Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR] dystanse do kół - jakie i gdzie?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR] dystanse do kół - jakie i gdzie?
Autor Wiadomość
Kacperroone 



Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 27
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Maj 27, 2012 19:26   [MG ZR] dystanse do kół - jakie i gdzie?

Witam wszystkich Forumowiczów!
Czy może mi ktoś doradzić jakie dystanse dobrać do MG ZR w dieslu, felgi MG 16'' i gdzie je ewentualnie mogę nabyć? Jeżeli ktoś z Warszawskich forumowiczów zna takie miejsce w stolicy, również będę wdzięczny :)
Pozdrawiam, Kacper.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 27, 2012 19:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Wto Maj 29, 2012 18:43   

Kacperroone, z pewnością większość forumowiczów Ci odradzi tego typu zabawy bo:

-do kół dokręca się nakrętki a nie wkręca szpilki więc musiałbyś wymienić szpilki w piaście żeby przy dystansach dostawały nakrętki do szpilek
-dystanse wg mnie nie są zbyt bezpiecznym rozwiązaniem, najpewniejsze jest dokręcić felgę bezpośrednio do pisaty,
-jeśli masz felgi oryginalne MG to tam się nie należą dystanse bo ET jest odpowiednie
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Kacperroone 



Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 27
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Maj 29, 2012 19:51   

Rozumiem, dzięki za odpowiedz. Wychodzi na to, że będę musiał jeszcze raz poważnie przemyśleć sprawę :roll:
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Maj 29, 2012 20:04   

Kozik napisał/a:

-do kół dokręca się nakrętki a nie wkręca szpilki więc musiałbyś wymienić szpilki w piaście żeby przy dystansach dostawały nakrętki do szpilek

To właśnie największy problem w R

Cytat:
-dystanse wg mnie nie są zbyt bezpiecznym rozwiązaniem, najpewniejsze jest dokręcić felgę bezpośrednio do pisaty,

Na dobrze skręconym zestawie z dobrym dystansem nie ma prawa nic się dziać z tym tym bardziej, ze jak ktoś chce dać dystans w R to i tak nie da grubego bo najzwyczajniej w świecie nie ma miejsca. Znam wiele osób stosujące dystanse ze zmianą rozstawu śrub pod nietypowe felgi i jeszcze nikomu nic się nie stało.

Cytat:
-jeśli masz felgi oryginalne MG to tam się nie należą dystanse bo ET jest odpowiednie

Właśnie seryjne felgi najbardziej potrzebują dystansu bo są schowane za bardzo w błotnik ;)

Tu masz trochę info o dystansach http://www.felgi.pl/artyk...-oznacza-lepiej
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Kacperroone 



Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 27
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Maj 29, 2012 21:00   

dzięki za kolejną odpowiedz :) Muszę rozważyć wszystkie za i przeciw :) Pytanie tylko, czy wymiana szpilek byłaby dużym kłopotem?
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Sro Cze 13, 2012 11:00   

Stosowałem kiedyś lata temu dystanse w swojej Clio bodajże 1,5 cm na stronę ze Sparco chyba to było - jedyny efekt tego rozwiązania jaki był to rozpadające się co sezon łożyska i zwiększona nerwowość auta. Żadnych plusów tego rozwiązania nie poczułem i leżą mi one do dzisiaj w garażu. Prowadzenie auta poprawiło się dopiero po zmianie zawiasu na Koni i częściowej zmianie elementów gumowych na powerflexa. Jeżeli nie ma takiej potrzeby nie zmieniaj zbytnio fabrycznego rozstawu kół bo wtedy partoli się współzależność kątów skrętu kół.
 
 
spider666 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 323
Skąd: LBN

MG ZR

Wysłany: Pią Sie 03, 2012 14:00   

Hondy i Rovery(te z podobnymi rozwiązaniami zawieszenia) bez problemu jeżdżą na dystansach i nic się nie dzieje.
z tym że 15mm to wydaje się maks jeśli chodzi o błotniki/obrys auta, a więc z
nabijanymi szpilkami to nie ma takich wąskich(trzeba po założeniu
poszerzyć nadkola), a oryginalne szpilki za krótkie do przelotowych i problem z wymianą (całą piastę się wymienia z przodu chyba-komplet z łożyskiem i szpilkami)


np. w Golfach po krótkim czasie się sypią łożyska (tam chyba stożkowe).

zależy od auta.
_________________
-------------
וροVVЄя
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 200]1997 1,4 8V felgi, dystanse
DawidNB Tuning mechaniczny 26 Sro Mar 05, 2008 21:54
Brt
Brak nowych postów [R ALL] dystanse do felg - jak to działa?
zmienia z np 45 na 55 cZy z 55 na 45?
memphisto Tuning mechaniczny 10 Pią Sty 08, 2010 20:26
Pływak
Brak nowych postów Jakie wtryski ?
KRYS Tuning mechaniczny 5 Pią Cze 06, 2008 23:17
KRYS
Brak nowych postów Jakie opony 205/40/17 czy 205/45/17?
Botanix Tuning mechaniczny 22 Sob Gru 05, 2009 14:44
Botanix
Brak nowych postów [R 200 1.6 `98r.] Jakie amortyzatory...
... do obniżonego zawieszenia?
wild_weasel Tuning mechaniczny 20 Sro Cze 18, 2008 09:01
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink