30
Jak masz błędy kontrolka permanentnie pali się cały czas. SRS III pojawił się wraz z faceliftingiem i nowym kształtem kierownicy (mniejsza średnica) jeśli masz auto z 97 to na pewno masz wersję III
Co do tego mrugnięcia to nie nie wiem co Ci odpowiedzieć (może jakiś skok napięcia?). Na pewno trzeba obserwować czy się nie powtórzy. Jeśli za każdym razem po włączeniu zapłonu zapala i gaśnie tzn że przeprowadza diagnostykę i nie wykrywa błędów czyli w zasadzie ok ale warto mieć to na uwadze
no jest to bardzo prawdopodobne teraz mi się przypomniało że kabel od minusa mi się zsuną z bolca od akumulatora tzn trzymał się ledwo co milimetr dalej i już by nie łączył.
[ Dodano: Wto Lut 07, 2012 21:35 ]
tak już teraz wiem na 100 % mam srs III co do mrugnięcia to pewnie przez słabą masę od akumulatora
Mam 620ti z 1996, nie wiem czy auto jest po czy przed liftem.
Mam zagłówki z tylu, lampe STOP, miejsca na butelki w drzwiach i kierownicę z poduchą w nowym kształcie.
Robiłem ten myk ze złączami ale mimo to lampka nie gaśnie. Miałem przez długi czas wyjety akumulator i po wsadzeniu aku zaczela sie palic lampka SRS. Ma ktos jakies pomysly?
Przerobilem Rave, manuale Hondy. Robilem diagnoze, probowalem usuwac bledy zwierajac MES, a ta lampka non stop swieci. Odlaczalem klemy na kilka minut, tez nie poskutkowalo.
Klamki, listwy i lusterka mam niemalowane. Nie wiem jaka mam generacje SRS. Wciaz pytam sie kogos kompetentnego jak to usunac?
Zapewne jak wielu z was byłem szczęśliwym posiadaczem świecącej się magicznej kontrolki SRS po awarii akumulatora i konieczności doładowania go.
Postąpiłem zgodnie z instrukcją, jaka opisał wyżej Marrkus.
Na początku miałem obawy, co do spamiętania wszystkich czynności, jakie powinienem wykonać zwłaszcza w momencie kasowania błędów.
Zastosowałem się do opisanych czynności powiedzmy na „czuja” i o dziwo kontrolka SRS zapaliła się dwa razy potwierdzając tym samym poprawność wykonanych czynności.
Dzisiaj jestem szczęśliwym posiadaczem czystej deseni bez wkur…..j świecącej kontrolki SRS.
Zachęcam wszystkich, jako laik w tych sprawach, jeżeli macie taki problem zastosujcie się bez obaw do procedury opisaną wyżej.
Bravo Markus !
Pozdrawiam
[ Dodano: Sob Lip 14, 2012 19:07 ]
Zapomniałem dopisać że kontrolka leniwie wybłyskała 9 x po czym szybko mrugnęła 2 x.
W ten sposób dowiedziałem się że jest to kod błędu 92.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum